Tragedija „Molo“ prieigose: po vilkiko ratais žuvo pėsčioji | KaunoDiena.lt

Tragedija „Molo“ prieigose: po vilkiko ratais žuvo pėsčioji (Atnaujinta)

160 2025-09-10 13:44 kauno.diena.lt inf.

Komentarai

Grįžti atgal

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
BA nebus

atsiras kas laiduos ir išvengs kaliūžės. **** teisingumas.
0
-1
Diedas

Žinoma, furistai nemato nei pėsčiųjų perėjos, nei žmonių, stovinčių prie jos. Jie dideli, todėl juos visi ir visur turi praleisti. O jiems negalioja jokios taisyklės. Jie važiuoja kaip nori, nes mašina didelė, o vairuotojai debilai. Ant posūkio suka kaip nori, užšoka ant bortelių, ant šaligatvio. Kokiu reikia būti asilu, kad nematyti prie perėjos stovinčios pėsčiosios ? Na nepraleisk jos, jei jau taip labai skubi ir esi didelis ponas ir taisyklės tau negalioja. Bet kokio nelabo sukti vairą taip, kad mašina trenktų į pėsčiąją ?? Vietos gatvėje nėra ar tiek žioplas, kad nemoka pasukti? Ir dar net nežvilgteli į priekabą, po kuria po smūgio pateko moteris. Jei vairuotojas iš karto būtų sustabdęs - moteris būtų likus gyva. Bet priekaba ją ilgai tempė ir ji mirė. Moteris tiesiog buvo nužudyta. Dėl vairuotojo aplaidumo, nemokėjimo vairuoti tokio dydžio mašinos su priekaba.
5
-17
Vardas

Kokiu reikia asilu būti kad tokias nesąmones rašyti. Vairuotum tokia mašina kitaip kalbėtum. Buten kad yra aklos zonos ir panašiai. Pėstieji irgi turi saugotis o ne lysti po ratais. Pats pastebėjas ne karta kad žmonės eina per perėją net nesidairydami nes juos turi praleisti. Geriau rizikuos savo gyvybe nei sustos ir apsidairys.
0
0

In reply to by Svečias (nepatvirtina)

Vairuotojas Pra

Kai pavairuosi fūrą suprasi, o daba tik pasapalioti savo fantazijas tegali. Teko dirbti užsienyje su prekybcentrių aptarnavimu. Kiek kalbėjau su kolegom, sakė įprastai kompanijoje kasmet po tris + žmones šitaip sutrina.. tad geriau žiūrėkit kur einat, neskuBĖKIT lyst posūkiuose prie didžiagabaričių, posūkio kampe vairuotojas net neturi galimybių antros pusės matyti, įprastai tokioje situacijoje žiūri kad išsiraitytų posūkiuose, o kas po ratais lenda net nemato. Visada turėkit minty kad priekabos galas gali porą metrų persislinkti posūkio metu, o jei užkabini kelio ženklą, ar vartus, kitąsyk net visą kitą mašiną taip net nepajutęs nuvelka, tai mėsgalio net nepajus po ratais papuolusio... Mašinai neskaudės, bet jūsų gyvenimas ten ir pasibaigs. Kaip patarlė sako : saugokis pats, ir dievas padės... o jei atsibodo gyvent, lysi po ratais, dievas irgi padės...
0
0

In reply to by Svečias (nepatvirtina)

Ceslovas

Tu debilu debilas
0
0

In reply to by Svečias (nepatvirtina)

Pm

Kaušas, šneki kas ant liežuvio. Kam lengviau pastebėti? Pėsčiajam, kad fūra važiuoja, ar fūrai, kad pėstysis lenda po ratais?
1
0

In reply to by Svečias (nepatvirtina)

Diedui

Pamėgink pats pavairuoti nebumbėjas čia. Tada suprasi kas ir kaip.
1
-1

In reply to by Svečias (nepatvirtina)

Marius

Tu ne diedas o debilas kaip pavairuosi tokia mašina nesąmonių neberasinesi
1
-1

In reply to by Svečias (nepatvirtina)

diedui ka vartoji tikrai batu tepalą
0
-1

In reply to by Svečias (nepatvirtina)

Romulas

Papult po galiniais furos ratais!!!!!! Cia sugebet dar reikia Vairuotojuj dabar bedos per kvaila boba
13
-2
cha

Ale vienas iškrypėlis privarė šimtą komentarų skirtingais vardais :)) Našus pensionas, tokį reiktų dar į darbą varyt :))
6
-1
nu

Pėsčioji stovėjo prie perėjos. O Fura suko ir ant jos užvažiavo. Tiesiog stumtelėjo moterį, toji pargriuvo ir priekaba ją dar ilgai tempė ir tai buvo mirties priežastis. O vairuotojas nebugebėjo tinkamai pasukti, ir net nepažvelgė kas ten vyksta su priekaba. Dabar gatvėse pilna furų, jas vairuoja nevykėliai.
4
-5
>Aha \\.//

>Tu nenormalybe,gal tik kumelę vairavai,kad tokias nesąmones pezi,vairuotojas praleido,o ta morerėlė pati po ratais jau fūros kabinai pravažiavus po ratais palindo,tik tyčia ar ne tik Dievas težino,nebent atsisveikinimo laiškelį rado.
4
0
vairuotojiai

jus ir esate zudikai tie kurie ipratino per perejes kuriose nera pazymetos kad ten yra dviraciu takas praleisti dviratininkus kurie nenulipa nuo dviraciu o jiais vaziuoja pereja.
3
-2
kas antras

vairuotojas Kaune ''PROTO BOKSTAS'' kai posukyje kur apsoliuciai nera jokio matomumo ir kelio viduri nubrezta istisine balta linija anie kerta istisine linija ivaziuodami i priesinga juosta .Matomai anie save skaito ''asais'' nors stebint juos asai yra tie katrie sugeba isvengti avarijos budami savo eismo juostoje desineje puseje.
2
-1
pasiziurekit pv

kauno rajone kai tarp gyvenamu namu yra ikistos imoneles su siaurais privaziavimais.Ten irgi viena karta bus mirtis pesciojo.Labai malonu ziureti Italy kai beveik visos imones yra iskeltos i pramonines zonas.
4
-1
pasiziurim

kaip jus dauguma pilieciu stovite prie pesciuju pereju.OGI BAISU DAROSI MATANT KAIP STOVIT YPAC SU VAIKAIS KAI KOJU PIRSTAI JAU ''KABO'' VAZIUOJAMOJOJE DALYJE.
6
-1
stebiu

Kaune kaip vazineje vilkiku vairuotojiai su puspriekabemis ar priekabomis ypac kai jie buna tusti ar lengvai krauti.Miesto gatvemis anie laksto kaip lenktyniu trasoje nes jie zino policijiai DZIN.
4
-2
idomu

kodel nepamate vairuotojas pesciosios ypac kaireje puseje kur sedi vairuotojasd kai ji leke po vilkiku ''galimai nusizudyti'' o gal pescioji paprasciausiai stovejo ir ji jokio ''zalio'' supratimo neturejo kaip vilkikas vaziuoja su priekaba darant posukius i kaire ar i desine.
4
0
Kaunietė

Dabar už vairo pilna visokių debilu
6
-9

Komentaruose irgi visokiu neadekvatu pilna kurie šneka kas ant liežuvio galo.
0
0

In reply to by Svečias (nepatvirtina)

Aha

Ir vėl pėsčioji viršijo leistiną greitį, kad net nespėjo gerasis vairuotojas sustoti prie pėsčiųjų perėjos. O gal tuos "geruosius" vairuotojus teisingiau bus pavadinti žlabaliais, jei net perėjos nemato.
2
-10
Stiprybes vairu

Aisku kad moteriske skubejo patekti i dangu kaip galima nematyti pries akis riedancios galingos masinos bet matomai moterele pati skubejo ar kas ja vijosi labai gaila visiskai nekaltai nukentejusio vairuotojo o moteriske matomai taip buvo nusprendusi
12
-3
Pxix'Jatras \\.

O negalėjo būti šiuo atvėju savižudė,nes tai apstu,kodėl nepasitraukė,kai ratai lipo ant galvos?,o žmogui bėda.
14
-4
Vicka

Baisiausia, kad vairuotojams dabar nėra jokių reikalavimų. Nusiperka tas D teises ir varo dirbti ant furos- ilgas euras domina. Tipo aš vairuoju savo mašiną n metų, tai ko ten nemokėsiu furos vairuot. O priekaba, tai tuščia jos, ji pati sukasi, kur ji dėsis. Ir tokių asilų vairuotojų su furomis dabar pilnos miesto gatvės. Tiesiog potencialūs žudikai.
6
-23
Nuomonė

Pats daug vairuoju, pvz., per savaitę nuvažiuoju 1000 km. Taip pat daug vaikštau po miestą pėsčiomis. Stebėdamas aplinką ir iš automobilio, ir eidamas dažnai apanku, kaip žmonės savęs nesaugo, kaip lengvabūdiškai elgiasi: ir vairuotojai, ir pėstieji. Įspūdis toks, kad ir vieniems, ir kitiems kelias ar gatvė yra savo kiemas – važiuoja ir eina, kaip kam patogiau, visiškai nepaiso, kad aplinkui yra įvairiausių automobilių, kitokių eismo dalyvių. Pvz., pėstieji vis trumpina sau kelią, į perėjas įlekia net neapsižvalgę – tiesiog lenda po ratais. Dažnas vairuotojai mano, kad įjungęs (jeigu iš viso tai daro) posūkį gali daryti viską, o visi kiti turi sustoti ir palaukti. Daugybė vairuotojų dešimtis kilometrų važiuoja antrąja juosta, nors pirmoji laisva. Įdomiausia, kad automagistralėje antrąja juosta važiuoja 100 km/h ir niekaip nesitraukia iš kelio. Taigi pirmiausia patys pasirūpinkime savimi ir pagalvokime apie kitus. Kartais gal geriau palaukti ar praleisti, o ne tiesiog lįsti po ratais.
19
-1

In reply to by Svečias (nepatvirtina)

MANAU

Vycka,nu tu ir durna
5
0

In reply to by Svečias (nepatvirtina)

Gintis

Vicka, tu ar tešlagalvis, ar besmegenis?
6
0

In reply to by Svečias (nepatvirtina)

Oj

Tamsta - potencialiai galimas nepilnaprotis...
5
0

In reply to by Svečias (nepatvirtina)

Temidė

Žuvusios moters artimieji turi paduoti į teismą ne tik vairuotoją, bet ir to vairuotojo įmonės direktorių, kad priėmė į darbą žioplį be patirties ir leido jam vairuoti furą su priekaba miesto gatvėmis. Taipogi artimieji turi paduoti į teismą miesto savivaldybę už tai, kad leidžia miesto gatvėmis šniūrais važinėti furoms su priekabomis ir nesidomi kas vairuoja tokias mašinas- nenurodyti tokių vairuotojų reikalavimams. Miesto gatvėse, kuriomis važiuoja furos, turi būti sustiprintas pėsčiųjų saugumas, ypač ties tokiais posūkiais, kur vairuotojas vaidina šumacherį, o priekaba tampa beveik nevaldoma. Reikia reikalauti iš savivaldybės, kad miesto gatvėmis furoms būtų uždrausta važinėti.
7
-23
to

pritariu , Japonijoj prie tokiu vietu stovi reguliuotojas zmogus ir reguliuoja su lazdele tokias pavojingas vietas, todel ten saugu, o cia siaubas.
5
-6

In reply to by Svečias (nepatvirtina)

m

labai baisu ir nenormalu, moteriai vos metai iki pensijos ir tokia baisi mirtis.
10
-1
O

Butu protinga susilaikyti nuo vienos ar kitos puses pasmerkimo, kol nezinai, kaip ten buvo is tikruju. Yra tokiu pesciuju, kurie pamato zenkla "pereja" ir puola gatven lyg akis isdege. Vairuotojas gali tiesiog techniskai nespet sustabdyt. Teko ne viena toki atveji stebet, ir dar eina tarsi tycia vezlindami. Bet cia kita tema. Protingi zmones, matydami fura, turi ivertint, ar eit, ar geriau praleist. Gaila ir vairuotojo, kuriam sugadino gyvenima, ir moteriskes- tokia beprasme, nesavalaike mirtis...
20
-1
to o

