Ketvirtasis STARtuok! seminaras: apie dramblį ir reklamą Pereiti į pagrindinį turinį

Ketvirtasis STARtuok! seminaras: apie dramblį ir reklamą

2011-05-09 15:40
Ketvirtasis STARtuok! seminaras: apie dramblį ir reklamą
Ketvirtasis STARtuok! seminaras: apie dramblį ir reklamą

Kaskart vis daugiau jaunimo susidomėjimo sulaukiantis STARtuok! jau gegužės 11 d. kviečia į ketvirtąjį reklamai skirtą seminarą. Šių metų seminarų ciklui užbaigti organizatoriai pakvietė tarptautinės prodiuserių kompanijos „Dansu“ atstovą Ernestą Jankauską.

Ketvirtojo STARtuok! seminaro lektorius Ernestas, panašu, įgūdžių taip pat nestokoja. Ernestas dirbo su tokiomis kompanijomis kaip Omnitel, Vodafone, SEB bankas, prodiusavo Carlsberg, Kalnapilio, Doritos, SBA baldų ir daug kitų reklamų bei reklaminių kampanijų. 

Lektorius kviečia seminaro dalyvius į atvirą diskusiją: jeigu turėtumėte užduotį nufilmuoti reklamą tokio atomobilio, kuriame net drambliui būtų patogu važiuoti. Ką darytumėte? 

a) Visomis išgalėmis stengtumėtės sutalpintį dramblį į automobilį, rizikuodami, kad automobilis niekaip neatrodys patogesnis. 

b) filmavimui pagaminsite tokį automobilį, kuriame tipltų bet koks dramblys, bet mašina bus nefunkcionali, nes tokių kelių niekur nerasite. 

c) nedarysite nieko ir atsisakysite projekto paaiškindami pirmų punktų šalutinius poveikius ir gali būti, klientas daugiau niekada nebesikreips į jus?

Taigi ketvirtojo STARtuok! seminaro diskusijų objektas – kokybė: scenarijuose, pasiruošime ir atlikime.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų