„Kantar“: reklamos apimtys pirmąjį ketvirtį ūgtelėjo 16,5 proc.

  • Teksto dydis:

Reklamos apimtys žiniasklaidoje pirmąjį šių metų ketvirtį, palyginti su tuo pačiu laiku pernai, augo 16,5 proc., o labiausiai augimą lėmė televizijos, statinė lauko reklama ir kino reklamos kanalai, rodo „Kantar“ reklamos monitoringo duomenys.

Televizijoje per ketvirtį buvo ištransliuota 753 tūkst. reklamos klipų – 18,8 proc. daugiau. Radijo stotys ištransliavo 2,6 mln. sekundžių reklamos – 3 proc. daugiau, interneto reklamos apimtys išaugo 7,1 proc. iki 3,9 mlrd. reklamos parodymų.

„TV rinka, kuri užima pusę reklamos rinkos ir yra tarsi jo būklės lakmuso popierėlis, mažėjimo ženklų nerodo ir reklamos kiekiai, matome, auga. Kita vertus, svarbu turėti omenyje, kad reklamos rinka į recesijas sureaguoja kone metais vėliau, nes biudžetai būna suplanuoti metams į priekį“, – pranešime sakė „Kantar“ media ir reklamos monitoringo tyrimų vadovė Giedrė Juronienė.

Tarp didžiausių reklamdavių šį ketvirtį buvo visi didieji prekybos centrai – „Lidl“, „Maxima“ ir „Iki“, jie užima tris pirmąsias pozicijas, dešimtuke yra ir „Rimi“. Be to, sąraše yra trys didieji telekomunikacijų operatoriai „Tele2“, „Telia“ ir „Bitė“, taip pat „Eurovaistinė“, „Valentis“ ir „Camelia“.

Spaudos reklamos apimtys šiemet mažėjo 3,2 proc.: laikraščiuose – 3,4 proc., žurnaluose – 2,8 proc. Lauko reklamos vidutinis vienos dienos plotas išaugo 11,2 proc., degalinėse apimtys nesikeitė, kino reklamos – didėjo 11 procentų.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių