Dilema dėl ateities: bus ar nebus išorinis uostas?

Nezabitauskas

Nezabitauskas portretas
Čia "klaipėdietis" bando groti jausmais - neva, Būtingės variantui reiks aukoti didelę dalį Šventosios miško. Netiesa, nuo jūros iki miško ties Būtinge yra apie 3 km pelkių ir pievų, Ten puikiausiai tilptų geležinkelio kelynas. Toliau - du variantai. Jei geležinkelis nuo Būtingės eitų tiesiai į Darbėnus, tada reiktų iškirsti keliasdešimties metrų pločio liniją, kas, žinoma, nėra gerai, bet tai nebūtų didelės miško dalies sunaikinimas. Jei geležinkelis suktų pro Šventąją, tai tiktų dar 1939 metais supiltas geležinkelio pylimas, o miško išvis kirsti nereiktų.

>

> portretas
Ko ta Latvija kisat? Latvija turi 5 kartus ilgesne pakrante nei Lietuva.

to vienintelis

to vienintelis portretas
Tai kodel giriamas Latvijos pajuris, kuriame yra 3 uostai ir 2 is ju isoriniai

Jonas

Jonas portretas
Ar kas nors pagalvojo kokiais keliais judes auto transportas i ta uosta ir atgal? Mazai jums vieno transporto kollapso kai paleido furas is terminalo per Baltijos prospekta, praktiskai per miesto centra?

>bla bla bla

>bla bla bla portretas
Uostas gal ir bus, bet Butingeje.

Vienintelis

Vienintelis portretas
Lietuvos priėjimas prie Baltijos. Ir būtinai jį reikia atiduoti kažkam kad terštu ir niokotų? Jau dabar stintos beveik išnyke dėl uosto reido žalojimų ir žuvų migracijos pažeidimų.Ko nerašot kur dingo unguriai? Žinoma, brudams oligachams px kad vienintelis mūsų šalies pajūris pavirs į apsikta nuodingą Šanchaju. Neišnaudoja dabartinių pajėgumu bet svarbu naujus bardakus kišt

bla bla bla

bla bla bla portretas
Turgo bobų komentarai. Išorinis uostas bus 100 proc. Kas nenori varykit į Kalapupiškį ir ten grožėkitė gamta.

klaipedietis

klaipedietis portretas
tai pala sakai, kad dėl gamtos geriau iškirsti didžiąją dalį miško prie Šventosios, nes reikės pravesti iki Šventosios autostradą ir geležinkelį. Plius darbuotojai turės kažkur gyventi tai reikės kirsti dar daugiau miško namų statyboms.

>klaipedietis

>klaipedietis portretas
statykit uosta smiltynej, Kinai irengs autostrada po maremis, galesit keliauti i Nida

>klaipedietis

>klaipedietis portretas
Klaipeda turi ir uosta, ir LEZ. Pakanka. O gilavandeni reikia statyti Butingeje. O visas sarsalas tame, kad arabai nenori kiek brangiau sumoket uz statybas ir infrastruktura, nori visko pigiau, Klaipedos gyventoju ir krastovaizdzio saskaita. Jie svetimi, jiems dzyn musu sveikatos ir gamta.

klaipedietis

klaipedietis portretas
Taip Latvija turi daugiau pajūrio ir todėl jei turi net 3 uostus ir 2 iš jų išoriniai. Tačiau tai netrukdo jiems turėti gerų paplūdimių. Klaipėdoje yra bent minimum 149 tūkst. gyventojų. Miesto gyventojų skaičius išlieka stabilus. Plius Klaipėda gerokai išsiplėtė į rajoną. Taigi faktinis Klaipėdos gyventojų skaičius yra minimum 170 tūkst.

Anonimas

Anonimas portretas
klaipedieti atsimerk Latvija pajūrio turi žymiai daugiau.. beto klp arbelike ir 100tukst.

klaipedietis

klaipedietis portretas
Be uosto ir LEZ Klaipėda būtu toks pat mirštantis miestas, kaip Panevėžys. Kiek Panevėžyje gyventojų beliko? 85 tūkst? Beje Latvija giriama dėl jos paplūdimių nors latviai jau turi 2 išorinius uostus.

Gampas

Gampas portretas
Čia ne žurnalistika, o propaganda Matučio į vienus vartus.

Net negalvokit

Net negalvokit  portretas
apie Būtingę - taršus uostas pakenktų Nemirsetoj ir aplinkinėse teritorijose esnačioms turtuolių viloms bei dvareliams.Jau nekalbant apie Palangą. Jeigu dabar teršalų šleifas atėjes Nemunu /mačiau žemėlapi/ gula maždaug nuo Melnragės kelių km ilgiu tai surentus tokią xrenoviną kaip šitas išorinis uostas, Būtingės gigantiška tarša uždengtų visą kurortą ir dar biški

Net negalvokit

Net negalvokit  portretas
apie Būtingę - taršus uostas pakenktų Nemirsetoj ir aplinkinėse teritorijose esnačioms turtuolių viloms ir dvareliams.Jau nekalbant apie Palangą. Jeigu dabar teršalų šleifas atėjes Nemunu /mačiau žemėlapi/ gula maždaug nuo Melnragės kelių km ilgiu tai surentus tokią xrenoviną kaip šitas išorinis uostas, Būtingės gigantiška tarša uždengtų visą kurortą ir dar biški

Bet kodel čia?

Bet kodel čia? portretas
Kodėl čia? Kodel reikia statyti ten kur gražu? Kur jūrą kur papludimys... statykite kitame gale... kodel visas miestas virsta pramone? Pramonės rajonas turi būti už miesto kitam gale... !

Ignas

Ignas portretas
Bus kaip ir su duju terminalu.. Reikia sysdutaikyti su relalybę kad Lietuva negalu rurėti super uosto nes pas mus tiesiog jūros per mažai.. Viena pusė jūros UNECO, kita puse kiti kurortai Palanga, Šventoji, Karklė.. Dabartinis uostos ir taip yra virš Lietuvos galimybių.. ant Klaipėdos galvos, aukojant trečią pagal dydi Lietuvos miestą ir tūkstančių žmonių sveikata..

Jurininkas

Jurininkas portretas
Juru uostas turi buti uostamiestyje, Butinge turi oro uosta ir Juru uostas prazudytu Palanga ir kenktu Latvijai, kaip Baltarusia kenkia Lietuvai

Laima

Laima portretas
Sakė kinai planavo ,kinai nori statyt ,mums kinų ir betrūko,pelnas Kinijai ,o mums tarša

Lauztuvas

Lauztuvas portretas
Apie uosta Klaipedoj nera nei kalbos, butu suzlugdyta viskas, kas islaikyta simtmeciais. Uostas turi buti Butingeje vienareiksmiai.

Anonimas

Anonimas portretas
Klaipėdai išorinio uosto nereikia. Jei kam reikia, tegul statosi Būtingėje. Miestas ir taip dūsta nuo dulkių ir triukšmo. Pastačius išorinį uostą, klaipėdiečiai iš esmės iki Karklės netektų rekreacinės teritorijos. Smiltynėje iki kokio 8 km uosto triukšmo nebesigirdi tik kopomis nusileidus prie jūros.

siaip

siaip portretas
Prieš savaite Klaipeda paleido straipsni kad Lenkijoje išoriniai uostai auga lik grybai po lietaus su mintimi kad Lietuva ta prasme yra provincija o dabar pasirodė straipsnis kaip Klaipėdai reikia išorinio uosto. Tokia ta aktyvi brutali propaganda kai korumpuoti valdininkai ir verslai stumia savo egoistiškus tikslus? Ir tiems dalykams labai tinka perkami politikai ir žurnalistai kad stumtu tipo diskusija, nes tokie tipo diskusiniai dalykai išjudina nemažus įsisavinimo finansus, o tai geras atlygis stūmėjam ir ..... Niekas nėra prieš uosto plėtra, bet ne tokia kai žmonių sveikata yra žemiau nei gautos atskyriu grupių grobuoniški pelnai per nesaugius verslus. Ką padare saugaus šiai dienai iš valstybes besinuomojančios ir besinaudojančios žemes įmones darydamos verslą su uosto direkcijos pagalba, tai yra kad jų verslas miestui butu saugus ir nekenksmingas. Šiai dienai nieko. Nebent makaronu ant ausų prikabinimą miestiečiams.

Gerai čia

Gerai čia portretas
niekas nepaskaičiavo ekonominės naudos o jau sukišo krūva valstybės pinigų.Tikri Vasiukai:D)

Jonas

Jonas portretas
Mums visiems tik makaronus kabina,kad ir su tarptautine perkėla žadėjo pirmą estakada padaryti, o tik po to terminalą atidaryti tai pasekmės visi vietiniai jaučiame kai giros miestą užkišta.Turejom atominė tai už elektrą mokėjimo kelis kartus brangiau nei eksportavo.Turejom Mažeikių nafta kuri valstybei dirbo nuostolingai o dabar pelningai,turėjome uostą valstybinį kuri galima sakyti padovanojo Linijų ir n kitų valstybinių įmonių kurių pelno dėka dabar turime tiek milijonierių tai išvada viena nereikia mums to uosto plėtros nes paprasti piliečiai eilinį kartą bus apgauti o prie jūros galėsime tik į Nidą arba į Latviją važiuoti nes besiplečianti apetitas kyla

valdžiažmogiai miega

valdžiažmogiai miega portretas
Bus uostas, atsiras ir kroviniai. Ką dabar gali planuotii kaip nebėra tuščios žemės, viskas jau seniai išnaudota.Baltarusijai tai arčiausi vartai į pasaulį, tai aišku ir abeliui, bet valdžiažmogiai miega.

nordland

nordland portretas
lukasenka jau dave suprasti, kad greit ir esamas bus per didelis ...

Pilietis

Pilietis portretas
Su tokiu planavimu greitai Klaipeda atsidurs smarves dobeje/ LEZ - KREMATORIJUS -ISORINIS UOSTAS -GRIGEO/. GERAS VAIZDELIS?

Anonimas

Anonimas portretas
Kad ir kalbat anonimiskai.

Anonimui

Anonimui portretas
Kas tas anonimas? Tuščia vieta, kuris neturi supratimo apie uostą. Jei toks drąsus nusimesk kaukę, prisistatyk viešai.

Anonimas

Anonimas portretas
Gal uzteks kentaruose rasyti demagogija apie apie vesrlumo stabdyma apoe darbo vietas ir tt.. paziurekit kiek dabar isnaudojamas esamas pajegumas. Praktiskai uoste stilius.. beto niokoti gamta, niokoti Melnrage vien del uosto.. kai ideali vieta yra Butinge... Rk komentaras kaip visada pieva..

Anonimas

Anonimas portretas
NESISTENKIT. Memelis ir MEMELLENDAS bus grazintas teisetiems seimininkams - Prusijai.

RK.

RK. portretas
Tikiu tuo, kas rašoma - Lenkijoje tuoj pradės statyti tris išorinius uostus. Lenkai tikrai ne kvailiai, jie verslūs. O Lietuva kažkodėl vis dar galvoja, kad verslas yra blogai, verslininkas - blogas žmogus. Suprantu, kad sovietinis laikotarpis paliko labai gilią duobę žmonių sąmonėje, tačiau gal jau laikas pradėti žiūrėti į priekį, o ne atgal, planuoti ką norime pasiekti, o ne tai, ką norime palikti kaip buvę.

