Reikia pestiesiems dairytis, o tai pasaulio bambomis jauciasi- visi juos turi matyti, tipo… pavairuokite toki vilkika pirmiausia, tada lokite. Pesciajam daug lengviau kilnoti tapkes ir dairytis. Bet kai nezinai juoduju zinu aplink fura, tai tragedijos ir nutinka…
siaurinimas ir ziedu mazinimas duoda savo 'nauda' ,nes neimanoma ilham auto transportui suktis ,tad ir lipa ant bardiuru ir saligatviu auto ratai ,kas kaltas del tokiu keliu tik 141 no kale viskame jau 35 metus is eiles ,kodel ?
reikia apsidairyti...kaip laksto fūros, jiems ženklai negalioja...teko matyti, kaip girtą furistą parišo...jie pervargę kaip robotai nieko negalvojantys..eurai ant blakstienų kabo. Lenkijoj taip nėra, net keliai nurodyti kur fūrom galima važiuoti..į parduotuves ten mažos mašinos išvežioja prekes. Nereik varyt ant moteriškės, kad pėstysis kaltas Kovo 11-sios g. prie žiedo, kur sukalti kryžiai nereguliuojama sankryža (t.y. be šviesaforo..du sustoja vairuotojai praleisti..trečias špyga parodo ir lekia...tai kam kaltinti pesčiuosius..čia irgi taisyklės vienodos..jei visi stovi, tai ereliai įpatingai su BMV mosikuojasi...o kad pas furistus dideli greičiai tai jau tikrai..jie visad skuba neaišku, gal jiems nurodytas laikas lėkti be atokvėpio..Užuojauta moteriškės šeimai...
Gaila vairuotojo. Pestieji debilai, jie tai visalaika pamatis masina, sunkvezimi. Negi sunku palaukti prie perejos kol didele masina pravaziuos? Pestieji patys lenda po ratais. Furoms buna aklosios zonos. Liudna nes vienas zmogus zuves kitas galimai per ta durne i kalejima ses. Nors viso to buvo galima isvengti jei pestysis butu palaukes 30sec kol fura pravaziuos.
Pėstieji patys kalti, kad žūstą perėjose. Būtinai reikia brautis per perėjas. Negali palaukti, kol pravažiuos. Tiesiog šoką į perėją po automobilio ratais. Jei žūvo, tai pati to norėjo. Man jos visai negaila.
Mane komentatoriai "nušvilpė",ką jūs akli,nematot kaip fūrų vairuotojai "mūčyjasi" parduotuvių kiemuose,o tenai irgi pilna žmonių kalbačių telefonais užsimaukšlyję ausines,o vairuotojui reikia matyti pasirodo ir po mašina.
atlieku surinkimo punktai miestuose,prie parduotuviu jokiu saugiu privaziavimu sunkesvorem masinos ,ko noret juk tai Lietuva SVARBIAUSIA PELNAS O SAUGUMAS MATOMAI ''KVAILIU ISMISLAS''.Tegul tie prekybos tinklai pakomentuoja viesai situacija kodel tos betvarkes daug.
su fūra prekes veža iš Vilniaus ar Klaipėdos, ar Lenkijos į kokius nors maxima sandėlius šalia miesto, o į parduotuves turėtų pristatyt mažais sunkvežimiais ar krovininais mikrais. jei būtų mano valia - vyčiau nafik iš miesto tas fūras
Vairuotoją galima užjausti,nes darant staigų posūkį "zanosas" ir prikabos galas lieka akla zona,tai ir pėstieji turi būti atsargūs.____Būčiau teisėjas vairuotoją išteisinčiau,o žvusios artimiesiems gili užuojauta.
Nei vairuotojas, nei pėsčioji nematė priekabos. Vienas kad blogai dirbo savo darbą ir nežiūrėjo, kita, kad negalvojo jog į fūrą dar bus įsikibęs apendicitas. Matyt priekaba buvo lanksti ir išniro netikėtai. Fura pravažiavo, moteris žengė, o čia priekaba....... O vairuotas to NET NEPAMATĖ, jis dar vilko moterį žeme...
FURA nėra aptarnaujantis transportas. Ji yra prekių pervežimo transportas- iš gamintojo į sandėlius. Furos gali kirsti miesto gatves važiuojant tik iš bendro prekių sandėlio link gamintojo. Po parduotuves furos negali važinėti ir dar su priekabomis, jetau. Vairuotojui teises atimt porai metų. Abejoju, kad tokio amžiaus moteris buvo neatsargi ar į telefoną žiūrėjo. Po 60 metų telefonai taip nebedomina kaip jaunus ir su drauge plepa ramiai vakarais, o ne vidury gatvės. Moteris tvarkinga, net asmens dokumentus nešiojosi. O kas dėl telefono, tai tyrėjai lengvai nustatys ar tuo metu ji kam skambino ar jai kas skambino. Manau, čia įvyko taip: vairuotojas pasuko ir nebežiūrėjo į savo priekabą, o moteris pamanė, kad fura jau pravažiavo ir žengė, o ten dar buvo priekaba, kuri ją įsuko ir fūra ją dar vilko..... Vairuotojas pažeidė tris taisykles: su fura ir dar su priekaba važiavo mieste, nepraleido pėsčiosios perėjoje, nestebėjo kaip sukasi jo priekaba- ar niekam nesukelia pavojaus.
