„Eurovaistinė“ pristato dar daugiau galimybių pasikonsultuoti telefonu

  • Teksto dydis:

„Eurovaistinė“ telefonu klientus sveikatos klausimais konsultuoja jau kiek daugiau nei metus ir matydama susidomėjimą, šią paslaugą tobulina pristatydama temines konsultacijas. Tokia konsultacija padės ne tik išsirinkti reikiamus preparatus, bet ir rasti atsakymus į rūpimus klausimus, nes speciali farmacininkų komanda yra pasiruošusi skirti laiko išsamiam pokalbiui su kiekvienu klientu.

„Eurovaistinė“ skaičiuoja, kad nuo pirmosios dienos, kuomet buvo pradėtos teikti telefoninės konsultacijos, jau sulaukė apie 27 tūkst. skambučių, o paslaugos patogumą ir reikalingumą gyventojams matuoja ir grįžtančiais klientais. Apie 30 proc. kartą paskambinusių žmonių tampa nuolatiniais telefoninių konsultacijų klientais.

„Nuotolinės paslaugos per pandemiją tapo rinkos tendencija. Visgi kliento konsultacija vaistinėje nėra tik reikiamų vaistų ar sveikatinimo produktų įsigijimas – pirmiausia ir svarbiausia apsilankymo vaistinėje dalis dažnam klientui yra konsultacija sveikatos klausimais“, – sako Aušra Rubė.

Telefonines konsultacijas teikia specialiai tam paruošta farmacijos specialistų komanda, kurios nariai nuo šių metų pradžios pradėjo konsultuoti specifiškai ir ugdyti savo kompetencijas skirtingose temose: „Farmacijos specialistas turi žinių ir gali suteikti bendrinę sveikatos konsultaciją: aptarti simptomus, pasiūlyti medikamentus, patarti dėl gydymosi ir jei reikia – nukreipti konsultacijos į medikus. Tokia konsultacija vertinga renkantis preparatus tiek fizinėje vaistinėje, tiek nuotoliu būdu.  Per šiuos metus pastebėjome paskambinusių klientų poreikį išsamiam pokalbiui, todėl patobulinome programą pradėdami specifiškai gilinti skirtingų žmonių kompetencijas ir kviesdami klientus į temines konsultacijas.“

Temos, kuriomis vaistinė teikia specialias konsultacijas pasirinktos analizuojant jau skambinančių klientų poreikius, t. y. streso ir nuovargio mažinimas, organizmo ir imuninės sistemos stiprinimas, sklandus virškinimas, veido odos priežiūra, maisto papildai grožiui, svorio kontrolei.

„Baimė užsikrėsti virusu, izoliacija, tam tikrų sveikatos paslaugų pereinamumas tik atlikus COVID-19 testą paskatino dažną gyventoją sunegalavus nebūtinai kreiptis nuotolinės konsultacijos į medikus, bet ir gydytis namuose patiems. Savigyda gali būti net ir kenksminga sveikatai, todėl reaguodami į naują poreikį sukūrėme ir pristatėme rinkai naują paslaugą, kuria siekiame būti paprasti, labai lengvai pasiekiami ir artimiausi sveikatos ekspertai kiekvienam klientui“, – sakė specialistė.

Analizuodama telefonu besikreipiančių klientų auditoriją A. Rubė pastebi, kad dažniausiai telefonu pasikonsultuoti skambina įvairaus amžiaus dirbančios moterys, kurios taupo savo laiką ir nori, kad prekės būtų paruoštos joms patogiu metu bei senjorai, kuriems svarbu išgirsti vaistininko patarimą ir būti užtikrintam, kad jiems reikalingi vaistai bus vaistinėje.

„Išsami vieno kliento konsultacija vidutiniškai trunka apie 10-15 minučių, per kurias klientas išsako savo negalavimų simptomus, gauna konsultaciją ir esant poreikiui gali iškart susidėti reikiamų prekių krepšelį. Dažniausiai klientai konsultuojasi nervinės įtampos mažinimo tema, kreipiasi dėl kardiologinių problemų, taip pat sulaukiame ir nemažai mamų skambučių, kurios nori pasitarti dėl mažamečių vaikų negalavimų ir tinkamų preparatų. Tik 2-3 iš 10 klientų skambina vaistinei turėdami konkretų poreikį – didžioji dalis nori gauti vaistininko patarimą“, – sakė A. Rubė.

Telefoninės vaistininko konsultacijos – nemokama paslauga, o atsiimti su farmacininko pagalba rezervuotą krepšelį pasirinktoje vaistinėje galima greičiau nei per 3 valandas. Telefoninės konsultacijos teikiamos nemokama linija 8 800 50005.



NAUJAUSI KOMENTARAI

  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Orai
  • TV
    programa
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Facebook
  • Twitter
  • RSS

Galerijos

Daugiau straipsnių