sakyčiau labai pigiai prasisuko su tiek skrydžių. O transatlantiniai skrydžiai visada verslo klase, nebent esi tiek nuskurdęs pabėgėlis kad gali miegoti sau kojas užsikėlęs ant kaklo
šūdo Lietuvai 2020 m nupirko (k.a.ministras raimundas karoblis) UH-60M „Black Hawk“, kaina 46 mln vnt. O Lietuvai Geriausias variantas: S-64F (vnt kaina 40 mln. karinis) išlaidos svyruoja nuo 8 000 iki 10 000 JAV dolerių per valandą, priklausomai nuo misijos tipo, naudingosios apkrovos ir degalų sąnaudų. Ir mažų droninių malūnsparnių ir keletą paprastų , tiek apsaugai S-64F , tiek amunicijos, maisto, kuro pristatymui ir t.t. iki dujokaukių ir vaistų piliečiams . AH-64E apache ( 104 mln vnt ) eksploatavimo kaina siekė 35,7 mln. JAV dolerių (skaičiuojant 20 metų vidurkį ), skrydžio valandos kaina buvo 7 tūkst. JAV dolerių. AH-1Z „Viper“ ( 50 mln vnt ) atitinkamai 20m. išlaidos 31,2 mln. JAV dolerių o skrydžio valandos kaina buvo 4,8 tūkst. JAV dolerių . S-64F ( keliamas svoris 9t.) su pakabinamu kroviniu kuriame būtu kariai ginklų valdymui su aibe ginklų net M777, žymiai pranašesnis nei viper ar apche , o tuo labiau UH-60M „Black Hawk“ ir net už naujausią versiją CH-47F Block II
ir pavogti milijardai netinkamai Lietuvos geografijai karinei technikai tai boxer, cv90, leopard2, visi skęsta neturi amfibijos funkcijų, skirtinga ginkluote, dalimis, dideliu svoriu. Nusikaltimas su lėktuvais C-390, veikiant priešų rusų sąjungininkų interesams, ir aišku sąmoningas nepirkimas malūnsparnių kurie stipriai prisidėtu prie Lietuvos gynybos ir aišku ne tokie kaip kitas durnius ar priešas užpirko 2020m už 183 mln ir kur gamintojas nevykdė įsipareigojimų ir malūnsparnius-šūdus UH-60M „Black Hawk“ pristato vėliau. Šitie malūnsparniai tik 11 karių, svoriui iki 4 t. Specialiai neužsakyta CH -47F „Chinook“ , arba nenupirkti padėvėti ir atnaujinti. Šiai dienai jau yra naujesni CH-47 Block II Chinook 5mln brangiau. Taip pat Lietuvai tiktu patobulinti kariuomenės tikslams ir gynybai : S-64F Skycrane, o juos tobulint yra kur gali apginkluoti daugiau nei AH-64E Apache.Taip pat skraidinti M777 su kariais ir amunicija, ligonines, mobilaus apgyvendinimui Snoozebox Portable Container Hotel
Šakalienė nebuvo iš mėgiamų ministrų, bet kokiu principu Lietuvoje demoralizuojami nelojalūs asmenys piktina daug labiau. Kas neuždrausta tas leidžiama, yra toks posakis. Ar ministras turi skristi į JAV sėdėdamas triguboje eilėje su nepavyzdingo elgesio keleiviais, kas neretai pasitaiko. Suskaičiuokit kiek valdantys išleidžia transportui ir tai bus tik lašas jūroje, turint omenyje kokio tai svarbumo darbo pozicija. Vakaruose toks klausimas net nekeliamas, didesnėse šalyse yra privatūs lėktuvai. Tik neskieskit, kad naujas ministras skraidys ekonomine klase. Gal būtų pigiau palaukti paskutinės minutės skrydžio.
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)