Įmonių tikslas: savi prekės ženklai, kryptis - Rusija Pereiti į pagrindinį turinį

Įmonių tikslas: savi prekės ženklai, kryptis - Rusija

2012-09-17 12:36
Įmonių tikslas: savi prekės ženklai, kryptis - Rusija
Įmonių tikslas: savi prekės ženklai, kryptis - Rusija / Shutterstock nuotr.

Kurį laiką šalies bendroves palaikė užsakymai iš užsienio prekių ženklų savininkų, tačiau augant gamybos sąnaudoms, konkurencingiems išlikti padėtų tik savi prekių ženklai.

Aprangos ir tekstilės įmonių asociacija preliminariai skaičiuoja, kad šiuo metu nuosavų prekės ženklų dalis turbūt sudaro apie penktadalį tekstilės įmonių apyvartos, pirmadienį rašo Verslo žinios".

Nors daugiausia užsakymų gamybai lietuviai sulaukia iš Europos rinkų, savų ženklų eksporto potencialą specialistai mato kitur - Rytų kryptimi.

„Rusijoje dar nesame praradę tų kultūros niuansų. Ir vartotojai supranta mus. Be to, mes žinome ir kaip dirbti Europos Sąjungos rinkose. Išnaudojant tą darbo patirtį su Rytų ir Vakarų rinkomis, bendrovės su savo prekės ženklais bando belstis ten ir rezultatai jau gana sėkmingi“, - sako Aprangos ir tekstilės įmonių asociacija vadovas Linas Lasiauskas.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų