Sriuboje – netikėtas ingredientas

  • Teksto dydis:

Klaipėdietis Marijus pietus restorane "Katpėdėlė" su šleikštuliu prisimins dar ilgai. Barščių užsisakęs vyras juose rado kirmėlių. Kavinės atstovai tikina, kad apetito nekeliantis "prieskonis" į patiekalą galėjo patekti kartu su grybais.

Radinys šokiravo

Neseniai uostamiesčio gyventojų kritikos dėl netvarkingo kiemo sulaukusi kavinė "Katpėdėlė" žmones stebina ir toliau.

Prieš keletą dienų į restoraną užsukęs klaipėdietis Marijus nesitikėjo, kad pietūs virs nemaloniu akibrokštu.

Saulėtą popietę minėtoje kavinėje nusprendęs užkąsti vyras užsisakė barščių. Vaizdas šokiravo, mat sriuboje vyras aptiko porą kirmėlaičių.

"Reagavome ramiai, skandalo nekėlėme. Tiesiog, kai priėjo padavėja, jai parodžiau šiuos "gyvūnėlius". Ji pasiėmė lėkštę ir nuėjo pakeisti. Kadangi apetitas jau buvo sugadintas, paprašiau kitos sriubos, nes tikrai nebenorėjau net akyse matyti barščių", – pasakojo Marijus.

Teko sumokėti

Vietoj barščių žmogui buvo patiekti šaltibarščiai. Kiek vėliau vyrą dar pribloškė ir tai, kad už sriubą su kirmėlėmis kavinės klientams teko sumokėti.

"Galiausiai, kai padavėja pasiteiravo, ar nieko netrūksta, paprašiau sąskaitos. Mūsų paklausė, ar neturime nuolaidų kortelės. Jau tai man užkliuvo. Pasakiau, kad neturime, padavėja mums atnešė sąskaitą, kurioje buvo įtraukta ir suma už barščius. Na taip, vietoj jų patiekė šaltibarščių, bet buvau šokiruotas tokio abejingumo", – pripažino Marijus ir pridūrė, kad šaltibarščių kainos sąskaitoje nebuvo, už juos mokėti neteko.

Pakliuvo su grybais?

Apie nemalonų incidentą žinantys patikino ir šios maitinimo įstaigos atstovai.

"Kirmėlaitės į patiekalą galėjo pakliūti iš tiekėjų grybų visiškai dėl žmogiškojo faktoriaus", – teigė bendrovės "Amber Food" rinkodaros vadovė Lina Nikonovaitė.

Ji taip pat tvirtino, kad buvo imtasi visų įmanomų priemonių, kad tokie incidentai ateityje nepasikartotų.

Pasak kavinės atstovės, paaiškėjus tokiam atvejui, apie tai nedelsiant informuojamas restorano virtuvės šefas ir maisto technologas. Jie esą iškart utilizuoja likusį, įtariama, užterštą patiekalą, kad jo negautų kiti klientai.

Daugiau skundų nesulaukė

Vėliau aiškinamasi, kuris produktas galėjo būti nekokybiškas, kad jis ar iš jo gaminamas patiekalas būtų išimti iš meniu.

"Jei aptinkame nekokybiškos produkcijos, tiekėjui dėl to siunčiame aktą. Siekdami išvengti panašių problemų ateityje, tai darysime ir šį kartą", – dėstė L.Nikonovaitė.

Ji taip pat tikino, kad kirmėlės "Katpėdėlės" patiekale aptiktos pirmą kartą – daugiau panašių skundų dėl nepageidaujamų "prieskonių", kokių sriuboje aptiko Marijus, nesulaukta.

"Katpėdėlė" priklauso Lietuvos atsakingų restoranų ir tiekėjų tinklui, tad savo restoranuose griežtai laikomės kokybės ir higienos reikalavimų ne tik gamindami maistą, bet ir rinkdamiesi tiekėjus mūsų naudojamiems produktams", – aiškino rinkodaros vadovė.

Personalo klaida

Tai, kad gyventojui vis tiek teko sumokėti už šleikštulį sukėlusį patiekalą, pašnekovė įvertino kaip kavinės aptarnaujančio personalo klaidą.

Anot jos, jei kartais nutinka taip, kad lankytojas gauna nekokybišką patiekalą, už jį niekada neprašoma mokėti.

"Jei tai įvyko dėl žmogiškosios klaidos, skatiname klientus drąsiai kreiptis į restorano administraciją, kuri greitai išspręs tokius nesusipratimus. Mokėti reikės tik už kokybiškus patiekalus", – patikino L.Nikonovaitė.

Pranešimo nebūta

Klaipėdos valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos viršininkas-valstybinis veterinarijos inspektorius Antanas Bauža teigė, kad pastarosiomis dienomis pranešimo apie kirmėles "Katpėdėlėje" patiektuose barščiuose nebuvo sulaukta.

Vis dėlto tokių skundų pasitaiko – daugiausiai žmonės informuoja apie vaisiuose, kruopose ar riešutuose knibždančius gyvius.

Pašnekovo teigimu, neseniai buvo gauta pora skundų dėl panašių incidentų dviejuose prekybos centruose. Jie pasitvirtino.

"Sriuba ar kitas maistas turi būti be kirmėlių. Vartotojas, kuris bevalgydamas pastebėjo tai, ko neturi būti patiekale, arba nusipirko nekokybišką produktą, turi kreiptis į tą prekybos vietą arba viešojo maitinimo įmonės administraciją", – teigė A.Bauža.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Augustinas

Augustinas portretas
Sako, kad personalo klaida, kad reikia kreiptis į restorano administratorių... Kažkada bandžiau kreiptis - tai net atsisakė prisistatyti vardu! Parašiau atsiliepimą elektroniniu laišku, bet taip ir nesulaukiau atsakymo... Nulis dėmesio klientui. Beja, dėl sąskaitų už barščius: man buvo tiesiai šviesiai pasakyta, kad jei aš nesusimokėsiu, tai turės susimoketi padavėja... Manau šiuo atveju galiojo tas pats... Ouch...

jo, nuomonė

jo, nuomonė portretas
Nesiseka Katpėdėlei su darbuotojais, kaip užburta, ten tokie nevykėliai ir nevykėlės dirba padavėjomis ir matyt virėjais, kad vieną kartą apsilankius antrą kartą net už dyką nesinorės ten kojos kelti.

įspūdis

įspūdis portretas
Buvau vieną kartą "Katpėdėlėje". Užsisakiau sriubos, primygtinai paprašydama, kad būtų karšta. Tik tokią mėgstu. Ne, atnešė drungną. Daugiau ten neinu.
VISI KOMENTARAI 8

Galerijos

Daugiau straipsnių