išdėstyta: Tariamas niekadėjas važiavo greitai, aplenkė šitą tralistą, paskui aplenkė kelias kitas mašinas, tai reik suprast, kad ir tralistas aplenkė tas kitas mašinas, su tralu važiavo prilipęs prie to lakstūno mašinos galo, o kai anas pristabdė dėl atsiradusios kliūties, tai tralistas nulėkė į griovį. Pagal straipsnį matau tik tralisto kaltę, kokių dar liudininkų jis ieško?
distancijos reikia saugios laikytis. jei nesiruosi lenkt(tempamas priekaba greiciausiai ir nesiruose), tai nera ko kitam i gala isiremus vaziuot. isvadas ateiciai geriau sau pasidarytu, o ne kaltu kazkur kitur ieskotu. o jei nori blatnas labai but kelyje, tai ner ko cia verkt per tuos laikrascius
Skraidūnų - pirdūnų susirinko! Svoločiai jūs, lekiate bent kokiu greičiu, nardote tarp mašinų, užkišinėjate, o kiti privalo jūsų, paskūdos, išsidirbinėjimus ištaisyti! Šiukšlės jūs, padugnės.
gheroves ystaymus.... issukai is avo juostos, nepasirinkai saugaus greicio, susilamacinaiir sugadinai kelio infrastruktura sukeliai spec tarnybom nepatogumus.... pats kaltas... reikejo kai ystayme rasyta....remt kakta i kakta ir ragus i priekini stikla.... isgyvenai...valio...a jeigu ne tai teiskites uz dvasinius artimuju isgyvenimus...butinai pinigine kompensacija uz dvasinius isgyvenimus...ja butina prisiteist nes kitaip iri draudimai ir gerove prasme praranda.... jus gi norejot gyvent taip kaip kolonija vakaruose .....nu va teiskites ir gyvenkit is prisiteistu kompensaciju... nieko asmenisko tiesiog gerove bankomatas dievas
Pasigilinus į situaciją pats kaltas,kad nesilaikė atstumo,su tralu koks greitis?
Tam kelyje visi 110 km/h važiuoja.O priekinis vairuotojas ne šiaip kirto per stabdžius,o siekdamas išvengti susidūrimo.Lenkimas baigtas saugiai važiuoju toliau 150km greičiu.Kliūtis,stabdau,man į galą įvažiuoja.Kas kaltas?
Dėl pagalbos tai nežinau net dabar kaip pagal eismo taisykles,ar privaloma užtraukt žgutą,kad ilgai nesikankintų.
Situacija labai bjauri.Aš irgi būčiau griovį pasirinkęs vietoj užupakalio.Nors gal ir reikėjo kalt į galą su traliuku,tai būtų š likę iš Ravuko,gal dar ir kaklas palūžinėtu.
Bjaurus,bjaurus atvejis.
Jo! Pasigilinus į situaciją: tu dеbilas! Nes kaip išlaikyti distanciją, jei kažkoks suskis, galvojantis kaip tu, ką tik aplenkęs ir užkišęs tau prieš nosį kirs per stabdžius? Pasigydyk galvą.
pagal straipsnyje ideta foto jungiam google maps ir matom, kad uzdetas zenklas ,,pestieji " 300 metru zona, iskart po sito zenklo eina sankryza i deltuvą desineje, tada zenklas 70 ir sankryza i kaire i veprius, toliau autobusu stoteles abipus.. ir sitoje vietoje sugebet nuo kelio nuvaziuot? cia juk visi zenklai reikalauja maksimalaus atidumo ir mazo greicio. salikelej juk galejo but pestieji einantys i/ nuo stoteles. kokio cia dar menamo kaltininko ieskot? pats kaltas jei vaziavo greiciau nei 70, o maziau 70 juk ten niekas nevaziuoja, nebent koks traktorius.
su įmonių automobiliais ar su nuomotais iš tiesų elgiasi kaip gyvuliai, nes auto juk ne jų ir jie kažkur "skuba". Tikiuosi suras tą gaidį ir nepešios plunksnas
as tai visada nusimetu gaza ir palieku vietos manevrui, kai matau kas kazkas uzsiparines arteja ir lenks. gal skuba zmogus, gal su nervais negerai, gal girtas. kam ten astrint ta situacija. nuri pasigalinet, tai galima girtam prie baro arba ringe, o ne kelyje. cia geras varijotas tas vadyla, kad lenkiamas sugebejo griovyje atsidurt.
Tokių bukagalvių, kurie lekia , aplenkinėdami kitus- apstu. Jie realiai sukelia avarines situacijas. Va tokius policija ir turėtų bausti. Neteisūs tie, kutie aiškina apie atstumo nesilaikymą. Tik ne tada, kai važiuoja keliatas automobilių ,vienas paskui kitą , nes taip staiga stabdydamas- pats gausi smūgį į galą. Net kalbos nėra, akivaizdu kad tas bėglys kaltas.
Jei suras, tai uz pasisalinima is autoivikio jei irodys kad tikrai per galini veidrodeli mate bus atimtos teises. Avarijos kaltininkas yra automobilis griovyje nesilaike saugaus atstumo, kai aplenke vaziavo is paskos dideliu greiciu. Cia gi aiskiai parasyta kad is pradziu aplenke o tik po to ivyko avarija. Gi ne lenkimo metu ivyko avarija. Nesuprantu kodel jam policija is karto nepaaiskino kad jis kaltinykas. Dar viena smulkmena ar visi vairuotojai atsidure avarinej situacijoj ir siekiant isvenkt avarinos sukdami i kelkrasti ziuri i galini veidrodi vietoj to kad suvaldyt masina, jis galejo paprasciausiai ir nepamates nuvaziuot. Labai sunku bus tai irodyt nes zymiu ant auto nera.
deje net jei ir rasi ir atsiras kokia filmuota medziaga tai jei pavyks irodyti tai geriausiu atveju gaus bauda ir teisiu atemima uz chuliganiska vairavima. uz tai kad griovyje kazkas atsidure jei nebuvo kontakto tai ir eismo ivikio nebuvo. Is esmes jei gresia griovys tada geriau rinktis kontakta (smugi) nei buti didvyriu griovyje su visais is to atsiradusiais nuostoliais.... jei jau trauktis tai reikia matyti kur saugiai pasitrauksi....
cia pas mus nemaza dalis avigalviu, kai mato, kad is dvieju eiliu kelias i viena eile sueina arba kliutis kurioj nors eilej, tai nestabdo, o dar gazuoja kad neuzleist greta vaziuojancio. sitas laukais vazinetojas panasu ir bus vienas is tu skeltanagiu
nieko neirodys. kad pasibaide kaip arklys, tai jo bedos. nera tokiu ket, kad i griovi reikia vaziuot norint isvengt ivykio. bambuka zodziu rukys seneliuzas. jei nesijauti kely kaip zuvis vandeny , tai ramiau reikia vazinet, o ne kai kiti bando aplenkt, gazuot paraudonavus ir paskui nezinot ka daryt
Butina surast tokius uzlandziojancius parazitus… pilna idiotu tokiu kurie nemoka visikai vaziuoti ir i visus jiems nusispjaut… jaunimelis degradave visiskai… px kad patys uzsivers - esme kad kitiems pakenkia… del to registratorius visi pazystami jau ir turim…
Tai tas niekadėjas smarkiai lėkė, o nelaimėlis važiavęs paskui pamažu ir atsargiai, nespėjo sustabdyti ir įlėkė į griovį? O reikalavimas laikytis saugaus atstumo važiuojant paskui kitą automobilį jau atšauktas?
Čia greičiausiai Toyotos vairuotojo komentaras arba žmogaus, kuris dviračio pedalus mina. Kaip tu žmogau gali išlaikyti saugų atstumą, jei tau panosėje kitas savo užpakalį prieš akis įkiša?
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)