4

4 portretas
Klaipėdai ir Lietuvai be didesnio uosto bus sunku. Karantinai visiškai sunaikino ekonomika ir žmonių sveikata ir jeigu nieko ne gerinti kad ekonomika progresuotu į pliusą, o tik žiūrėti kaip leidžiasi saulė į jūrą, tai tiksliai visi išmirsim be darbų ir bado

Dmitrijus

Dmitrijus portretas
Gerbiamieji, visame pasaulyje uostamiesčio gyvena iš uosto. Valstybei atiduodama 10 procentų pajamų, visa kita palieka miestui. Tik mūsų krašte kažkodėl klaipėdiečių sąskaitą surinkinejamas šalies biudžetas. Turėkite omenyje - kad uostas - tai triukšmas, oro užterštumas, purvas. Kodėl uostamiesčio gyventojai turi tai pakęsti, ko vardan? Čia ne išorinius uostus statyt reikia, čia reikia atstatyt Status Quo - grąžinti uostą ir jo pajamas klaipedieciams, nes kol kas iš jo punta tik valdžia ir uosto kompanijos, kraunančios merkantiliniais sumetimais visokį uostamiesčio gyventojų sveikatai pavojingą mėšlą. Esamas uostas neišnaudoja beveik pusės savo pajėgumo. Suprantama, kad valdininkai, lobis tai ir vietinės reikšmės oligarchas nori uosto plėtros - ne todėl, kad jis kažkuo būtų naudingas ateities kartoms. Nori dėl to, kad tikisi prikišti savo purvinus nagus prie būsimų galimų projektinių pinigų, statybų, pabūti rangovais ir subrangovais - tai šėrykla jiems, o Lietuvai naudos nebus.

Anonimas

Anonimas portretas
Autoriau..dabar kas menesi rasysit straipsnius apie isorini uosta?

>Stai taip

>Stai taip portretas
Uostas gal ir reikalingas, tik Butingeje. Klaipeda ir taip dusta.

Štai taip

Štai taip portretas
Uostas reikalingas, kad Lietuva būtų ekonomiškai stipresnė, realiai nepriklausoma.

Hmm

Hmm portretas
Klaipediečių sveikata ir vėl teks aukoti dėl Vilniaus gerovės..?

Žaliasis kursas

Žaliasis kursas portretas
Klaipėdos naftą reikės iškeldinti iš miesto centro

>Ku ku

>Ku ku portretas
Neprisikukuok, esi stebimas.

Ku ku

Ku ku portretas
Naujo JAV prezidento inauguracijos proga,durnynuose įjungė internetą.Komentuoja " nusipelnę statybininkai,inžinieriai ir kiti specialistai"

Strategas

Strategas portretas
Jei pastatytu toki uosta, kaip toje schemoje, tai Mariose zuvies neliktu ir po keliolikos metu, Marios taptu dvokiancia pelke. Tai toki uosta galima statyti tik Butingeje ir, kad jis priklausytu Lietuvai.

Romas

Romas portretas
Užknisot su savo uostu. Duokit skaičius iš kur krovinius imsit ? Ir dar didesnis klausimas - kokiais keliais ir kokiomis transporto priemonėmis tokį kiekį vešit ? Tokį uostą tik kinai gali pastatyti. Niekas kitas juo nesuinteresuostas. O jeiku kinai pastatys, tai dabartiniam uostui "amen" ir naujame uoste dirbs tik kinai. Pasidokmėkit situacija, kur jie jau įlindę.

>

> portretas
"Meliaratoriai" meliaruojantys MUSU pinigus. P.S Kodel "silales deputatas"- str."autoriaus" !? skaiciu pagalba nepailiustravo ,KIEK per paskutinius,"nuo japonu studijos?", metus Uostas,Klaipedos LEZas sumokejo i IZDA pinigu ? SKAICIAIS ?Ir kiek is IZDO sukista,visais pavidalais,i "uostus lezus,studijas",kiek kainuoja keliai ju prieziura,gelezinkeliai-ju prieziura,kas PAGRINDE juos DROZIA ,kas TERSIA ora -vandenis-zeme , ... ???

Išorinis uostas pinigu plovykla

Išorinis uostas pinigu plovykla portretas
Ir ekologinė katastrofa LIETUVAI
  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Orai
  • TV
    programa
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Facebook
  • Twitter
  • RSS

Galerijos

Daugiau straipsnių