Nors didieji prekybininkai nepatvirtina, bet puse lūpų užsimena, kad ne tik nepasilieka pelno, bet bananais prekiauja „į minusą“. Kiti yra nutarę nesivelti į tokias pirkėjų viliones.
„Žeminame kainą ir „iš savęs“ tam, kad jie tik ateitų. Mes, žinoma, planuojame, žiūrime, – galbūt vienu atveju yra tam tikrų nuostolių, kitu – ne: vienos akcijos būna labai sėkmingos, kitos – ne tokios“, – pasakoja „Iki“ atstovė Berta Čaikauskaitė.
„Mes žiūrime ir į konkurentų kainodarą, ten visą laiką vyksta kova – mes norime klientus pasikviesti pas save, o mūsų konkurentai daro tą patį“, – sako „Maxima LT“ komercijos direktorius Paulius Dambrauskas.
„Užtikrinti kainos konkurencingumą leidžia masto ekonomija, esame pasaulinio tinklo dalis, užsakome prekių dideliais kiekiais tai ir lemia gerą kainą“, – aiškina „Lidl Lietuva“ Korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamento vadovė Agnė Gaižauskienė.
Kai kurie didmenininkai šiomis dienomis pluša iš peties, užpildytos beveik visos bananų nokinimo kameros, mat vieną populiariausių pasaulio vaisių lietuviai esą valgo tonomis.
„Tinklai turi savo strategiją, kaip pritraukti pirkėjus pas save, o bananas yra pats populiariausias vaisius“, – sako „Augma“ direktorius Linas Zaveckis
Tačiau didmenininkai nenori veltis į prekybininkų užkurtą konkurencinę kovą dėl bananų ir nelinkę atvirauti už kiek juos parduoda. Neoficialiais duomenimis, didmeninė bananų kaina siekia vidutiniškai 70–73 centus už kilogramą.
Naujausi komentarai