Ka tamsta vartojate neaisku. Is teisiu ko gero tik dviracio kategorija o fura tik is toli matete. Tokius vejus kalbeti reikia talento! Mieste su fura vaziuoti galima, jeigu butu nepraleides butu su kabina uzkabines ir nuvilkes. Jeigu stebetu priekaba kas i prieki ziures? Priekaba sukasi vienodai.
ar matei kada kad duoną vežtų į pardą su fųra? visada pakanka mikroautobuso ar mažo sunkvežimio. tegu maxima vežasi mažesniu transportu kaeliais reisais, o dabar kad jie sutaupo - tu nuo to pigiau nemoki
pakalbėkim apie PREKYBOS CENTRUS,kuriems priklauso fūros.prekybcentriai nori sutaupyti ir leidžia į trasą vieną,bet DIDELĘ fūrą.ta apvažinėja dešimtis prekybos taškų,kiekviename palikdama po vieną ar dvi paletes.kai turėtų važinėt vietoj vienos didelės trys-keturios mažikės mašinikės.vietos nėra aikštelėse prie parduotuvių.furistai priversti laviruoti ir tarp žmonių ir tarp lengvųjų.
siaip reikia prievoles logistikai kad dalyvautu tokioj situacijoj reguliuotojas nes pasukus puspriekabei vairuotojas jau nebemato tam tikru vietu......o sukti reik del statybininku ar tai taupumo ar tai b-o.....uzprogramuota tik laiko klausymas aTa
Eilinį kartą... Eini per gatvę sukiok galvą ir žiūrėk kur eini. Kas dieną visi galvoja , kad niekas jiems neatsitiks. Šiandieną- prie onkologinio į autobusą iš už už posūkio dvi mergos šoko per gatvę iš nematomos zonos.... gerai kad judėjau vos 35 km/h O jei būčiau 50 ar kaip "kelių ereliai" 59 važiavęs? Blyn manęs lauktų ilgi teismai ir kaliūzė. Tarp kita ko- skolingos už nukritusią silkę ir valymą. Taip ir norėčiau apvadinti....
Atsimink Žaliagiri! Ernestas Marcinkevičius.
Paliko tavę gegutė, todėl esi gegutė! A kas tavo gegutė žinai? Tavo gegutė tas gegutinas, kuris tu čia vaideleniesi, kad kažkos kitoks, kitoks, gegutė-pedofilas. Skaitai kas čia netavo. ko tu čia skaitai?
Strioma! Programą ruošk! Valkatos, bomžai, nelegalai, landynės.
Bizzzzzzzzzz!
Gėda, pelėda!
Grunskienė+Žaliagiris+Venckus+Nauseda=^akaliukas, pagaliukas, per smegeniką, gandoniuką, 50 euriuką, per šikniuką,į burniuką, jogurtuką, saldainiuką. R. Daškevičius.
Snukis3s, fonas, mišios.
Susitiko šita pora pwer gandoniuką.
Vau skrido oro lėktuviukas ir išmetė, siuntinuką, su raudonu kryžiuku, pažymėtu, smegenėlė, su lateksiuku.
Boom, boom, boom!!!
Lape, kelkis! Yra kiškis. Meška, meška, laikas keltis!
Grįžk Mamute ir Terozaurai! Reikia duoti kailin, Žaliagiriui!
Lauk iš valstybės!
Taip jau yra vis į Europą einam .Aš esu tankas mano šarvas tvirtas , mane nieks nelies. Eini per gatvę- dairykis, eini per stovėjimo aikštelę- žiūrėk ar kas nevažiuoja. Lipi iš mašinos - žiūrėk ar neatvažiuoja kas iš galo.Na užaugo besmegenių karta, kurie niekada nežiūri ir negalvoja apie kitus. Jiems viskas px. Tai prašau tiesiai į laidojimo namus - užsisakykit karstą, kapą , gėlių...
Užprogramuota nelaimė. Visoje Europoje draudžiama vilkikams važinėti miesto gatvėmis, tam yra logistikos centrai, kur atvęžamos prekės perkraunamos į mažesnes transporto priemones.
Tu gal kopūstų prisivalgei??? Čia Lietuva skaityk KET ir pasižiūrėk. Lietuva vienintelė šalis , kur draudžiama sustoti sustojime, bet leidžiama važiuoti esant reikalui išsikrauti su sąskaita faktūra.. O kad pėstieji eidami per važiuojamąją dalį turi dairytis nepriklausomai ar eina per perėją ar ne- tai kaip čia???Užuojauta žuvusiosios giminaičiams , o jai jokio gailesčio. dar pasirodys kad mobiliaku kalbėjo per perėją eidama.... ar dar kokios smulkmenos...
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)