„flyLAL" krovinių pervežimo apimtys auga

Skrydžių bendrovė „flyLAL" trečiąjį šių metų ketvirtį pervežė per 411 tonų krovinių, t.y. 38,5 proc. daugiau krovinių nei pernai per tą patį laikotarpį. Iš krovinių gabenimo veiklos per liepą-rugsėjį bendrovė gavo 33,5 proc. daugiau pajamų nei per tą patį 2007 m. periodą. 

Per devynis šių metų mėnesius „flyLAL" pervežė 1160 tonų krovinių , t.y. 25 proc. daugiau, palyginti su 2007 metų tuo pačiu laikotarpiu. 

„Tuo metu, kai visa rinka išgyvena krovinių gabenimo sąstingį, mums pavyksta pasiekti labai didelius augimo rodiklius. Per pirmąjį šių metų pusmetį bendra Lietuvos krovinių rinka išaugo vos apie 5 proc., krovinių gabenimo apimtys oro transportu šalyje krito 45 proc. Tuo metu mūsų šių metų augimo rodikliai siekia 25 procentus", - sakė „flyLAL" Krovinių skyriaus vadovė Lina Rutkauskienė. 

Labiausiai „flyLAL" krovinių gabenimo augimo rodiklius lėmė 59 proc. išaugęs parduotų paslaugų kiekis Lietuvoje, 57 proc. padidėję krovinių kiekiai Didžiojoje Britanijoje, 75 proc. išaugę pardavimai JAV, 118 proc. didesni pardavimai Prancūzijoje bei 12 proc. - Kinijoje. Vokietijoje, Belgijoje, Olandijoje, Rusijoje, Ukrainoje ir Italijoje krovinių rinkose nebuvo tendencijų augti dėl ekonomikos nuosmukio. 

Reikšmingos įtakos rezultatams turėjo ir Belgijoje, Prancūzijoje, Olandijoje „flyLAL" laimėti pašto gabenimo konkursai Rytų Europos kryptims. 

„Pagrindinė mūsų sėkmės priežastis - besiplečiantis lojalių klientų ratas. Klientai įvertino vieną svarbiausių „flyLAL" krovinių gabenimo paslaugos privalumų - krovinių gabenimo kokybės kontrolę. Mūsų kroviniai išvyksta laiku ir klientams pristatomi nevėluojant bei puikios būklės, t.y. nepažeisti ir nesugadinti. Be to, mes individualiai bendraujame su kiekvienu klientu, esame lankstūs ir greitai prisitaikome prie rinkos pokyčių ", - paslaugų kokybės ir aptarnavimo svarbą pabrėžė „flyLAL" Krovinių skyriaus vadovė. 

L. Rutkauskienės teigimu, tokiems geriems rezultatams pasitarnavo 2008 m. pradžioje įdiegta krovinių sekimo programa „eChamp", kuri iš anksto informuoja bendrovę apie galimas problemas ir darbuotojai turi galimybę užbėgti galimiems vėlavimams už akių, bei veikianti atskira interneto svetaine www.flylalcargo.com, palengvinusi sąlygas vartotojams sužinoti krovinių gabenimo sąlygas, susisiekti su krovinių skyriaus darbuotojais ir pasitikrinti krovinio gabenimo stadiją. Tai padeda „flyLAL" įgyvendinti pagrindinį reikalavimą lėktuvais gabenamiems kroviniams - jų pristatymą greitai, laiku ir puikios būklės.


Šiame straipsnyje: flyLALkroviniaiskrydžiai

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių