Drabužių tinklas „Hennes & Mauritz“ („H&M“) į Lietuvos rinką turėtų įžengti 2013 metais.Teigiama, kad Lietuvos rinka jau yra įtraukta į kitų metų planus, todėl šiuo metu naujoms parduotuvėms aktyviai ieškoma prekybos ploto, rašo portalas eversus.lt.
Spėjama, kad viename iš Lietuvos prekybos centrų „H&M“ turėtų atidaryti pirmąją savo prekės ženklo parduotuvę.
Standartinis tokios parduotuvės dydis -2,5-3 tūkst. kvadratinių metrų.
Šių metų sausio pabaigoje „H&M“ paskelbė, kad 2012 metais į savo naujų rinkų sąrašą įtraukia Latviją. Tačiau tuo švedai neapsiribojo - už Baltijos šalių rinkas atsakinga kompanijos komanda jau kuris laikas lanko ir Estiją bei Lietuvą.
„H&M“ sausį paskelbė, kad šiemet planuoja atidaryti 275 naujas parduotuves Bulgarijoje, Latvijoje, Malaizijoje, Tailande ir Meksikoje.
„H&M“ yra trečia pagal dydį pasaulyje drabužių įmonė po Ispanijos „Inditex“ ir JAV „Gap“.Įmonė buvo įsteigta 1947 metais Švedijoje ir turi apie 2,5 tūkst. H&M parduotuvių 43 šalyse bei 94 tūkst. darbuotojų.
Naujausi komentarai