- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
A. Juodiškis sukūrė makiažą garsiai aktorei G. Paltrow
-
A. Juodiškis sukūrė makiažą garsiai aktorei G. Paltrow
-
A. Juodiškis sukūrė makiažą garsiai aktorei G. Paltrow
-
A. Juodiškis sukūrė makiažą garsiai aktorei G. Paltrow
-
A. Juodiškis sukūrė makiažą garsiai aktorei G. Paltrow
-
A. Juodiškis sukūrė makiažą garsiai aktorei G. Paltrow
-
A. Juodiškis sukūrė makiažą garsiai aktorei G. Paltrow
-
A. Juodiškis sukūrė makiažą garsiai aktorei G. Paltrow
-
A. Juodiškis sukūrė makiažą garsiai aktorei G. Paltrow
-
A. Juodiškis sukūrė makiažą garsiai aktorei G. Paltrow
-
A. Juodiškis sukūrė makiažą garsiai aktorei G. Paltrow
Savo naujausioje reklaminėje kampanijoje dekoratyvinės kosmetikos gamintoja „Max Factor“ šiuolaikiškai interpretuoja penkis populiarius praėjusio amžiaus įvaizdžius – kino žvaigždės ir pop kultūros ikonos Marilyn Monroe, britų aktorės ir modelio Audrey Hepburn, prancūzų aktorės ir modelio, dainininkės Brigitte Bardot, amerikiečių aktorės Farrah Fawcett ir pop muzikos dainininkės Madonnos. Pristatyti visus šiuos interpretuotus įvaizdžius pasirinkta aktorė Gwyneth Paltrow.
Kartu su kolegomis iš viso pasaulio makiažą šiai aktorei kūrė ir „Max Factor“ atstovas Lietuvoje, vizažistas Aurimas Juodiškis. Jis taip pat buvo pasirinktas ir pristatyti naująją reklaminę kampaniją, todėl įsiamžino kartu su viena žymiausių pasaulio aktorių.
Kuriant reklamą sumanyta atgaivinti kelis populiariausius, klasika tapusius praėjusio amžiaus įvaizdžius, kiekvieną iš jų pritaikant šių laikų moteriai. Šia kampanija norima paskatinti viso pasaulio moteris įkvėpimo kasdieniams makiažams ieškoti ne tik tuose įvaizdžiuose, kuriuos savo aplinkoje jos mato dabar, bet atsigręžti ir į karaliavusius praėjusiame amžiuje, tačiau vis dar taip pat populiarius iki šių dienų, laikui nepavaldžius.
„Gavome užduotį šiuolaikiškai pažvelgti į populiarius praėjusio amžiaus skirtingų dešimtmečių įvaizdžius. Į vieną visumą net 20-ies meistrų iš viso pasaulio pasiūlytas makiažo interpretacijas sujungė mūsų kūrybinio dizaino vadovė, viena žinomiausių vizažisčių pasaulyje Pat McGrath. Galiausiai mūsų visų bendrą darbą dabar galite matyti ant Gwyneth Paltrow veido“, – sako A. Juodiškis.
Pirmasis įvaizdis, kurį pristato kompanijos meistrai, įkvėptas praėjusio amžiaus aštuntojo dešimtmečio herojės – amerikiečių aktorės F. Fawcett. Klasikinis aštuntojo dešimtmečio makiažas ant aktorės Gwyneth Paltrow skruostikaulių atgimė ryškiais bronziniais atspalviais, jį sustiprina itin išraiškingos blakstienos. Ir tai tik vienas iš penkių įvaizdžių. Likę keturi vienu metu visame pasaulyje bus pristatyti ateinantį pavasarį.
G. Paltrow naujausiai kompanijos reklaminei fotosesijai pasirinkta todėl, kad yra puikus modernios moters pavyzdys: jai puikiai pavyksta vienu metu suderinti daugybę skirtingų vaidmenų tiek asmeniniame gyvenime, tiek filmavimo aikštelėse. Visoms šioms skirtingoms situacijoms ji puikiai priderina ir savo įvaizdį.
