Prasideda didžiausio krovinio šalies istorijoje gabenimas: kai kurie gyventojai liks be elektros

Prasideda didžiausio krovinio šalies istorijoje kelionė – bendrovei „Orlen Lietuva“ priklausantis reaktorius rugpjūčio 6-18 dienomis bus gabenamas iš Klaipėdos jūrų uosto į Mažeikių naftos produktų perdirbimo gamyklą.

Šios kelionės metu Klaipėdos, Kretingos, Skuodo ir Mažeikių rajonų gyventojai patirs nepatogumų.

„Kelio ruožuose, kuriuose oro linijos kliudys pravažiuoti transportui, numatomi elektros energijos atjungimai iki 10 valandų. Siekiant išsaugoti elektros tinklų infrastruktūrą, oro linijos bus išardomos ir elektros energijos tiekimas laikinai bus sustabdomas. Norėdami užtikrinti sklandų oro linijų atjungimą, o kroviniui pravažiavus, operatyvų elektros energijos tiekimo atstatymą, suformavome papildomas brigadas, kuriose dirbs elektrikai iš skirtingų Lietuvos miestų“ , – sakė „Energijos skirstymo operatorius“ (ESO) atstovė ryšiams su visuomene Rasa Juodkienė.

ESO skaičiuoja, kad gabenant krovinį 145 kilometrų ruože reiks išmontuoti, o reaktoriui pravažiavus, atstatyti net 178 oro linijų sankirtas. Elektros energijos atjungimais ir pajungimais rūpinsis 106 brigados, o tai daugiau nei 200 elektrikų. Jų darbus koordinuos 32 dispečeriai. Darbai nenutrūkstamai vyks ir naktį, ir dienos metu, todėl darbuotojai dirbs pamainomis.

Kelio ruožuose, kuriuose oro linijos kliudys pravažiuoti transportui, numatomi elektros energijos atjungimai iki 10 valandų.

Remiantis vežėjo sudarytu maršrutu, laikinai nutraukti elektros energiją reikės 2986 vartotojams.

Visus, kuriems bus nutrauktas elektros energijos tiekimas gabenant „Orlen Lietuva“ reaktorių, ESO informuos elektroniniais laiškais arba trumposiomis žinutėmis likus 5 dienoms iki darbų pradžios. Likus parai – vartotojai dar kartą gaus priminimus.

Planiniai atjungimai, kurie vyksta rekonstruojant elektros tinklą, prijungiant naujus vartotojus ir atliekant kitus panašius darbus, atšaukti. Rugpjūčio 7-16 dienomis jie nevyks Klaipėdos regione, o rugpjūčio 16-18 d. Šiaulių regione, Mažeikių ir Akmenės rajonuose, nebent būtų kritiškai svarbūs.

ESO atkreipia dėmesį, kad darbų eigą gali koreguoti gamtos stichijos. Tokiu atveju ESO avarinės tarnybos prioritetą teiktų gyventojams ir pirmiausia pasirūpintų, kad jiems būtų atstatytas elektros energijos tiekimas. Esant neplanuotiems atjungimams, gedimą galite registruoti 1852 arba užpildyti gedimų registravimo formą eso.lt.

Elektros energijos tiekimo atjungimas gali sukelti nepatogumų, todėl šiuo periodu, bendrovė prašo pasirūpinti būtinomis priemonėmis ir saugumu. Daugiau informacijos, kaip pasiruošti elektros atjungimui, galite rasti čia.    

Primename, kad Žemaitijos keliais gabenamo reaktoriaus svoris – net pusantro tūkstančio tonų, bendras ilgis 93 metrai, o aukštis daugiau nei 10 metrų. Planuojama, kad krovinys judės maždaug 3 km/val. greičiu ir laikas nuo laiko turės sustoti specialiai įrengtose poilsio aikštelėse. Tokių iš viso kelionės ruože yra įrengtos šešios.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Kaire nezino ka daro desine

Kaire nezino ka daro desine portretas
Jo veš per sausio 15 kur jau naujieji beausiai nederine su krovini gabenanciais sugalvojo sankryza renovuot tai pristate savo kuoliuku per viduri gatves susiaurino kad tik netilptu pravaziuot, kitaip sakant vieni apie ratus kiti apie batus, šimašiaus psichine liga plinta iš vilniaus i gatviu siaurinimus kitur

to > Paf

to > Paf portretas
na , jei būtų pagaminę vietoje , tai būtų radę kam parduoti ir vis tiek būtų transportavę tuo pačiu maršrutu , tik į kitą pusę ! :)

Kažin

Kažin portretas
ar tokiam gabenimui nebuvo sudarytas grafikas, kurį galima būtų paskelbti, kad žmonės galėtų planuoti savo keliones tame maršrute?
VISI KOMENTARAI 16

Galerijos

Daugiau straipsnių