Žiemą internetu pirko daugiau nei 29 proc., arba 289 tūkst. 15–74 metų internetu besinaudojančių Lietuvos gyventojų, – 5 proc. daugiau nei 2009-ųjų žiemą, rodo bendrovės "SIC Gallup Media" tyrimas.
Didžiausia dalis (39 proc.) perkančių internetu šią žiemą naudojosi elektronine prekyba rečiau nei kartą per 6 mėnesius, penktadalis (22 proc.) – bent kartą ar kelis per pastaruosius 6 mėnesius, beveik 18 proc. – bent kelis kartus per 3 mėnesius. Kasdien internetu pirko 0,9 proc. besinaudojančių elektronine prekyba.
Tyrimas atskleidė, kad šią žiemą, palyginti su praėjusiais metais, populiariausios internetu įsigytos prekės ir paslaugos išliko panašios – dažniausiai perkami bilietai į renginius, teatrą, kiną, lėktuvų bilietai, drabužiai, batai, aksesuarai bei knygos, muzika, DVD, žaidimai.
Pasak tyrimo autorių, nors telefonai, leidinių prenumerata, sporto, laisvalaikio ir turizmo prekės buvo mažiausiai populiarios tarp pirkėjų internetu, matyti, kad šiemet šias prekes įsigijo dažniau nei praėjusiais metais tuo pačiu laikotarpiu. Taip pat buvo daugiau perkama buitinės elektronikos, prekių vaikams ir kūdikiams.
Vyrai šią žiemą sudarė 51 proc. pirkėjų internetu, moterys – 49 proc. Pirkėjų internetu sudėtis pagal amžių išliko panaši kaip ir pernai žiemą. Anot tyrėjų, matyti, jog aktyviausi pirkėjai internetu buvo 20–29 metų Lietuvos gyventojai, jie sudarė trečdalį perkančių tinkle, mažiausią dalį sudarė 50–74 metų pirkėjai.
Tyrimas rodo, kad 2010-ųjų žiemą, palyginti su žiema pernai, internetu pirkusių kaimo gyventojų dalis padidėjo nuo 11 proc. iki 17 proc.
Šių metų žiemą bent kartą per 6 mėnesius internetu naudojosi 58 proc. 15–74 metų Lietuvos gyventojų – 7 proc. punktais daugiau nei 2009 m. žiemą.
Žiniasklaidos auditorijos duomenų ir informacijos stebėsenos paslaugas teikiančios bendrovės "SIC Gallup Media", keičiančios pavadinimą į "TNS LT", tyrime šių metų žiemą dalyvavo beveik 1,7 tūkst. 15–74 metų šalies gyventojų.
Naujausi komentarai