So ein Transport muss vorher genau geplant und vermessen werden. Sollte ein Schaden entstanden sein, müsste man das an dem Behälter innerhalb weniger Minuten feststellen können. Hat die Polizei den Behälter inspiziert???
Neseniai skaičiau straipsnį, kur mokslininkai nustatė, kad žmonija kvailėja. Blyn žmonės kas su jumis negerai? Paskaitau komentarus ir, o vargai, tie mokslininkai teisūs.
Jau nereikia mokslininku būt,užtenka paskaityti diskusijas soc.tinkluose ir pagalvoji,kad pakliuvai į psichiatrinę ligoninę ir išeities nėra. Baisu,kas su žmonėmis pasidarė nuo tų E120 ir t.t.
kai TAUPANT POINIGUS atrodo Italy negabaritas bande pervaziuoti gelezinkelio pervaza ir kas nutiko palydai negabarito ir traukiniu keliaiviams.Ta vilkika vairavo lietuvis o jam marsruta nurode italijos ir ne tik sertifikuoti cigonai rumunai.
Gerai PERŽIŪRĖJUS NUOTRAUKAS, aiškiai matyti, kad krovinys tikraibuvo vežtas antra juosta, kai nufotografuoti pažeidimai ant tilto yra pirmoje juostoje... Tai faktas.
GalKauno olicijos atstovė [ir pan. atv. kitur "atstovės"] geriau praneštų,jog "jau apžiūrėjome veduką ir tikriname krovinį ar pažeidimai sutampa. Kaltieji bus nubausti"... Bet ne, kaip visada "niekas nesikreipė", lyg nuotraukos ir matęs žmogus [ liūdytojas] yra "niekas"...
Tai kad tas mates žmogus akivaizdžiai meluoja. Krovinys važiavo antroje juostoje ir tai matosi jo paties nuotraukoje, o pažeidimai virš pirmos juostos. Kažkaip nesutampa.
Avinu kompanija Pasiziurekit kurioj juostoj krovinys vaziuoja ,o kur apgadinimai Apgadinimai virs pirmos juostos,o krovinys antroj Kibirkstys jiems mat
Neišsiaiškino, o jau rašo. Pirma - juostos neatitinika. Antra - apgadinimo forma neatitinka apvalaus krovinio. Belieka kažkokios mistiškos kibirkštys. Diletantai
Kauniečių pinigais remontuosime šį tiltą. Gal ne dabar, gal po poros metų. Ir visiems Lietuvos gyventojams trukdysime sklandų eismą. Dėl kažkokio išsigimėlio rizikuotojo. O reikėtų jį skubiai surasti ir nubausti taip, kad visos būsimos išlaidos remontui atitektų jam ir jo firmai. Apie galima viaduko įlūžimą po keleto metų ir tragedijas, kurias gali patirti važiuojantys apačioje nei nekalbu.
Kaip tokį krovinių gabenimą leisti kvailių gaujai. Sugadins tiltus ir Vilnius atskirtas nuo Lietuvos. Prie Kauno 2 tiltai A1 kelyje remontuoja, tai reikia dar 3- ą uždaryti.
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)