Galiu pasidalinti savo istorija iš sovietinių laikų: mano mokytoja buvo baigusi VU, aš buvau olimpiadininkas, mokyklos laikais buvo sąlygos dvi savaites gyventi Vilniuje ir lankyti Universitetą. Galiausiai į Universitetą įstojau be egzaminų, visi dėstytojai mane žinojo. Va taip turi būti daroma sistema.
Čia yra Universitetų aplaidumas. Turi būti samdomi mokytojai iš universitetų, trimestrui, pavyzdžiui, minimalių pedagogikos žinių užtektų. Chemija, biologija, fizika - jau mokoma ne pagramdukus, nematau bėdų. Universitetai turėtų turėti savo misiją apie šalies intelektualų vystymą, o ne tik kad virti savo sultyse, uždirbti pinigus ir nieko šalies mąstu nesiūlyti.
Mokytojauti reikia leisti tiems , kurie turi aukštąjį techninį universitetinį išsilavinimą , nebūtinai pedagoginį. Stabdyti kvailas nesibaigiančias reformas . Programas priimti senas , sovietų laikų . Išmesti politiką , pridėti kompiuterius . Tos programos buvo nukopijuotos nuo vokiečių. Tikrai tinkamos .
Sugriauta visa mokymo, lavinimo sistema. Greit visus vaikus pavers robotais, nemastančiais zombiais.Dundukai ministrai kiekvienas savo tvarką toje betvarkėje daro. Reikia pradėti dirbti ir suprasti ką darot asilų gauja.Ir pradėti nuo darželių, mokyklų. Nei vienoje toje "aptarvanimo istaigoje" nėra reikiamos tvarkos
studentai būti tiksliųjų mokslų mokytojais .O kodėl turėtų norėti , jei bemoksliai ir besmegeniai patenka į valdžias ir gauna dešimteriopai didesnias algas, plius dar vogti leidžiama, nes teismai tokius išteisina .Blogas pavyzdys užkrečiamas
Tai ne pirmą dešimtmetį aptarinėjama problema. Mokyklose blogos darbo sąlygos, mikroklimatas, prasta vadyba, menkas darbo užmokestis. Visokie bandymai suvilioti studijuoti pedagogiką yra bergždi ir apgailėtini. Jau seniai, vos tik atgavus Lietuvai nepriklausomybę, nebeliko adekvataus politikų supratimo apie švietimą kaip valstybės prioritetą. Ypač tai grėsminga šių dienų geopolitinėje situacijoje, kai valstybei reikia būti pasirengus savigynai.
Štai ir finišas Lietuvos švietimo sistemos, kuri daugybę metų nuosekliai buvo "reformuojama". Kitaip tariant ją per visas vietas išreformavo. Na bet nieko tokio, bus pilna beraščių ir bus lengviau valdyti šalį su tokia ateities auditorija.
Nesuprantu. Vakar buvo VU paskaita į fiziką nori stoti,bet neįstoja. Visos vietos beveik uzpildytos. Gal dvi dabar laisvos vf. Pedagogika tik vėliau gali prisidėti iš laisvųjų kreditų arba imant gretutines studijas. Tai nesueina galai
Sostinėje yra pilna mokytojų specialistų iš tiksliųjų mokslų, jie aršiai varžosi tarp savęs korepetitorių įmonėse.
Tačiau niekas į mokyklas net nesiruošia eiti ir eikvoti savo sveikatą, nes Vilniaus gimazijose klasės perpildytos po 30-32 mokinių. Dėl tokios morališkai sunkios auditorijos niekas savo sveikatos aukoti net nesiruošia.
Todėl pirmiausiai būtina statyti naujas erdvines mokyklas kaip savivaldybių dangoraižiai, kad mokytojui būtų malonu dirbti.
Antra, dėstant tiksliuosius mokslus būtina dalinti dideles 30-32mokinių klases per pusę, kaip užsienių kalbų. Tik tokiomis sąlygomis galima išdėstyti sudėtingus tiksliųjų mokslų reiškinius.
Gamtoje nieko netrūksta , perdaug kvailių. Straipsnis ieško lengvatikių , jokių informatikos-matematikos mokytojų ruošti nereikia. ,,Specai" ruošiami VU , baigę darbinę veiklą informatikai galėtų dirbti mokyklose , patirtis pasaulinė.
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)