Turistams pritrūko krantinės
Stiprinti kruizinės laivybos Klaipėdoje atvyko pajėgos iš dešimties pasaulio valstybių.
![]() |
Beveik pusė „Constellation“ keleivių panoro apžiūrėti uostamiesčio įdomybes. Vytauto Liaudanskio nuotraukos |
Į tarptautinę konferenciją, kuri prasidėjo vakar ir tęsiasi šiandien, pasidalinti patirtimi ir žiniomis atvyko tarptautinės asociacijos „Cruise Europe“ ir projekto „Baltic cruise“ vadovai bei kruizinio lainerio „Constellation“ kapitonas Joanis Papanikolausas.
Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direktorius Sigitas Dobilinskas teigė, kad nuo tada, kai Lietuva ėmė dalyvauti parodose bei įsijungė į projektą „Port-net“, pradėjo jausti turistų susidomėjimą.
Vakar į Klaipėdą atplaukė du kruiziniai laivai. „Constellation“ prisišvartavo kruizinių laivų terminale, o „Dolphin voyager“ teko statyti krantinėje, skirtoje krauti krovinius.
Atplaukiant didesniems laivams iškyla būtinybė Klaipėdos uostui turėti keleivių ir krovinių terminalą.
Iš abiejų laivų miestą panoro apžiūrėti apie 40 procentų keleivių. Juos išvežiojo 39 autobusai.
„Port-net“ organizacijos atstovas Matjasas Rosas iš Hamburgo teigė pastebėjęs, kad uostas turi dar daug atlikti, kad būtų tinkamas turizmui.
Pasaulinės korporacijos „J.P.Wild“, darančios tyrimus, studijas, kruizinių laivų rinkos analizes, direktorius Piteris Vaildas teigė, kad kruizinių laivų verslas yra perspektyviausias tarp visų turizmo šakų.
Kruizinių laivų rinkoje populiarėja milžiniški laivai – iki 360 metrų ilgio. P.Vaildo nuomone, į Klaipėdos uostą ateityje turėtų užsukti vis daugiau 290-350 metrų ilgio laivų.
„Į tokį dydį turėtų būti orientuojamasi planuojant tolimesnę infrastruktūrą Klaipėdos mieste“,- teigė jis.
Naujausi komentarai