Lietuviai atsikrato baimės pirkti internete Pereiti į pagrindinį turinį

Lietuviai atsikrato baimės pirkti internete

2009-03-12 14:34
Lietuviai atsikrato baimės pirkti internete
Lietuviai atsikrato baimės pirkti internete / „Shutterstock“ nuotr. Dažniausiai lietuviai internete perka knygas, DVD įrašus, drabužius, aksesuarus, avalynę, parfumeriją ir buitinę techniką.

Lietuvos gyventojai vis dažniau apsiperka elektroninėse parduotuvėse. Per metus iš užsienio ir Lietuvos virtualių parduotuvių pargabenamų prekių padaugėjo trečdaliu.

Prekybininkai pastebi, kad vis daugiau pirkėjų perpranta, kaip apsipirkti internete, todėl šiemet kas mėnesį apyvartos ūgteli apie 10–15 proc. Siuntas iš užsienio ir Lietuvos interneto parduotuvių į gyventojų namus gabenanti bendrovė „Lex system“ skaičiuoja, kad 2008 m. tokių siuntų buvo gabenta 35 proc. daugiau nei 2007-aisiais. Dažniausiai gyventojai internete perka knygas, DVD įrašus, drabužius, aksesuarus, avalynę, parfumeriją ir buitinę techniką.

„Pastebime, kad siuntos smulkėja, bet bendras jų skaičius sparčiai auga. Į Lietuvą siuntos dažniausiai keliauja iš Vokietijos ir Didžiosios Britanijos interneto parduotuvių. Taip pat suaktyvėjo Lietuvos virtualių parduotuvių prekyba“, – pastebėjo „Lex system“ atstovybės Lietuvoje rinkodaros ir pardavimų direktorius Andrius Balkūnas.

Lina Dementavičienė, prekių vaikams ir mamoms interneto parduotuvės babymarket.lt vadovė, į ekonominį sunkmetį sako žiūrinti kaip į naujas galimybes – žmonės daug greičiau perpras elektroninės prekybos pranašumus, bus priversti ieškoti patogesnio ir pigesnio prekių pristatymo, labiau skaičiuos ir lygins, todėl netgi nedidelis skirtumas gali lemti pirkėjo apsisprendimą pirkti internetu.

„Tai įrodo ir faktas, kad geriausią rezultatą babymarket.lt pasiekė šių metų sausį. Veiklą pradėję 2007 m. gruodį, 2008 m. pradžioje prekybą padvigubinome, o vėliau apyvarta kas mėnesį augo po 15–20 proc. Nemažai klientų tapo nuolatiniais pirkėjais, vis labiau įsitikinama, kad nepasitikėjimas pirkti internete yra nepagrįsta baimė. Pastebėjome, kad vis dažniau perkama ne tik dideliais kiekiais, bet ir po vieną prekę – žmonės skaičiuoja, kad nuvažiuoti iki parduotuvės taip pat kainuoja“, – sako L.Dementavičienė.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų