Trikojai turėtų būti be kojų, o prikabinami prie stulpų medžių ir plika akimi nematomi, važiuoti, gauni baudas viena po kitos ir pasibaigtų vairuotojų cirkai keliuose. Prasmės jokios iš trikojo matomoje vietoje ir dar girdėjau ženklą ruošiasi statyt prieš radarą
Visi, kurie piktinasi greičio matuokliais, paslėptais ar ne, yra sąmoningi greičio viršytojai. Turėtų aplamai nebūti jokių įspėjamųjų ženklų apie bet kokias stacionarias greičio kontrolės priemonės - važiuok leistinu greičiu ir nebus jokių problemų. Deja, kai važiuoju laikydamasis leistino greičio, tai esu lenkiamas visų, kurie netingi. Žodžiu, valdžia pati padeda nedrausmingiems varuotojams viršyti leistiną greitį, o pastarieji net pradeda piktintis, kad trikojai paslėpti.
Keista, kad kai laikome teises, pasirašome, kad laikysimės eimo taisyklių...bet kai išvažiuojame į kelią, tai tampame labai kieti. Šiemet keliavome Ispanijoje ir...labai nustebome, nes net greitkelyje pilna kelio ruožų kur greitis ribojamas"80". ..ir ką jūs manote, ogi vairuotojai važiuoja "80"... jei greičio ženklas "40", tai ir važiuoja "40". Gal ir pas mus laikas važiuoti kaip priklauso. Jei visi važiuotų kaip priklauso, visi trikojai "surūdytų"...
Jeigu visi važiuos vienodu greičių tai bus vis keliai užkimšti ir labai daug avariju, skirtingai važiuojantis pasiskirsto keliuose automobiliai. Bet greitis turi buti viršijamas proto ribose, bet trikojams avaringos vietos nedomina, stato kur galima pasipiningauti.
Gal jau laikas apsvarstyti apie greičio ribos pakėlimą greitkeliuose? Ar su žiguliu 1979m ar su auto kuris pagamintas 2010m greitis 90 kur logika? Nepatobulėjom auto saugume? Pažeidėjų 111 o kokie pažeidėjai 94 km/h pažeidėjas. Neteisinu kurie lekia 110 ir daugiau tai tikrai pažeidėjas. Bet statistika niekada nepateikiama koks kiekis kokių pažeidimų.
Kad ir kiek patobulėjo automobilių saugos sistemos, bet fizikos dėsniai nepasikeitė absoliučiai. Pagauni, kad žmonės yra mėsos, skysčių ir kaulų rinkinys kuriam per sekundę sustoti nuo 100 iki 0 km/h kainuoja labai brangiai?
kodėl seniau auto po įvykio atrodė normaliai, o dabar kai skarbonke lankstos? Atskleisiu paslapti - kad kėbulo deformacija absorbuotu dalį energijos. Taigi šiuolaikiniai auto yra ne tik galingesni, stabilesni, geriau stoja, bet dar ir saugesni fizike tu.
Labai gerai kad greičio matuokliai nematomi nes jie VAIRUOTOJUI netrugdo o šaršalą kelia tik kelių padugnės, kelių prietrankos kuriems KET neegzistuoja jie nori važinėti pagal savas taisykles tai tegul ir plonina pinigines
Man trikojis netrukdo, bet trukdo asilai kurie stato juos. Prie mano namų dažnai stato ir norint man išsukti is šalutinio į pagrindinį turiu issukineti iš priespreisines eismo juostos, kadangi jie patys pažeidinėja KET ir jiems tai leidžiama..
Trikojis nieko negelbsti, tiktai pildo pinigines trikojų kūrėjams, avarijos kyla ne dėl greičio, o dėl girtu ir narkotikais apsvaigusiais. Tai tokius reikia fiksuoti ir bausti, bet jei girtas lėtai važiuos ir sukels avarija, tai viskas gerai. Nes lėtai važiuojantis dažnai kliudo kitus automobilius ir sukele avarijas.
Labai puiku, greitkelis prasideda už veduko
Reikėtų pastatyti greičio matuoklį ir prie Radviliškio veduko, yra ženklai baigiasi greitkelis ir važiuoti 90 km
Tu paaiškino kaip pažeidimo fiksavimas gelbsti kažką? Užkirstas kelias pažeidimui taip, bet ne jo fiksavimas. Va tau palyginimas: nužudymo fakto uzfiksavomas ar nužudymo sutrukdymas. Katras iš šitų išgelbsti žmogų?
Išversk į lietuvių kalbą, ką čia parašei. Ir bendrai -nesugebi važiuoti pagal taisykles ir tave pagavo- susimokėk, neužfiksavo - nemoki,- štai tokia loterija
,,Vairuotojai neturėtų blaškyti dėmesio ieškodami šalikelėje stovinčio greičio matuoklio,,.Vat būtent taip ir atsitinka vairuotojams šalyje kurioje matuoklių kas keliolika ir net keli kilometrai pristatyta.Nesvarbu,kad lyg ir leistinu greičiu važiuoji,prasideda visokių trikojų, mobilių, stacionarių ruožai ir iškart pradedi galvoti ne apie eismo saugumą,o apie tai,gal netyčia kelis KM greitį viršijau,gal greitis čia jau mažesnis negu anksčiau buvo.Kas lakstė,tas lakstys toliau,kas vilkosi antra juosta,tas ir vilksis,nieko jūs čia žymiai nepakeisti slėpdami tuos trikojis.
Locheliams paaiškinsiu. Visi įrodymai turi būti surinkti teisėtais būdais. Nėra ispėjančio ženklo, būdas neteisėtas, ir taškas! Tuos kuriuos nubaudė, jie turėtų nemokėti jokių baudų, o ginti savo teises teisme. Čia tas pats kas įrodymai apie nusikaltimą turi būti surinkti teisėtais būdais. Jeigu neteisėtais, nesvarbu kad padarei nusikaltima, tokie įrodymai yra niekiniai. Ar aišku, locheliai?
locheli, kitus taip vadinančiam. Prieš kreipiantis į teismą, visada reikia gerai apsvarstyti, o ką laimėsi? Jeigu, rarkime, bylą ir laimėsi, bet tau advokato išlaidos, sugaištas laikas brangiau kainuos, nei teismo priteistos bylinėjimosi išlaidos. Manau, po to bėgtum toliau nuo teismų.
Seip jeigu teisybė tai taip nėra gerai lakstyti bet viskas turi būt pagal situaciją. Sakykim jeigu važiuoji tiesiu keliu kur nėra nei sankryžų nei perėjų kokia grėsmę kelia greičio virsijimas? Problema ta kad visas greičio reguliavimas vyksta ne ten kur yra pavojingos vietos o ten kur yra sąlyginai saugu jy virsit ir dažnas tai darys. Kas daugiau po Lietuvą važinėja turbūt pastebėjo kur statomi sektoriniai matuokliai( būtent ten kur geras kelias, kur vos ne autopilota galima jungti).
Kalba eina apie užmiesčio kelius. Miestuose sektoriniu nestato nes krūvą sankryžų ir eismas didelis todėl net ir pralekus dideliu greičiu vidutinis greitis yra mažas. Beto man rodos briedžiui vienodai ar tu jy nuskinsi 80km/h ar 110km/h. Lygiai tas pats ir su vaiku tarp kitko jeigu tavo vaikai bastosi vidų niekur turėtum susirūpinti kaip tevas. Kai greičio kontrolė yra vykdoma ten kur realiai grėsmės didelės nėra aš skaitau tai pasipinigavimu. Lygiai taip pat kaip 5metram likus iki gyvenvietės pabaigos pastatytum trikojį kuris fiksuotu pažeidėjus toja atkarpoje(dėka bet esu matęs kaip prieš pat arba iškart už 70km/h ženklo yra statomi trikojai). Beto nubaudimas po fakto saugumo nepadidina. Stacionarūs pažymėti - taip, nes tu sumažino greitį, bet paslėpti nieko neduoda tik pasipinigavyma.
Deja dar už greitį negavau nei vienos nors stažas 15m+. Aišku visada pirmas kartas viskam. Mieste mane pagauti už greitį be šansų, nes jo paprasčiausiai neviršijus. Autostrada Lietuvoj baisi tad ten ir nepaleksi. Rajoniniai keliai... gal būt jeigu kur nors medį sėdės koks ar pievoje tada tikimybė yra. Tiesiog man durnai atrodo tas proto trynimas, kad tokia greičio kontrolė yra pridengiama saugumo gerinimu. Pažeidimas turi būt stabdomas, o ne tiesiog varnelė uždedama, kad va tas susimokes tegu lekia toliau. Dar kart kartoju pažymėti priverčia sulėtinti, o ne pažymėti tik pasipinigavimas. Sektoriniu išvis nesuprantu. 6km atstūmė gali praskristi ant 300 ir tau tereik sustoti nusim..t ir baudos negauni. Kurioj vietoj čia kaskoki saugumą čia skatina? Kitas išvis pamatęs tą sektorini 65km/h visa atstumą šliaužia ne pats nežino koks greitis turi būt, gal ženklą kaskur praziopsojo, o tokiose vietose žiūrėk dar ženklai lenkt draudžiama kur tokių vietų yra tikrai.
Kaip Lietuva atrodo su „trikojais“, stacionariais radarais ir sektoriniais radarais kitų Europos šalių kontekste? Kiek iš to naudos avarijų mažinime ir policijos kišenių storėjime? Kiek iš šitų įrenginių užpirkimo uždirba policininkų artimieji ir draugai verslininkai?
Butu neblogai, kad iš greičio viršijimo baudų policininkai uždirbtų, uždirba valstybė, bent tą jau turėtum suprasti. Kilnojamų radarų ir užsienyje pilna
keliu eismo taisykliu reikalavimams.Tad sis sis straipsnis APIE NIEKA,ar kaip sake Lietuvos Prezidentas apie vatnyku grasinimus ,tai suvis is tuscio sovinio i dangu ir tiek ziniu.
Juk 80-tųjų pabaigoje Lietuvoje reketininkai irgi pradėjo nuo to kad apiplėšinėjo pagal sovietinius įstatymus „neteisėtus“ verslininkus (spekuliantus, nutrijų augintojus ir pan.). Tad šiandienos mentūra elgiasi taip pat: nesiskųsk kad tave plėšiame, nes „pagal įstatymą tu neteisus“.
Važiuojant pagal kelių eismo taisykles,jokie radarai,jokie trikojai netrukdo.Kelių erelių visur pilna,pvz.:vakar važiuojam nuo Vilniaus link Kauno.Nuo LEZ prasideda kamštis,atsiranda "gudručių",kurie kelkraščiu lenkia koloną ir nuskrenda į priekį ,ir taip iki Muravos žiedo.Tai va :vieniems eismo taisyklės galioja,o kitiems ne
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)