Jakų žiede įpusėjo antrojo etapo darbai Pereiti į pagrindinį turinį

Jakų žiede įpusėjo antrojo etapo darbai

2011-12-19 18:44
Jakų žiede įpusėjo antrojo etapo darbai
Jakų žiede įpusėjo antrojo etapo darbai / Vytauto Petriko nuotr.

Atrodytų, visai neseniai – vos prieš metus – buvo perkirpta simbolinė juostelė, atvėrusi ilgiausią šalyje Jakų žiedo estakadą ir palengvinusi tūkstančių ratuotų keliautojų eismo sąlygas. O jau šiandien sudėtingiausia šalyje žiedinės sankryžos rekonstrukcija įpusėjo baigiamąjį etapą.

Drieksis dvi estakados

„Visi darbai vyksta sklandžiai, pagal numatytą darbų grafiką. Ir net šiek tiek sparčiau“, – pripažino Jakų žiedo antrojo rekonstrukcijos etapo darbų vadovas Kęstutis Stankus, pasidžiaugęs, jog kol kas statybos darbams itin palankūs ir orai.

Antrąjį rekonstrukcijos etapą – estakadų Palanga-Kaunas ir Kaunas-Palanga statybos darbus – bendrovė „Kauno tiltai“ pradėjo šių metų sausio pabaigoje. Abi naujosios estakados turės po porą juostų į abi puses, o bendras jų ilgis sieks 869 m.

„Didieji darbai jau atlikti, faktiškai liks sutvarkyti važiuojamąją dalį. Žinoma, šiuo metu pats atsakingiausias etapas, kuris reikalauja ir daug žmonių resursų, – išbetonuoti estakadų perdangas“, – pasakojo K.Stankus.

Pasak specialisto, iki šiandien jau atlikta 50 proc. antrojo rekonstrukcijos etapo darbų: išlietos kolonos, išbetonuoti estakadų pamatai bei daugiau kaip po pusę estakadų perdangų.

Iki finišo – 11 mėnesių

Pašnekovo teigimu, šiuo metu betonuojama likusi dalis estakadų perdangų, įrenginėjamos apie 1,3 km ilgio triukšmą slopinančios sienutės bei vyksta kiti transporto žiedo rekonstrukcijos darbai – dėl eismo saugumo perstatomi įvažiavimai ir išvažiavimai į žiedą arba iš jo.

K.Stankus neabejoja, jog jau 2012-ųjų lapkričio 30 dieną Palangos-Kauno ir Kauno-Palangos estakadomis riedės automobiliai.

Pašnekovo žodžiais, net užklupę žiemiški orai nesutrukdys pabaigti darbus taip, kaip suplanuota.

„Be abejo, pablogėjus oro sąlygoms, statybų tempas gali sulėtėti, bet tai tikrai nepadarys įtakos visam procesui. Buvome susiplanavę, kad žiemą bus atlikta mažiau darbų, o į pavasarį jie įsibėgės ir vyks sparčiau“, – aiškino K.Stankus.

Iki kitų metų dar liko įrengti likusias estakadų perdangas, jas išasfaltuoti, sumontuoti modernų apšvietimą, apsauginius atitvarus bei sutvarkyti aplinką.

Įspūdinga statistika

Antrojo rekonstrukcijos etapo metu vykstantys darbai Jakų žiede eismo nesutrikdė, tik vietomis, sumažėjus eismo juostų, kelias susiaurėja. Dėl to kai kuriuose ruožuose teko laikinai sumažinti didžiausią leistiną greitį.

Pabaigus antrąjį etapą, rekonstruota Jakų sankryža bus trijų lygių: antrajame iškils 317 m ilgio estakada Kauno-Palangos, o trečiajame – 552 m estakada Palangos-Kauno kryptimis.

Be to, sankryžoje bus rekonstruota ir naujai nutiesta 4,54 km kelių, 1,55 km pėsčiųjų ir dviračių takų, įrengtas apšvietimas bei daugiau kaip kilometras triukšmą slopinančių sienelių.

Jakų žiedo rekonstrukcija užtikrins patogų susisiekimą ne tik keliaujantiems naujosiomis estakadomis, bet ir sankryžoje optimaliau paskirstys automobilių srautus.

Praėjusių metų gruodį, užbaigus  pirmąjį Jakų žiedo rekonstrukcijos etapą, atidarytas eismas ilgiausia šalyje – net 610 m ilgio – estakada. Ja galima važiuoti virš žiedo Kauno-Klaipėdos ir Klaipėdos-Kauno kryptimis.

Pirmojo rekonstrukcijos etapo darbų vertė siekė 82,3 mln., antrojo etapo – beveik 58,8 mln. litų.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų