Reklamos milžinas – ant bedugnės slenksčio

Lauko reklamos įmonė "Actual City Media" (ACM) susidūrė su rimtais sunkumais. Areštuotos įmonės banko sąskaitos, o sostinės savivaldybė atima reklamos leidimus.

Vilniaus savivaldybės administracija ketvirtadienį nutarė panaikinti keletą ACM išduotų leidimų įrengti lauko reklamos ekranus. Pavyzdžiui, bendrovė nebegalės naudoti reklaminių ekranų Ozo ir Gelvonų gatvių sankryžoje, prie "Akropolio", bei Ukmergės gatvėje, prie "Senukų" prekybos centro. ACM duomenimis, per savaitę reklamas šiuose ekranuose vidutiniškai pamatoma daugiau kaip 800 tūkst. kartų.

Savivaldybė nurodo, kad leidimai naikinami dėl paprastos priežasties – ACM nebemoka rinkliavos už lauko reklamą.

Finansines įmonės problemas dienraščiui patvirtino ir ACM direktorius Renatas Parojus. Pasak jo, reklamos rinkos milžinė nepajėgi mokėti rinkliavos dėl to, kad jos veiklą finansavę bankai areštavo sąskaitas.

"Kol kas nėra ką komentuoti. Nebent tai, kad dėl ginčų su bankais yra užblokuotos įmonės sąskaitos ir mokėti negalime", – nedaugžodžiavo R.Parojus.

Tačiau ACM pasiduoti neketina – įmonė bankų bei savivaldybės veiksmus ketina skųsti teismui. "Ginčysimės ir su savivaldybe, ir bankais dėl padarytos žalos", – sakė ACM vadovas.

ACM veiklą pradėjo 2002 m. Šiuo metu bendrovė visoje Lietuvoje valdo 16 reklamos ekranų.


Šiame straipsnyje: ACMlauko reklamareklama

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių