Lenktynėse Klaipėdoje – elektrinio dviračio pergalė

Vakar uostamiestyje startavusiose tradicinėse lenktynėse varžėsi aštuoni dalyviai. Važiuota miesto autobusu, automobiliu, maršrutiniu taksi, elektromobiliu, dviračiu, elektriniu dviračiu, elektriniu paspirtuku, o vienas dalyvis ruožą bandė įveikti bėgte.

Sutrukdė pažeidėjai

Laikinasis įstaigos "Klaipėdos keleivinis transportas" vadovas Andrius Samuilovas teigė, kad lenktynėse tikrintas ne tik transporto priemonių greitis, bet ir viešojo transporto patikimumas.

Pasak vadovo, pirmiausia planuota, kad važiuos 6E ekspreso autobusas. Tačiau dėl gedimo buvo pakeistas į paprastą 6A autobusą, kuris sustoja kiekvienoje stotelėje.

Anot A.Samuilovo, autobuso rezultatą blogino ir tai, kad Taikos prospekte judėti trukdė pažeidėjai, užėmę autobusams skirtą eismo juostą.

Rezultatą blogino ir tai, kad Taikos prospekte judėti trukdė pažeidėjai, užėmę autobusams skirtą eismo juostą.

"A juostos pažeidėjų tendencijos mažėjimo nematome. Ypač piko metu pažeidėjų tikrai daug. Taigi šiemetinis autobuso rezultatas yra visų laikų antirekordas nuo pat 2009 m.", – neslėpė vadovas.

Jo teigimu, nepaisant apmaudaus sutapimo dėl autobuso gedimo, viešasis transportas Klaipėdoje yra patikima susisiekimo priemonė.

Gerino rezultatus

Šiemet geriausius rezultatus parodė dviratės transporto priemonės.

Pirmą vietą užėmė šiais metais lenktynėse dalyvavusi moderni transporto priemonė – elektrinis dviratis.

Taip pat rezultatus gerino dviratininkas ir elektriniu paspirtuku važiavęs studentas.

Pasak A.Samuilovo, rekonstruotas dviračių takas Taikos prospekte suteikė galimybę išvystyti daug didesnį greitį.

"Tai leidžia viltis, kad įvertinę infrastruktūros pažangą klaipėdiečiai vis dažniau kelionei rinksis šias ekologiškas ir greitas transporto priemones ir Klaipėda pagaliau taps tikru dviračių miestu", – vylėsi A.Samuilovas.

Tačiau vadovas neslėpė, kad dviračių take yra keletas įsisenėjusių bėdų, kurias reikėtų įveikti.

Laukia išmaniosios sistemos

Lengvasis automobilis finišą pasiekė 3–8 minutėmis vėliau nei trys dviratės transporto priemonės.

Anot A.Samuilovo, automobilis turėjo aplenkti Tiltų gatvę, todėl ilgesnė trasa ir spūstys galėjo daryti įtaką rezultatams.

Jo teigimu, per pusantrų metų lengvųjų automobilių Klaipėdoje pagausėjo keturiais tūkstančiais.

"Net ir įrengus išmaniąją eismo valdymo sistemą, tikėtis galima veikiau degalų taupymo ir išmetimų mažinimo, o ne ryškaus automobilių greičio didėjimo", – samprotavo A.Samuilovas.

Tradiciškai lenktynių maršrutas vyko nuo Smiltelės stotelės iki Klaipėdos universiteto.

Nugalėtojus pasveikino ir Klaipėdos meras Vytautas Grubliauskas.


Prizininkų rikiuotė

1. Igor Popov, elektrinis dviratis, 21 min.

2. Karolina Jurkauskaitė, elektromobilis, 21 min.

3. Vytautas Petraitis, dviratis, 21 min.

4. Emilija Skirmantaitė, maršrutinis taksi, 23 min.

5. Alvydas Jokubauskas, elektrinis paspirtukas, 26 min.

6. Deividas Skuodas, automobilis, 29 min.

7. Urtė Jonkutė, autobusas, 35 min.

8. Viktor Chudnickij, bėgikas, 42 min.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Dirbes

Dirbes portretas
Geriau tvarka pas privatininkus padarytu, pajurio autobusai ir gintarinis vairas, vairuotojai dirba po 16 val, moka centus, autobusai netvarkingi. Tai aisku kam dirbti, geriau sypsotis...

Istratinkime milijona

Istratinkime milijona portretas
ir sutaupysime 5 litrus degalu

ESPORTAS

ESPORTAS portretas
man jis taip patinka, tik pagurklis auga, bet as sportuosiu inirtingai...championas busiu...E sporte...su gymnasstika kartu
VISI KOMENTARAI 4
  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Orai
  • TV
    programa
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Facebook
  • Twitter
  • RSS

Galerijos

Daugiau straipsnių