Uostamiesčio taksistai siekia lengvatų

Tam, kad galėtų važiuoti autobusams skirta juosta, taksistai turės išpildyti miesto valdžios reikalavimus – vizualiai pagerinti paslaugos kokybę. Jeigu nepavyks, jų klientai ir toliau gaiš laiką spūstyse.

Prašo vietos Žvejų gatvėje

Ketvirtadienį vykusiame Saugaus eismo komisijos posėdyje užvirė karštos diskusijos.

Buvo sprendžiami taksistams aktualūs klausimai, todėl į posėdį atvyko ir šio verslo aktyvistai.

Uostamiesčio taksi vairuotojai prašo specialiai jiems įrengti papildomų stovėjimo vietų miesto centre ir senamiestyje bei leidimo naudotis "A" juosta.

Kaip teigė Klaipėdos savivaldybės Transporto skyriaus vyriausiasis specialistas Vytautas Paukštė, taksistai norėtų papildomų vietų Žvejų, Turgaus, Danės gatvėse bei Lietuvininkų aikštėje.

Tačiau Klaipėdos savivaldybės administracija, pasitarusi su taksi asociacijos vadovais, siūlė pritarti tik trims papildomoms vietoms: prie Turgaus g. 1-uoju numeriu pažymėto pastato, prie Lietuvininkų aikštės ir prie Senosios perkėlos.

Esą Žvejų gatvės gyventojai ir taip nuolat skundžiasi dėl triukšmo, todėl nuolat marširuojantys taksistai tik pablogintų situaciją.

Nenori laukti su visais

Progą pasisakyti turėjo ir patys taksistai.

Vairuotojas Lukas komisijai bandė įrodyti, kad papildoma vieta Žvejų gatvėje, kur vakarais buriuojasi daug jaunimo, vežėjams yra verkiant reikalinga.

Vyro žodžiais, tai padėtų pažaboti šio verslo nelegalus, kurie, stovėdami ir laukdami keleivių viešojoje vietoje, lieka nebaudžiami.

Taksi aikštelė esą išspręstų problemą.

"Dabar galima suskaičiuoti apie 30 mašinų, kurių vairuotojai dirba nelegaliai. Tai – nesaugu keleiviams", – tikino taksi vairuotojas Lukas.

Jis pateikė savų argumentų ir dėl "A" juostos.

"17 val. mieste susidaro spūstys, klientai stovi kamšatyse, todėl jiems labai pabrangsta kelionė", – dėstė vyras.

"Ir paskui keleiviai reiškia pretenzijas, neva, kodėl vakar aš važiavau už penkis eurus, o šiandien turiu mokėti septynis. Vien dėl kamšačių – piko metu bendroje eilėje stovime su visais miesto ir rajono gyventojais. "A" juosta mums tikrai aktuali. Ir į iškvietimą greičiau atvyktume, nevėluotume", – iš vietos antrino taksi vairuotojas Andrius Daračius.

Vyrai bandė balsuoti

A.Daračius svarstė, galbūt leidus važiuoti "A" juosta pažeidėjai panorės legalizuoti savo veiklą.

Pritardamas savo kolegai jis pareiškė, kad Žvejų gatvėje, tarp ketvirtojo ir dešimtojo namų, reikia bent vienos vietos taksistams.

Pasak Klaipėdos savivaldybės Transporto skyriaus vedėjo Rimanto Mockaus, taksistams jau yra numatytos vietos prie Klaipėdos dramos teatro ir siūloma viena prie prieplaukos.

"Juk patiems gyventojams yra geriau, kai taksi kuo greičiau paima neblaivų žmogų ir jis nepjauna per visas gatves, sukeldamas didelį triukšmą, o išėjęs iš baro įsėda tiesiai į taksi automobilį", – įtikinėjo taksistams atstovavęs Stanislovas Kalnys.

Kalbėję vyrai pasisakė, kad nepriklauso taksistus vienijančiai asociacijai.

Atėjus laikui balsuoti už papildomų vietų Žvejų gatvėje įrengimą taksi automobiliams, rankas į viršų stropiai kėlė tik patys taksistai.

Saugaus eismo komisijos pirmininkui Gintarui Neniškiui teko pamokyti vyrus, kad balsavimo teisės jie neturi, nes nėra komisijos nariai.

Vienbalsiai pritarta savivaldybės administracijos su taksistų asociacijos vadovais suderintai stovėjimo vietų schemai.

Kokybė netenkina

Dėl "A" juostos irgi sulaukta pastabų.

Nors, Klaipėdos kelių policijos tarnybos viršininko Mindaugo Džermeikos manymu, leidimas važiuoti autobusų juosta taksistams sumažintų dabartines kamšatis ir problemų nesukeltų, yra kita medalio pusė – prasta paslaugų kokybė vizualine prasme.

Todėl siūloma kelti paslaugų lygį ir leisti naudotis autobusų juosta tik tuo atveju, jei bus įvykdyti nustatyti reikalavimai.

Beje, apie taksi automobilių kokybės kartelės kėlimą Klaipėdoje kalbama jau seniai, tačiau realizuoti šios idėjos iki šiol nepavyko.

"Kol kas, kokybės ir įvaizdžio prasme, turime labai nedidelį skirtumą nuo pavežėjų", – teigė G.Neniškis.

Galiausiai nuspręsta leisti taksistams judėti "A" juosta tik įvykdžius tam tikrus reikalavimus.

Juos parengti, sudarius darbo grupę iš savivaldybės administracijos ir taksi asociacijos atstovų, žadama per tris mėnesius.

Pačių taksistų šis sprendimas optimistiškai nenuteikė.



NAUJAUSI KOMENTARAI

akivaizdu,kad

akivaizdu,kad portretas
taksistas tai diagnoze.

Pavežėjas

Pavežėjas  portretas
Ne, nu kaip nusikalba tie taksistai tai net negaliu skaityti tokių nesąmonių. Matai jiems vietos reikia žvejų g. kad galėtų girta klienta paimti, kad jis nesukautu, bet kai tas girtas klientas is girsta vezimo kaina 15€,tai jis dar daugiau pradeda sukauti ir taksista pasiunčia garsiai nx, o del A juostos, kioka dar čia privilegija jiems, kur cia reikia važiuoti, kad 9€ sumokėti reikia, bl yra tris pagrindines gatves klaipedoj, tai vezk taip, kad nereikėtų taikos pr. stovėti kamstije. Kaz kaip pavezejai sugeba nuvežti per kamščius pigiau, tai kaip čia taip taksistai yra?

kl

kl portretas
O koks ten balaganas-terasa iki pusės gatvės?Tai šitas statinys netrugdo eismui?Tokioms kerėploms ne vieta siaurose senamiesčio gatvelėse.Užimtas visas šaligatvis ir niekas nemato,niekam netrugdo.Kur miesto priežiūros specialistai?
VISI KOMENTARAI 6

Galerijos

Daugiau straipsnių