Savivaldybėje
Merui – ypatinga sekretorė
Nuo šiol miesto meras galės turėti ypatingą sekretorę, kuri stenografuos, aprašys ir protokoluos visus miesto vadovo susitikimus, svečių priėmimus.
Pernai savivaldybės taryba nustatė, kad sekretoriate pakaks trijų žmonių. Toks sprendimas buvo priimtas atsižvelgiant į buvusią savivaldybės administracijos struktūrą. Dabar sprendimas paseno, neatitinka poreikių.
Be to, meras anksčiau turėjo tris savo pavaduotojus, bet dabar liko du. Tačiau dėl to padidėjo mero darbo krūvis. Savivaldybės taryba nusprendė nebetvirtinti trečiojo mero pavaduotojo, bet atsižvelgė į tai, kad sekretoriatas nespėja kontroliuoti tarybos sprendimų vykdymo. Todėl ir buvo nuspręsta padidinti sekretoriato darbuotojų skaičių.
Naujas sekretoriato darbuotojas protokoluos mero susitikimus, kontroliuos mero pavedimų vykdymą. Bendras savivaldybės etatų skaičius nepadidės.
Naujausi komentarai