„Saab“ nesulaukė kovo pradžioje Ženevoje vyksiančios parodos ir išplatino informaciją apie naująjį 9-3X modelį.
Nuo įprasto švediško universalo „X“ indeksu paženklintas „Saab“ skirsi 35 mm didesne prošvaisa ir visų keturių ratų pavara. Šie atributai leis „Saab 9-3X“ konkuruoti su tokiais populiariais automobiliais kaip „Volvo XC70“, „Audi A6 allroad quattro“ ar „Subaru Outback“.
Tokio tipo mašinos, demonstruojančios ambicijas konkuruoti su tikrais visureigiais, paprastai puošiamos variklio karterio apsaugos imitacijomis iš „plieninio“ plastiko, slenksčių apsaugomis, aliuminiais papildomos stogo bagažinės laikikliais, sustiprinta važiuokle bei išpūstomis ratų arkomis. Be viso to „Saab 9-3X“ dar gali pasigirti drauge su „Haldex“ specialistais patobulinta visų keturių ratų pavara - galiniai varantieji ratai per hidraulinę movą „dirbti“ pradeda gavę elektroninės sistemos signalą. Aktyvus galinis diferencialas leis perskirstyti sukimo jėgą ir tarp galinės ašies ratų, kas turėtų pagerinti mašinos valdymą sudėtingose situacijose.
Automobilis turės 2 l darbinio tūrio benzininį motorą, išvystantį 210 AG pajėgumą ir 300 Nm maksimalų sukimo momentą arba 1,9 l „TTiD“ tipo turbodyzelinį variklį, išvystantį 180 AG bei 400 Nm. Benzinu varomas variklis iki 100 km/val. leidžia įsibėgėti per 8,2 sek. 9-3X bus komplektuojamas su 6 laipsnių mechanine arba automatine pavarų dėže.
Šis modelis turėtų būti 10-15 proc. brangesnis nei įprastas „Saab 9-3“.
Naujausi komentarai