evrosajunga skolina pinigus projektams prichvatizatoriams siaurinti gatves, netrukus realybė privers platins gatves, todėl mokėsime du kartus, nors galima buvo nemokėti nei karto,
Situacijai reikia dviejų nes kartais net nepažeidžiant taisyklių "tenka" išvengti susudurimo. Čia baltas dėdė nepaliko sau daug šansu. Kaltė? - 50%/50%. Teisingai padarė, kad nesutarė vietoje, čia net ekspertas papraikaituotu.
BMW kaltas - skubėjo, neįvertino pirmumo ženklų ir saugumo situacijos atlikti manevro į dešinę. To pasekoje susidūrė su tiesiai važiavusiu Prius.
Šaukiate, kad kaltas Prius. Jis kaltas tik dėl dvigubos ištisinės kirtimo ir už tai greičiausiai atsakys admistracine nuobauda. O už sukeltą eismo įvykį vienareikšmiškai kaltas BMW.
Kalta nagla BMW-istė, kuri, važiuodama iš šalutinės gatvės, nepraleido pagrindiniu keliu važiavusio Prius-o. Ji galvojo, kad pasinaudodama truliku, įvažiuos į pagrindinį, bet nespėjo - trulikas jau buvo "atidengęs" 3-ią juostą, kuria važiavo Prius. O į antrą juostą sukti nebegalėjo, nes ji buvo užimta mėlynos spalvos automobilio, kurį ji irgi iš pradžių spaudė iš galo. Tai va - bandydama lėkti per kitų galvas - susimovė ant žiauriai. Ir taip - ten maršrutiniam transportui sukti į kairę galima. Jeigu jums trūksta dar kažkokių paaiškinimų - tada Dieve padėk jums, jūsų keleiviams ir visiems kitiems, esantiems aplink jus, kada vairuojate.
Noriu paklausti tų, kurie mano, kad kaltas prius - jei jo praleisti nereikėjo todėl, kad jis irgi pažeidė KET, tai ar jūsų nuomone jis būtų kaltas dėl tokios avarijos jei būtų važiavęs tik be saugos diržo?
Vienas komentaras teisingas - visi važiuoja kaip nori, pataisyčiau gal ne visi, bet labai didelė dalis sėdinčių prie vairo. Tiesiog sunkiai suvokiami laikai kai pvz. įjungus avarinį gali sustoti ir stovėti po ženklais ir visiškai nesiskaitydamas su KET ir kitais eismo dalyviais nes tau taip REIKIA, lyg tas mygtuko paspaudimas yra virš KET
Šiuo atveju ištisinės kirtimas neprisidėjo prie avarijos. Priusas netgi nekirto, o viena puse užvažiavo, kas nėra pažeidimas. O štai bemvui buvo pareiga praleisti pagrindiniu keliu važiuojantį Priusą. O galiausiai troleibusui ten sukt kairėn draudžiama
Yra ženklas "sukt į kairę draudžiama", ir niekur nepažymėta, kad troleibusui jis negalioja. Čia aišku ne troleibuso kaltė, kad kelių tarnybos nesugeba teisingų ženklų pastatyt
Yra aiškiai ženklas pakabintas kad į kairę plyta, visi vairuojantys turi žinoti ka reiškia šis ženklas. (Viešajam transportui draudimas sukti negalioja)
Kalta BMW vairuotoja, nes ji neturėjo nei išsukti tiesiai į 3 juostą, nei iš viso išsukinėti iš šalutinio, neįsitikinusi, kad pagrindinis kelias laisvas.
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)