Lietuviai per „manga“ kultūrą pamatė kitokią Japoniją

Lietuviai per „manga“ kultūrą pamatė kitokią Japoniją

2008-02-23 09:00

Lietuviai per „manga“ kultūrą pamatė kitokią Japoniją

Tekančios saulės šalyje „manga“ įsiskverbė į gatves, butus, prekybos centrus ir žmonių sąmonę

Pasaulyje populiarėjantys Rytų komiksai „manga“ – neatsiejama šiandieninės Japonijos kultūros dalis. Dažniausiai nespalvoti nerūpestingi („man“) paveikslėliai („ga“) skirti ir vaikams, ir paaugliams, ir suaugusiesiems.

Kostiumuotų japonų kuklumas ir santūrumas slepia neįtikimą, kartais net ištvirkusią fantaziją. Tuo, apsilankę Tekančios saulės šalyje, įsitikino leidyklos „Obuolys“ savininkai Gitana ir Paulius Virbickai.

Pagal komiksus nustato charakterį

„Keista, kai net piko metu komiksus skaito į metro skubantys kostiumuoti verslininkai“, - neatsistebėjo Paulius ir Gitana, kurie pirmieji Lietuvoje išleido autentiškus, skaitomus nuo knygos pabaigos „manga“.

„Manga“ gerbėjams skirtos ne tik parduotuvėlės, bet ir visas aštuonių aukštų prekybos centras Tokijuje! Jame – įvairiausių žanrų komiksai: vaikiški, detektyviniai, nuotykių, siaubo ar net pornografiniai, kuriuose didžiakrūtės moterys mylisi su monstrais ar aštuonkojais. Pornografinė „manga“ („hentai“) sudaro apie 15-20 procentų šių komiksų rinkos.

Prekybos centre galima nusipirkti „anime-manga“ – autentiškų animacinių filmukų arba nuo centimetro iki natūralaus žmogaus dydžio „manga“ personažų figūrų.

„Japonijoje sakoma: kas miniatiūriška - tas gražu“, - G.Virbic

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų