Baisiausia, kad vairuotojams dabar nėra jokių reikalavimų. Nusiperka tas D teises ir varo dirbti ant furos- ilgas euras domina. Tipo aš vairuoju savo mašiną n metų, tai ko ten nemokėsiu furos vairuot. O priekaba, tai tuščia jos, ji pati sukasi, kur ji dėsis. Ir tokių asilų vairuotojų su furomis dabar pilnos miesto gatvės. Tiesiog potencialūs žudikai.
Žuvusios moters artimieji turi paduoti į teismą ne tik vairuotoją, bet ir to vairuotojo įmonės direktorių, kad priėmė į darbą žioplį be patirties ir leido jam vairuoti furą su priekaba miesto gatvėmis. Taipogi artimieji turi paduoti į teismą miesto savivaldybę už tai, kad leidžia miesto gatvėmis šniūrais važinėti furoms su priekabomis ir nesidomi kas vairuoja tokias mašinas- nenurodyti tokių vairuotojų reikalavimams. Miesto gatvėse, kuriomis važiuoja furos, turi būti sustiprintas pėsčiųjų saugumas, ypač ties tokiais posūkiais, kur vairuotojas vaidina šumacherį, o priekaba tampa beveik nevaldoma. Reikia reikalauti iš savivaldybės, kad miesto gatvėmis furoms būtų uždrausta važinėti.
Butu protinga susilaikyti nuo vienos ar kitos puses pasmerkimo, kol nezinai, kaip ten buvo is tikruju. Yra tokiu pesciuju, kurie pamato zenkla "pereja" ir puola gatven lyg akis isdege. Vairuotojas gali tiesiog techniskai nespet sustabdyt. Teko ne viena toki atveji stebet, ir dar eina tarsi tycia vezlindami. Bet cia kita tema. Protingi zmones, matydami fura, turi ivertint, ar eit, ar geriau praleist. Gaila ir vairuotojo, kuriam sugadino gyvenima, ir moteriskes- tokia beprasme, nesavalaike mirtis...
Tai perskaitykit straipsnius spaudoje ir žinosite, kad moteris niekur nepuolė, fura nė negalvojo jos praleisti per pėsčiųjų perėją, o moteris nė negalvojo šokti prieš fūrą ant kelio per tą perėją. Bet furistas nesuvaldė priekabos, net nežiūrėjo,kaip ji sukasi ant posūkio, nematė kad priekaba užkabino moterį ir vilko. Kai pamatė buvo per vėlu, moteris jau buvo mirusi. Ją nužudė vairuotojo žioplumas, neatidumas, nesugebėjimas vairuot priekabą, per didelis greitis su priekaba ant posūkio. Straipsnis - netyčinė žmogžudystė ar žmogžudystė per neatsargumą.
Tas vairuotojas iš vis nemoka vairuoti miesto ribose ir net nežino kaip sukasi jo priekaba. Jis pėsčiąją matė prie perėjos, matė kur ji stovėjo. Taigi jam reikėjo sustoti ir ją praleisti, nes jei jis vairuoja furą su priekaba, tai turėjo žinoti kokiu spinduliu sukasi jo priekaba ir kad ji suksis ten, kur stovi moteris. Jis to nežinojo ar jam buvo dzin? Maža to, jis net nestebėjo kaip sukasi priekaba, o žiūrėjo į priekį. Todėl priekaba ilgai vilko moterį ir tai galbūt ir buvo mirties priežastis. Nesvarbu, kad vairuotojas jau stpriai suaugęs vyras- 55 metų, bet galbūt anksčiau dirbo tik su sunkvežimiu, o dabar persėdo ant fūros. Jokių įgūdžių ir dar prigimtinis neatidumas, todėl ir nelaimė. Kaip važinėja sunkvežimių vairuotojai visi gerai žinome. Jiems tik pievose važinėti ar kaime bulves vežioti. Šiaip jau vairuotojas matyt iš tų vairuotojų lochų, kurie įsitikinę savo gabumais, galvoja, kad ir kosminį laivą Laisvės alėjoje galėtų vairuoti. Jiems visur jūra iki kelių. Rezultatą matome.
Koks skirtumas kur fura važiavo? Ne tame juk tragedijos esmė. Esmė tame, kad fura per perėją važiavo lengvabūdiškai, moterį (pėsčiąją) pėsčiųjų perėjojo matė, bet ignoravo, NESUSTOJO IR NEPRALEIDO. Nu tokia didelė fura stabdys matot dėl vieno žmogaus, tai jau tikrai ne, ne lietuviui tokius dalykus daryti... Priedo vairuotojas net nestebėjo kaip sukasi jo priekaba, nors ta jo uodega dar nebuvo posūkio padariusi... Vairuotojas nosį jau buvo tik į priekį pakabinęs, jo nuomone ta uodega pasisisuks, kur ji dėsis, kam ją stebėti. Ir būtent ta uodega (priekaba) užkliudė pėsčiąją ir vilko ją... Ar priekaba stipriai pašoko į šoną ir tiesiai ant moters ar moteris ėjo į kelią, kur priekaba sukosi ??? