Jau prisivaideno gana, negi dabar puse metų apie tą neadekvatumą rašinės. Dirbkit LIETUVAI ir žmonėms , prisiminkit kas valandą savo duotą priesaiką. Turistams valdžioje ne vieta.
Na bet jūs ir gaidžiai, jus niekada nesuprasit kaip nupirkt viena malūnsparni ir kiek laiko reikia deryboms, jus piziai neverti Šakalienes puspadžio, dėl Lietuvos jus nieko nenuveikę, tik liežuviais mojuoti galit.
Tik kad ruginiene melagė, jau paviešinti dok. Taip kad gaidžiukai jūs apsišikot, Sinkevičius šudžius apvogė KAM jo firma, Gerai juokiasi tas kas liko gyvas, bus matyt kaip apsivogs jūsų ne gerbiama ruginiene.
Čia yra žiniasklaidos trolinamas, ji vykdė tiesiogines pareigas. Verslo klasė nėra prabanga, tik patogesnis būdas keliauti. Koks verslininkas žiūrės į aukščiausio lygio valstybinę darbo vietą, kai reikia 8 ar daugiau valandų skristi susispraudus triguboje sėdynėje. Prancūzija, Italija ir daug kitų šalių turi asmeninius lėktuvus, jau kitas kitas lygis, kur yra pagrindo piktintis.
Taip, Šakalienė neatrodė esanti savo vietoje, bet labai prajuokino kai vakar su žmogumi atsisveikino, o kitą dieną jau pateikiama info apie jos ne visai kuklų išlaidavimą. Matyt, atmosfera toje KAM tiesiog pasakiška...
Nesuprantamas cinizmo lygis. Kai ministrė dirbo, jai buvo liepta megzti ryšius su karo pramone visame pasaulyje. Ji skraidė pirmyn ir atgal. Atleidus ją išspausdinami straipsniai, vos ne reikalaujama susimokėti. Sumokėti negali įpareigoti, tai turi būti įstatymiška, ir būtų labai nelogiška. O interneto troliai minta pateikiama informacija, to ir užtenka.
Kodėl Australija gelbėjo lietuvį plaukiką? Kainavo tiek, kad alternatyviai būtų paremtas visas ligoninės skyrius. Tas žmogus net nebuvo jų tautietis. Tai vadinama žmogiškomis vertybėmis. Lietuviai buvo užstrigę baisiausiame kare šiuolaikiniame pasaulyje iš ten juos paėmė Spartanas, sveikintina, kad jie grįžo sveiki. Daug mįslingesnė istorija susiklostė grįžtant vienam piliečiui ir užstrigus Jordanijoje. Galima tik spelioti ar stresinėje situacijoje žmogus ėmėsi elgtis neadekvačiai ar kita teorija, kad vyksta tam tikri klanų karai Lietuvoje ir pasaulyje.
Plaukikui kilo pavojus gyvybei. O tam propagandistui grėsė nebent austriško alaus persigert. Galėjo nupirkt Ryanair bilietą už 50 e, ir būtų "išgelbėtas"
Dabar laukiame, kai bus suskaičiuotos išlaidos viešbučiams, pietums, suvenyrams 😏 O jei rimčiau, tai mums prieš akis vyksta klasikinis politinio susidorojimo pavyzdys. O kai pagalvoji kokį vagį soc-komunistai paskirs į ministrės vietą... Žodžiu, saugumu panašu teks rūpintis patiems.
sakyčiau labai pigiai prasisuko su tiek skrydžių. O transatlantiniai skrydžiai visada verslo klase, nebent esi tiek nuskurdęs pabėgėlis kad gali miegoti sau kojas užsikėlęs ant kaklo
Tu norėtum,kad visi tylėtų ir liktų tik koncervų lervų mėšlas?Tada galėtum klykti iš džiaugsmo,žiūrėkit,kaip mūsų šunidę palaiko-niekas neprieštarauja!
Ruginienes vištidej visi gaidžiai komuniaku palikuonis ir vagys, vien tik Brazauskiene. Bufetava kaip apede Lietuvos žmones taukuotu snukiu turniškese, pensijas prarijo paskaičiuokit pusdurniai.
šūdo Lietuvai 2020 m nupirko (k.a.ministras raimundas karoblis) UH-60M „Black Hawk“, kaina 46 mln vnt. O Lietuvai Geriausias variantas: S-64F (vnt kaina 40 mln. karinis) išlaidos svyruoja nuo 8 000 iki 10 000 JAV dolerių per valandą, priklausomai nuo misijos tipo, naudingosios apkrovos ir degalų sąnaudų. Ir mažų droninių malūnsparnių ir keletą paprastų , tiek apsaugai S-64F , tiek amunicijos, maisto, kuro pristatymui ir t.t. iki dujokaukių ir vaistų piliečiams . AH-64E apache ( 104 mln vnt ) eksploatavimo kaina siekė 35,7 mln. JAV dolerių (skaičiuojant 20 metų vidurkį ), skrydžio valandos kaina buvo 7 tūkst. JAV dolerių. AH-1Z „Viper“ ( 50 mln vnt ) atitinkamai 20m. išlaidos 31,2 mln. JAV dolerių o skrydžio valandos kaina buvo 4,8 tūkst. JAV dolerių . S-64F ( keliamas svoris 9t.) su pakabinamu kroviniu kuriame būtu kariai ginklų valdymui su aibe ginklų net M777, žymiai pranašesnis nei viper ar apche , o tuo labiau UH-60M „Black Hawk“ ir net už naujausią versiją CH-47F Block II
ir pavogti milijardai netinkamai Lietuvos geografijai karinei technikai tai boxer, cv90, leopard2, visi skęsta neturi amfibijos funkcijų, skirtinga ginkluote, dalimis, dideliu svoriu. Nusikaltimas su lėktuvais C-390, veikiant priešų rusų sąjungininkų interesams, ir aišku sąmoningas nepirkimas malūnsparnių kurie stipriai prisidėtu prie Lietuvos gynybos ir aišku ne tokie kaip kitas durnius ar priešas užpirko 2020m už 183 mln ir kur gamintojas nevykdė įsipareigojimų ir malūnsparnius-šūdus UH-60M „Black Hawk“ pristato vėliau. Šitie malūnsparniai tik 11 karių, svoriui iki 4 t. Specialiai neužsakyta CH -47F „Chinook“ , arba nenupirkti padėvėti ir atnaujinti. Šiai dienai jau yra naujesni CH-47 Block II Chinook 5mln brangiau. Taip pat Lietuvai tiktu patobulinti kariuomenės tikslams ir gynybai : S-64F Skycrane, o juos tobulint yra kur gali apginkluoti daugiau nei AH-64E Apache.Taip pat skraidinti M777 su kariais ir amunicija, ligonines, mobilaus apgyvendinimui Snoozebox Portable Container Hotel
Šakalienė nebuvo iš mėgiamų ministrų, bet kokiu principu Lietuvoje demoralizuojami nelojalūs asmenys piktina daug labiau. Kas neuždrausta tas leidžiama, yra toks posakis. Ar ministras turi skristi į JAV sėdėdamas triguboje eilėje su nepavyzdingo elgesio keleiviais, kas neretai pasitaiko. Suskaičiuokit kiek valdantys išleidžia transportui ir tai bus tik lašas jūroje, turint omenyje kokio tai svarbumo darbo pozicija. Vakaruose toks klausimas net nekeliamas, didesnėse šalyse yra privatūs lėktuvai. Tik neskieskit, kad naujas ministras skraidys ekonomine klase. Gal būtų pigiau palaukti paskutinės minutės skrydžio.
KAI TOKIE KOMENTATORIAI. JIE IR IŠRENKA TIKIUS KAIP ŽEMAITAITIS,GRAŽULIS,p.RUGINIENĘ.JIEMA SVARBU,KAD PRIŽADĖJO.,NESVARBU,KAD ČEKUTININKAI NET IR SEIMO SANDĖLIUS ŠLUOJA,BET VISTIEK GERI.
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)