Lietuvoje startuoja unikalus projektas – pirkdami ir siųsdami atvirukus gyventojai ne tik vieni kitiems dovanos nuolaidas, prisimins popierinių laiškų rašymo tradicijas, bet ir rems pradedančiuosius verslininkus.
Reklaminių atvirukų „Beepost“ projekto iniciatorė Sabina Daukantaitė teigė, kad ši idėja nėra nuo nieko nusižiūrėta ir neturinti analogų užsienyje.
Pirmąjį atvirukų rinkinį, išleistą 5 tūkst. tiražu, sudaro 18 skirtingas prekes ar paslaugas reklamuojančių atvirlaiškių. Už beveik 10 litų įsigiję šiuos rinkinius, užklijavę pašto ženklus ir užrašę asmenišką žinutę, gyventojai atvirlaiškius gali siųsti draugams ar artimiesiems tiek Lietuvoje, tiek užsienyje.
Paštu gavęs atviruką žmogus gali džiaugtis ne tik gražiu ant jo esančiu paveikslėliu, bet ir nuolaida arba nemokama paslauga įmonėje, kuri ant jo reklamuojama.
Pradedantiesiems verslininkams reklamuotis ant šių atvirukų nekainuoja nieko, tačiau, pasak S. Daukantaitės, į projektą bus priimami ne visi norintys. Svarbiausias kriterijus norintiems pasireklamuoti – kūrybiškumas.
Ant pirmojo atvirukų rinkinio daugiausiai puikuojasi rankdarbius ar ekologiškus produktus kuriančių menininkų ir verslininkų reklamos. Nemokamai pasireklamuoti ant atvirukų ypač kviečiami savo produkciją siūlantys Lietuvos ūkininkai.
Pirmąją akcijos savaitę užėję į sostinės centre esančią kavinę „Mano Guru“ gyventojai atvirukus vieni kitiems galės siųsti nemokamai. Vėliau pašto ženklais teks pasirūpinti patiems. Antrąjį reklaminių atvirukų rinkinį planuojama išleisti dar iki šių metų pabaigos.
Naujausi komentarai