- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
„Lietuvos geležinkelių“ atstovas Mantas Dubauskas sako, kad Baltarusijai sustabdžius naftos ir trąšų vežimą traukiniais iš Lietuvos, Lenkijos kryptis nuo pirmadienio dar neatsidarys. Dar neaišku, ar apskritai pavyks suderėti su klientais („Orlen Lietuva“, „Achema“) dėl galimo jų produkcijos vežimo brangimo. Kaip ir nėra aiškumo, ar techniškai apsimokėtų prisitaikyti prie siauresnės Lenkijos vėžės, praneša LNK.
– Jūs, kaip paslaugos teikėjas, jau radote išeitį? Nes nuo pirmadienio situacija keičiasi kardinaliai.
– Tokio greito sprendimo per vieną dieną mes nesame suradę. Iš tiesų, dar reikės šiek tiek laiko tam, kad galėtume vienokį ar kitokį sprendimą priimti.
– Nuo pirmadienio nebebus vežamos nei trąšos, nei naftos produktai. Ar ne?
– Per Baltarusiją, remiantis šiandien turima informacija, šie produktai negalės būti vežami.
– Bet ne per Baltarusiją, o kita kryptimi – per Lenkiją?
– Per kitas šalis nėra jokių apribojimų vežti. Išskyrus tai, kad per Lenkiją vežant reikėtų keisti vėžę. Bet techniškai tai yra įmanoma.
– Kiek galėtų kainuoti vėžės modifikavimas arba pritaikymas „Lietuvos geležinkeliams“? Ar būtų bendradarbiaujama su Lenkija? Ar jiems irgi tai būtų naudinga?
– Lenkijoje yra vadinamoji siauresnė arba europinė vėžė. Pas mus didžiojoje šalies dalyje yra vadinamoji plačioji vėžė. Pačios vėžės nereikia modifikuoti. Atvykus į terminalą reikėtų pakeisti traukinį į tokį, kuris pritaikytas siauresnei vėžei.
Visas reportažas – LNK vaizdo įraše:
– Niekaip nepatikėsiu, kad įmonė nebuvo pasiruošusi tokiam scenarijui, koks dabar yra. Tikriausiai buvo aptarta užsidarius Baltarusijos pusei, kiek laiko galėsime dirbti savo darbą ir vežti klientų trąšas ar naftą per kitą pusę. Per kiek laiko galėsite pradėti tai daryti? Ir ar tikrai nebuvo tam pasiruošta?
– Techniškai tai galima padaryti nors ir rytoj. Tam, kad tai būtų galima įgyvendinti, reikia abiejų pusių susitarimo.
– Skaičiavote milžiniškus nuostolius, kuriuos sukėlė „Belaruskalij“ skandalas, o kokį minusą „Lietuvos geležinkeliams“ atneš ši situacija, kai reikės aplenkinėti Baltarusijos bėgius?
– Mes skaičiavome, kad praėjusiais metais gabenome apie milijoną tonų naftos produktų per Baltarusiją ir iki pusės milijono tonų trąšų iš Lietuvos. Galima sakyti, kad šie apribojimai palies iki 1,4 milijono tonų produkcijos. Jeigu nepavyktų rasti jokio sprendimo ir tas apribojimas galiotų visus metus, tai maždaug lemtų apie 17 milijonų eurų pajamų praradimą.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
„Citus“ ekspertai: didmiesčių būsto rinkas įkalino mažėjantis įperkamumas, nors kainos neaugo
Išankstiniais „Citus“ analitikų duomenimis, trečią ketvirtį trijų didžiausių Lietuvos miestų pirminės būsto rinkos užbaigė su pavyzdiniu stabilumu. ...
-
Kauno viešasis transportas pasikeitė radikaliai: parkas naujesnis 2,5 karto11
Pagrindinis Kauno miesto keleivių vežėjas pastaruoju metu išgyvena tikrą renesansą – mieste kursuojantys autobusai ir troleibusai per keletą metų iš pagrindų atsinaujino, todėl su kiekviena diena užsitarnauja vis didesnį populiar...
-
„Stiklita“: nuo namų jaukumo iki kultūros objektų išsaugojimo
Šiais laikais be stiklo sunku įsivaizduoti kasdienį gyvenimą. Jis mus supa visur ir visada. Bendrovės „Stiklita“ tikslas – klientams atskleisti stiklo panaudojimo ir pritaikymo galimybes ir padėti kuo funkcionaliau ir esteti&scaro...
-
Kelionės lėktuvu gali apkarsti – Lietuvos oro uostai žada dar labiau griežtinti keleivių patikrą?
Dėl sustiprintų aviacijos saugumo ir patikros procedūrų Vilniaus oro uoste driekiantis eilėms, Lietuvos oro uostų (LTOU) vadovas Simonas Bartkus teigia, kad neseniai atliktas oro uosto saugumo auditas nėra pagrindinė procedūrų griežtinimo priežasti...
-
„Teleloto“ Aukso puodo laimėtoja tą pačią savaitę sužinojo, kad papilnės ir sąskaita, ir šeima6
Populiariausioje šalies loterijoje „Teleloto“ laimėtas jau 194-as Aukso puodas. Jis atiteko kaunietei Laimai, kurią pastaruoju metu geros žinios lanko viena po kitos. Tą pačią savaitę moteris sužinojo ir apie daugiau nei pusės milij...
-
L. Baužys pradėjo vadovauti Ignalinos AE7
Buvęs „Lietuvos geležinkelių“ (LTG) keleivių vežimo bendrovės „LTG Link“ vadovas Linas Baužys pirmadienį pradėjo vadovauti valstybės valdomai Ignalinos atominei elektrinei (IAE). ...
-
„LTG Link“ vadovas L. Baužys nuo pirmadienio vadovaus Ignalinos AE13
„Lietuvos geležinkelių“ (LTG) keleivių vežimo bendrovės „LTG Link“ vadovo kadenciją baigęs Linas Baužys palieka pareigas ir nuo pirmadienio vadovaus valstybės valdomai Ignalinos atominei elektrinei (IAE). ...
-
„VitkusClinic“ – 20 tūkst. eurų bauda už netinkamą reklamą2
Vilniaus Valakupių plastinės chirurgijos klinikai „VitkusClinic“ Vartotojų teisių apsaugos tarnyba skyrė 20,3 tūkst. eurų baudą už netinkamą reklamą. ...
-
„Tele2“ atskleidė daugiau detalių apie „Teledueto“ herojus: uždainavo netikėtu stiliumi
Televizijos ekranus išvydo antroji mobiliojo ryšio operatoriaus „Tele2“ reklama, kurioje dar vieną dainą pristatė specialiai reklaminei kampanijai suburtas „Teleduetas“. Antrojoje reklamoje grupė dainuoja apie greitą ...
-
LP profsąjunga: daugiausiai darbo neteks Vilniaus ir Kauno laiškininkai
Lietuvos paštui paskelbus apie planuojamą 400 laiškininkų atleidimą, dauguma jų darbo neteks Vilniuje ir Kaune, sako bendrovės darbuotojų profesinės sąjungos pirmininkas Svajūnas Andriulis. ...