Prekybininkus apėmė lipdukų manija (papildyta)

Didžiųjų prekybos tinklų rengiamos lipdukų dalybų akcijos jau tapo tradicija. Nieko geriau nesugalvoja ir mažesni prekybininkai. Nuo šios savaitės lipdukai pradėti dalyti ir „Lietuvos spaudos“ bei „R–Kiosk“  kioskuose.

Vilios žaislais

Nuo antradienio pirkėjai, išleidę bent 5 litus „Lietuvos spaudos“ ir „R–Kiosk“ kioskuose, gaus lipduką. Manais už juos prekybininkai siūlo dovanas, nors jos nebus nei nemokamos, nei buities prekės, kurias perša didieji prekybos tinklai.

Surinkus 40 lipdukų kioskuose bus galima įsigyti žaislą – vieną iš šešių šuniukų. Už dovaną teks primokėti 4 litus, o jeigu lipdukų tebus surinkta 20, tuomet reikės papildomai pakloti 15 litų. Prekybininkai skelbia, kad įprasta žaislo kaina – 50 litų.

Tiesa, organizatoriai įspėja, kad į bendrą pirkinių sumą nebus įskaičiuojamos sumos už įmokų ir mokesčių priėmimą, tačiau žada, kad prizų nepristigs.

Vaikai jau įvertino

Siūlomi žaislai pristatomi kaip vieni populiariausių pasaulyje šuniukų. Kolekciją sudaro 6 skirtingų veislių šuniukai: dalmatinai, mopsai, spanieliai, buldogai, papijonai ir basetai.

„Lietuvos spauda“ skelbia, kad pasaulyje šuniukų idėja gimė 2000 m., kai japonų fotografas padarė unikalias tikrų šunų nuotraukas, naudodamas specialų „fish eye“ tipo objektyvą. Tokiu būdu gyvūnai nuotraukose tapo su itin didelėmis galvomis. Pagal jas buvo pradėti gaminti minkšti žaisliukai tokiomis pačiomis proporcijomis, kai galva sudaro 70 proc. viso žaisliuko dydžio. Visame pasaulyje šuniukai susilaukė didžiulio populiarumo, Niujorke buvo atidaryta speciali jų parduotuvė, o JAV vaikai įtraukė juos tarp 10 svarbiausių vaikų kultūros tendencijų.

„Iki“ siūlys indus

Didieji prekybos centrai taip pat nežada atsisakyti jau išbandyto pirkėjų viliojimo būdo. Ketvirtadienį prekybos tinklas „Iki“ pradeda naują lipdukų dalybų akciją. Šį kartą lojaliems pirkėjams bus siūloma įsigyti „Berghoff“ indų. Tiesa, priemoka nebebus simbolinė – pirkėjams teks patiems sumokėti 40 proc. indų sumos.

„Tikime, kad ši akcija pirkėjus sudomins dėl kelių priežasčių. Pirmiausia, norint gauti nuolaidą jiems reikės sukaupti tikrai nedaug, vos dešimt lipdukų. Be to, jie galės už palankią kainą įsigyti pačių įvairiausių kokybiškų virtuvės reikmenų, nuo stalo įrankių komplekto iki išskirtinės kokybės puodų ar garintuvų“, – sakė „Iki“ rinkodaros ir komunikacijos vadovas Arvydas Rimas.

Akcijos rengėjai skelbia, kad „Berghoff“ virtuvės reikmenys pasižymi išskirtine kokybe. „Berghoff” indai yra pagaminti iš aukščiausios kokybės nerūdijančio plieno, jis ypač vertinamas dėl puikių antikorozinių savybių, yra lengvai valomas ir labai atsparus.

Bus daugiau

Neseniai eilinę lipdukų akciją pabaigė prekybos tinklas „Maxima“, pirkėjams siūlęs įsigyti rankšluosčių. Šio tinklo atstovė spaudai Renata Saulytė teigę, kad akcija buvo sėkminga. Bendrovė neatsisako planų ateityje organizuoti panašią akciją, tačiau per artimiausius mėnesius to daryti neketina.

Lipdukų dalybas Lietuvoje pirmasis inicijavo prekybos tinklas „Rimi“, iki šiol paskelbęs jau ne vieną tokią akciją. Bendrovės „Rimi Lietuva“ atstovė spaudai Raminta Stanaitytė-Česnulienė informavo, kad netrukus startuos jau 6-oji lojalumo akcija.

„Kaip parodė rinkos tyrimai, didėlė dalis Lietuvos pirkėjų nėra prisirišę prie vieno konkretaus prekybos centrų tinklo. Be to, dažnas lietuvis piniginėje nešiojasi kelias ar net visų prekybos centrų nuolaidų korteles. „Rimi Lietuva“ specialistai padarė išvadą, kad vien nuolaidų kortelės turėjimas neužtikrina klientų lojalumo, o jam išsikovoti reikia ieškoti papildomų priemonių, – sakė prekybos tinklo atstovė. – Mes patys taip pat džiaugiamės šių akcijų rezultatais, nes visų akcijų metu – ir krizės laikotarpiu, ir tada, kai konkurentai bandė paraleliai jas kopijuoti, rezultai pranoko mūsų lūkesčius“.


Šiame straipsnyje: lipdukai

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių