"Kokteiliui" pavyko sužinoti, kad kaip ir prieš keletą metų, ir šią vasarą vairuotojai, norėdami įsigyti automobilį, vėl daugiausia dėmesio skyrė markei, kainai ir degalų tipui.
Automobilio markė ir kaina svarbi septyniems iš dešimties jį įsigyti norintiems pirkėjams. Šiek tiek mažiau svarbu modelis (65 proc.) ar kokiais degalais varoma mašina (63 proc.).
Renkantis transporto priemonę vairuotojams mažiau svarbu yra pagaminimo metai (57 proc.) ir kokia yra pavarų dėžė (53 proc.).
Mažiau dėmesio vyrai kreipia į ridą. Nors odometro duomenys galėtų suteikti nemažai informacijos, tačiau vairuotojai šiais skaičiais nelabai pasitiki.
Sunku patikėti, tačiau mažiausiai dėmesio renkantis automobilį kreipiama į jo spalvą.
Šiuo metu didžiąją Lietuvoje parduodamų automobilių dalį sudaro vokiškieji "Volkswagen", "Audi", "Opel", BMW ir "Mercedes-Benz" automobiliai, prancūziškasis "Renault" ir amerikietiškasis "Ford".
Per pastaruosius dvejus metus sumažėjo BMW, "Mercedes-Benz", o išaugo "Volkswagen" ir "Opel" pasiūla. "Ford" mašinų pasiūla liko stabili.
Kokio automobilio norėtų, atsakiusiųjų norai sutampa su tais, kuriuos dauguma ir vairuoja šiuo metu – BMW, "Audi", "Mercedes-Benz". Vairuotojai taip pat neatsisakytų "Volvo", "Subaru", "Hondos" ar "Toyotos".
Beveik 60 proc. šiuo metu parduodamų automobilių yra dyzeliniai – ši tendencija per metus nepakito, praėjusių metų panašiu laikotarpiu didžiąją pasiūlos dalį taip pat sudarė dyzeliniai automobiliai. Benzininiai sudaro 28 proc. pasiūlos, 15 proc. automobilių turi įmontuotą benzino ir dujų sistemą.
Kaip ir anksčiau, 2015-aisiais dominuoja tamsios arba neutralesnės spalvos: dauguma parduodamų automobilių yra mėlynos, juodos arba pilkos spalvos. Taip pat nemažai žalių, raudonos arba baltos spalvos mašinų. Mažiausia pasiūla – oranžinių, auksinės spalvos ar geltonų transporto priemonių.
Naujausi komentarai