Neįprasta „Reebok" kampanija skatins sportuoti

„Sporto salėje nemalonu...", „mankštintis nuobodu...", „jei treniruotės būtų linksmesnės, tikrai mankštinčiausi...". Kompanijos „Reebok" atlikti tyrimai parodė, kad pasaulio moterys ieško būdų, kaip išlaikyti puikią formą nenuobodžiaujant.

„Reebok" kartu su „GFK/Roper Worldwide" šiemet atliko tyrimą, kurio metu buvo apklausta 15 tūkst. moterų iš 25 pasaulio šalių. Pagrindinė tyrimo išvada: nors pusė moterų sportą įvardija kaip efektyviausią priemonę formos ir geros savijautos palaikymui, vis dėlto tik apie 25 proc. moterų teigia sportuojančios dažnai. Po plačių diskusijų su moterimis visame pasaulyje išaiškėjo, kad dauguma jų treniruotes suvokia kaip nuobodų ir nemalonų užsiėmimą, o sportuotų dažniau, jei treniruotės būtų smagesnės.

Atsižvelgdama į tokį apklaustų respondenčių visame pasaulyje poreikį, „Reebok" kartu su instruktoriais iš viso pasaulio pradeda įgyvendinti naują kampaniją. Tam pirmiausia buvo atrinkti netradiciniu ir novatorišku požiūriu į fitneso treniruotes garsėjantys treneriai. Pasaulinė „Reebok" instruktorių komanda įgyvendins naują iniciatyvą, apie kurią bus plačiau paskelbta dar šiais metais.

Tai bus netradicinis projektas, įvairiais būdais sieksiantis vieno tikslo - skatinti žmones sportuoti smagiai. Viena iš kampanijos dalių - 2008 m. rugsėjo 15 d. startuosiantis fitnesui skirtas „Reebok" tinklalapis. Jo tikslas - atgaivinti fitnesą ir įkvėpti sportuoti. Tinklalapio lankytojai turės galimybę patys save įkvėpti treniruotėms.

Kompanija „Reebok" misiją fitnesą vėl paversti smagiu užsiėmimu vadina savo ilgalaikiu pasauliniu įsipareigojimu. Talentinga instruktorių komanda dirbs kartu su šiuo prekės ženklu ne vienerius metus. Kampanija bus populiarinama internete, parduotuvėse, sporto klubuose ir kitose erdvėse. Šios kampanijos detalės bus paskelbtos vėliau.



NAUJAUSI KOMENTARAI

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Galerijos

Daugiau straipsnių