Bendrovės vadovai šį gedimą aiškina pagrindinės programinės įrangos problema.
„Starlink“ apie paslaugų sutrikimą pranešė ketvirtadienį apie 16 val. vietos (23 val. Lietuvos) laiku socialiniame tinkle „X“.
Naudotojai JAV ir Europoje dar iki oficialaus „Starlink“ pranešimo svetainėje „Downdetector“ skelbė apie paslaugų teikimo sutrikimus.
„Paslauga bus netrukus atkurta, – atsiprašydamas už sutrikimus „X“ parašė E. Muskas. – „SpaceX“ pašalins pagrindinę priežastį, kad tai nepasikartotų.“
E. Muskas taip pat pasidalijo „Starlink“ inžinerijos viceprezidento Michaelo Nicollso (Maiklo Nikolso) pareiškimu, kuriame teigiama, kad sutrikimus galėjo lemti „gedimas pagrindinėse vidaus programinės įrangos tarnybose, valdančiose pagrindinį tinklą“.
M. Nicollsas nurodė, kad „Starlink“ sutrikimas truko apie pustrečios valandos.
Maždaug po dviejų valandų „Starlink“ paskelbė, kad problema išspręsta ir paslaugų teikimas atnaujinta.
Pirmieji skundai dėl paslaugų sutrikimų pasirodė apie 15 val. vietos (22 val. Lietuvos) laiku, o didžiausias jų skaičius fiksuotas 15 val. 34 min. vietos (22 val. 34 min. Lietuvos) laiku.
„Starlink“ šiuo metu yra dislokavusi daugiau nei 6 tūkst. žemojoje orbitoje skriejančių palydovų, kurie užtikrina didelės spartos interneto ryšį atokiose ir prasto ryšio vietovėse.
Šiuo metu „Starlink“ pirmauja palydovinio interneto lenktynėse.
Europos bendrovė „Eutelsat“, kurią remia Prancūzija ir Jungtinė Karalystė (JK), šiuo metu turi apie 600 palydovų.
Naujausi komentarai