Telekomunikacijų sritis ekonominių sunkumų kol kas nejaučia. Tai pareiškė trečiojo ketvirčio rezultatus pristačiusios bendrovės "Tele2" vadovai.
Bendrovės pajamos per trečiąjį ketvirtį augo 12,2 proc., palyginti su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, ir siekė per 147 mln. litų. Tiesa, bendrovės EBITDA (pelnas prieš palūkanas, mokesčius, amortizaciją ir nusidėvėjimą) per praėjusius tris mėnesius augo mažiau – 1,54 proc., bendrovė uždirbo apie 42 mln. litų. Anot jos vadovų, gerokai mažesnį EBITDA augimą trečiajį ketvirtį lėmė išaugusios išlaidos naujiems klientams pritraukti.
"Nors šiuo metu daugelis kartoja žodžius "ekonominė krizė", mes galime tik džiaugtis, nes visi įmonės finansiniai rodikliai ir toliau gerėja, o klientų skaičius auga", – spaudos konferencijoje kalbėjo "Tele2" generalinis direktorius Petras Masiulis.
Per metus pavyko pritraukti 159 tūkst. naujų klientų ir jų bazę padidinti iki daugiau kaip 1,9 milijono. P.Masiulis sakė, kad pagrindinė plėtros kryptis ir toliau išlieka klientų skaičiaus didinimas, tai "Tele2" ketina daryti siūlydama itin žemus tarifus ir kviesdama taupyti.
Bendrovės taikiklyje – verslo klientai ir valstybinės organizacijos. Pastarosios, "Tele2" skaičiavimais, skelbdamos konkursus ryšio paslaugoms pirkti, per metus gali sutaupyti 29–100 mln. biudžeto lėšų.
Remiantis Ryšių reguliavimo tarnybos antrojo šių metų ketvirčio duomenimis, "Tele2" paslaugomis naudojosi 37,5 proc. visų mobiliojo ryšio vartotojų Lietuvoje. Bendrovė 2,1 proc. atsiliko nuo šios srities lyderės "Omnitel".
37,5 proc. tiek mobiliojo ryšio vartotojų Lietuvoje, Ryšių reguliavimo tarnybos antrojo 2008 m. ketvirčio duomenimis, naudojosi "Tele2" paslaugomis.
Naujausi komentarai