Tai perskaitykit straipsnius spaudoje ir žinosite, kad moteris niekur nepuolė, fura nė negalvojo jos praleisti per pėsčiųjų perėją, o moteris nė negalvojo šokti prieš fūrą ant kelio per tą perėją. Bet furistas nesuvaldė priekabos, net nežiūrėjo,kaip ji sukasi ant posūkio, nematė kad priekaba užkabino moterį ir vilko. Kai pamatė buvo per vėlu, moteris jau buvo mirusi. Ją nužudė vairuotojo žioplumas, neatidumas, nesugebėjimas vairuot priekabą, per didelis greitis su priekaba ant posūkio. Straipsnis - netyčinė žmogžudystė ar žmogžudystė per neatsargumą.
9
-4

In reply to by Svečias (nepatvirtina)

O

Apie zmoniu puolima po ratais perejose, NEIVERTINUS SITUACIJOS, as kalbu apskritai- ka teko matyti. Ne apie sia moteri. Cia buvo nelaimingas, skaudus atsitikimas abiem.
0
0

In reply to by Svečias (nepatvirtina)

Rikis

Tas vairuotojas iš vis nemoka vairuoti miesto ribose ir net nežino kaip sukasi jo priekaba. Jis pėsčiąją matė prie perėjos, matė kur ji stovėjo. Taigi jam reikėjo sustoti ir ją praleisti, nes jei jis vairuoja furą su priekaba, tai turėjo žinoti kokiu spinduliu sukasi jo priekaba ir kad ji suksis ten, kur stovi moteris. Jis to nežinojo ar jam buvo dzin? Maža to, jis net nestebėjo kaip sukasi priekaba, o žiūrėjo į priekį. Todėl priekaba ilgai vilko moterį ir tai galbūt ir buvo mirties priežastis. Nesvarbu, kad vairuotojas jau stpriai suaugęs vyras- 55 metų, bet galbūt anksčiau dirbo tik su sunkvežimiu, o dabar persėdo ant fūros. Jokių įgūdžių ir dar prigimtinis neatidumas, todėl ir nelaimė. Kaip važinėja sunkvežimių vairuotojai visi gerai žinome. Jiems tik pievose važinėti ar kaime bulves vežioti. Šiaip jau vairuotojas matyt iš tų vairuotojų lochų, kurie įsitikinę savo gabumais, galvoja, kad ir kosminį laivą Laisvės alėjoje galėtų vairuoti. Jiems visur jūra iki kelių. Rezultatą matome.
6
-6
Jonas

Koks skirtumas kur fura važiavo? Ne tame juk tragedijos esmė. Esmė tame, kad fura per perėją važiavo lengvabūdiškai, moterį (pėsčiąją) pėsčiųjų perėjojo matė, bet ignoravo, NESUSTOJO IR NEPRALEIDO. Nu tokia didelė fura stabdys matot dėl vieno žmogaus, tai jau tikrai ne, ne lietuviui tokius dalykus daryti... Priedo vairuotojas net nestebėjo kaip sukasi jo priekaba, nors ta jo uodega dar nebuvo posūkio padariusi... Vairuotojas nosį jau buvo tik į priekį pakabinęs, jo nuomone ta uodega pasisisuks, kur ji dėsis, kam ją stebėti. Ir būtent ta uodega (priekaba) užkliudė pėsčiąją ir vilko ją... Ar priekaba stipriai pašoko į šoną ir tiesiai ant moters ar moteris ėjo į kelią, kur priekaba sukosi ??? Pirmas variantas labiau įtikinamas, nes moteris nei kvaila piemenė, nei susmegusi senutė ir blaivi.
9
-7
j

Koks skirtumas kur fura važiavo? Ne tame juk tragedijos esmė. Esmė tame, kad fura per perėja važiavo lengvabūdiškai, moterį (pėsči
4
-7
Karlas

Reikia pestiesiems dairytis, o tai pasaulio bambomis jauciasi- visi juos turi matyti, tipo… pavairuokite toki vilkika pirmiausia, tada lokite. Pesciajam daug lengviau kilnoti tapkes ir dairytis. Bet kai nezinai juoduju zinu aplink fura, tai tragedijos ir nutinka…
9
-3
RTR

Jei nemoka vairuoti furos su priekaba, tai tegul nevairuoja. Kam man bandyti jį vairuoti, kokias čia mesąmones pezate. Aš turiu savo darbą, kuris irgi pavojingas, atsakingas. Bet dirbu jį atsargiai, atidžiai ir atsakingai. Ir už savo klaidas, jei taip atsitiks, aš pats būsiu atsakingas ir nebandysiu suverst jų kitiems ir rėkauti, kad atseit pabandykite dirbt mano darbą tada žinosite kaip tai sunku. JEI SUNKU IR NESUGEBI - nedirbk to darbo. Vyrams darbų Lietuvoje nors vežimu vežk, tik dirbkit. Bet ne, reikia eit dirbti su fura SU PRIEKABA, nors nesugeba. Ilgo euro ieško. Na tai skaityk surado. Atėmė kitam žmogui gyvybę per savo žioplumą. Ir pačiam likęs gyvenimas bus tik š -as, nesvarbu vienaip ar kitaip.
1
-5

In reply to by Svečias (nepatvirtina)

briks

Tam ir yra pėsčiųjų perėja, kad pėsčiuosius praleisti. Vairuotojas pažeidė KET ir rezultatas matomas. Ir didžiausia bėda ne tai, kad jis nepraleido, o tai, kad važiavo su priekaba, kuri sukosi dideliu spinduliu ir užkabino PRIE PERĖJOS stovintį žmogų. Pėsčioji nieko nepažeidė - ji tik laukė kada galės pereiti. Ji manau net nepretendavo, kad fura ją praleistų, ji ramiai laukė kol toji nuvažiuos. Ir šiuo atveju dairykis ar nesidairyk, kai į tave atšvilpia priekaba, tai jau ir amen... O dar kai glušas vairuotoja net nestebi kaip pasisuko jo priekaba, tai dvigubas amen. Valdžiai laikas galu gale uždrausti furų siautėjimą miesto ribose. Ir dar su priekabomis. Oro teršimas, transporto kamščiai ir galu gale žmonių žudymas. Gal jau atsibuskit Seimūnai ir tvarkykit įstatymus. Dabar miestas tiesiog dūsta nuo furų. Greit jau ne tik su priekabomis jie važinės po centrą, o su visu karavanų priekabų. Gal dar leiskim išimties tvarka jiems po Laisvės alėją važiuoti?
7
-5

In reply to by Svečias (nepatvirtina)

keliu

siaurinimas ir ziedu mazinimas duoda savo 'nauda' ,nes neimanoma ilham auto transportui suktis ,tad ir lipa ant bardiuru ir saligatviu auto ratai ,kas kaltas del tokiu keliu tik 141 no kale viskame jau 35 metus is eiles ,kodel ?
12
-1
Ddd

Šioje vietoje nebuvo nei siaurinimo, nei žiedo mažinimo. Buvo neatidus, žioplas vairuotojas, nemokantis vairuot furos, nežinojo kaip sukasi jo priekaba ir kad ji užšoks ant šaligatvio ten kur stovi moteris prie pėsčiųjų perėjos. Šiuo atveju kaltas vairuotojas ir kalta jo vadovybė, kuri priima dirbti furų SU PRIEKABA vairuotojais (ir dar tokiu atveju kai jos važinės po miestą) tokius, kurie neturi patirties važinėti fura su priekaba. Ne naujiena, kad kai kurios priekabos šoka ant bortelių, ant šaligatvių posūkio metu, ypač kai furą vairuoja žioplys. Tai buvo tik laiko klausimas kada ką užmuš. Dabar furas gali vairuoti kas tik nori, jokios atrankos, jokių reikalavimų. Avarija tikra žmogžudystė. Žinoma, netyčinė, bet žmogžudystė. Vairuotojui reikia atimti galimybę dirbti prof.vairuoju, t.y. palikti tik B kategoriją, o kitas nubraukti su draudimu perlaikyti. Na o visa kita kaip teismas nuspręs.
4
-4

In reply to by Svečias (nepatvirtina)

na

reikia apsidairyti...kaip laksto fūros, jiems ženklai negalioja...teko matyti, kaip girtą furistą parišo...jie pervargę kaip robotai nieko negalvojantys..eurai ant blakstienų kabo. Lenkijoj taip nėra, net keliai nurodyti kur fūrom galima važiuoti..į parduotuves ten mažos mašinos išvežioja prekes. Nereik varyt ant moteriškės, kad pėstysis kaltas Kovo 11-sios g. prie žiedo, kur sukalti kryžiai nereguliuojama sankryža (t.y. be šviesaforo..du sustoja vairuotojai praleisti..trečias špyga parodo ir lekia...tai kam kaltinti pesčiuosius..čia irgi taisyklės vienodos..jei visi stovi, tai ereliai įpatingai su BMV mosikuojasi...o kad pas furistus dideli greičiai tai jau tikrai..jie visad skuba neaišku, gal jiems nurodytas laikas lėkti be atokvėpio..Užuojauta moteriškės šeimai...
6
-9
to na

Prie ko cia furistu greiciai…?
6
-2

In reply to by Svečias (nepatvirtina)

>patvorys \\.//

>Patvorini,apie Graikiją atsargiau,gabriuks į teismą paduos.
6
-3
Buratinas

Gaila vairuotojo. Pestieji debilai, jie tai visalaika pamatis masina, sunkvezimi. Negi sunku palaukti prie perejos kol didele masina pravaziuos? Pestieji patys lenda po ratais. Furoms buna aklosios zonos. Liudna nes vienas zmogus zuves kitas galimai per ta durne i kalejima ses. Nors viso to buvo galima isvengti jei pestysis butu palaukes 30sec kol fura pravaziuos.
23
-6
kvailam buratin

Tu tikrai kvailas buratinas, net straipsnio neskaitei. Moteris ir praleido furą. Ne po furą ji metėsi, o stovėjo ant šaligatvio prie pėsčiųjų perėjos ir laukė kol fura nuvažiuos. Nieks iš furistų ir nereikalauja, kad jie sustotų ir praleistų ir tikrai nieks nebando prieš jas peršokti gatvę. Šiuo atveju furisto priekaba užšoko ant šaligatvio, moterį užkabino ir nuvilko. O asilas vairuotojas matyt į aiponą žiūrėjo ar muzikos klausėsi, nes net nežiūrėjo kaip jo priekaba sukasi ir kaip užšoka ant šaligatvio. Todėl, kad nežiūrėjo jis ir nematė, kad priekaba užkabino moterį. Todėl ilgai ją vilko. Tik kai žmonės pradėjo rėkti, bėgti ir muojuoti furistui- jis sustojo. Bet moteris per ilgai buvo velkama ir mirė. Ji žuvo, nes vairuotojas neatsakingas žioplys. Ar jam reikia kalėjimo ar ne tegul sprendžia teismas. Man asmeniškai reikia tik to, kad tokiems pseudo vairuotojams neleistų dirbti profesionalais, neleistų jiems vairuoti furų, specialiųjų mašinų, viešojo transporto.
4
-4

In reply to by Svečias (nepatvirtina)

Nesmerkiu vairu

Pėstieji patys kalti, kad žūstą perėjose. Būtinai reikia brautis per perėjas. Negali palaukti, kol pravažiuos. Tiesiog šoką į perėją po automobilio ratais. Jei žūvo, tai pati to norėjo. Man jos visai negaila.
12
-17
Karlas

Nenorejo… ir gaila… bet kad nepagalvojo ir savotiskai pati kalta nes nesuoranta situacijos- tai faktas
4
-5

In reply to by Svečias (nepatvirtina)