Fotosesija su G. Paltrow vyko JAV, Niujorke. Jos metu su viena žymiausių pasaulio aktorių atskirai fotografavosi net 20 kompanijos vizažistų iš viso pasaulio.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Esminės veido priežiūros taisyklės: svarbu ir vyrams
Šiltuoju metų sezonu veido odai reikia ypatingos priežiūros. Dažnos maudynės, saulės spinduliai ir sausas oras priverčia griebtis papildomų priemonių, siekiant išsaugoti odos elastingumą, drėgmę ir jaunatvišką išvaizd...
-
Vienas didžiausių vasaros malonumų gali tapti ne tokiu maloniu: kaip apsaugoti plaukus?
Vieni didžiausių vasaros malonumų – saulės spinduliai ir maudynės jūroje – gali tapti nemalonumu plaukams. Tinkamai nepasiruošus vasaros pramogoms, plaukai gali ne tik išsausėti, bet ir būti pažeista jų spalva. ...
-
Kūno modifikavimo menas: auskarų tendencijos 2024–2025 metais7
Kūno modifikavimo pasaulis nenustoja stebinti savo įvairiapusiškumu ir įkvepia mus. 2024 metais auskarų vėrimai ne tik išlaiko savo populiarumą, bet ir atneša naujų tendencijų, kurios pritraukia skirtingo amžiaus žmones. Patyrę ...
-
Mada kaip investicija, arba keletas nepatogių klausimų apie mados objektų investicinį potencialą
Mados meninės pretenzijos, kurias jau aptarėme vasario mėnesio numeryje, neapsiriboja pripažinimo, kad mada yra meno forma, siekimu. Postpostmodernistiniame pasaulyje menas gali būti bet kas – Marcelis Duchampas įrodė, kad šį titulą galim...
-
Vienetinių drabužių kūrėja M. Šukė: turime švęsti gyvenimą3
Modestai Šukei patinka savo kuriamuose drabužiuose maišyti įvairius stilius, o ir pačiai – rengtis pagal nuotaiką. „Kokia tuo metu manyje gyvena emocija, tokia ir kolekcija gimsta“, – šypsosi 47-erių dizainer...
-
Tobulas odos atspalvis ir švytėjimas – vitamino C galia
Natūralus odos švytėjimas ir spindesys – daugelio svajonė. Didžiulis kosmetikos pasirinkimas neretai apsunkina situaciją renkantis sau tinkančius produktus. Pasiūla didžiulė, tačiau dažnai nežinome, ką pasirinkti, kad odos atspalvis b...
-
Kaip vasarą apsaugoti plaukus?3
Plaukų išsausėjimas vasarą yra pagrindinė problema tiems, kurie puoselėja jų grožį. Saulė, sūrus jūros vanduo, chloruotas baseinų vanduo – visi šie faktoriai gali turėti įtakos, kad jūsų plaukai praras purumą ir patrauklum...
-
„Nike“ Air Max: laisvalaikio kultinis modelis5
Idėja geniali savo paprastumu: atskleisti amortizaciją suteikiančia oro pagalvę, anksčiau paslėptą bato pade. Šiandien streetwear‘o neįsivaizduojame be išskirtinio Air Max kedų linijos silueto, tačiau nedaug trūko, kad Tinkerio H...
-
Mados teorija kiekvienam
XIX a. pabaigoje Vakarų visuomenė suprato, kad mada nėra tik įnoringų poniučių kaprizų rezultatas – naujieji laikai reikalavo ne tik naujoviško mąstymo, bet ir naujoviškų drabužių, tinkamų bėgti koja kojon su spėriai š...
-
Madingi maudymosi kostiumėliai moterims kiekvienai figūrai: 2024 metų vasara1
Ilgai lauktas vasaros sezonas jau čia, todėl dabar pats tinkamiausias metas pasimėgauti maudynėmis bei poilsiu paplūdimyje. O jeigu atrodo, jog laukia nelengva užduotis atrasti tam tinkamą kostiumėlį, nereikėtų skubėti nerimauti. Kadangi kiekvienos...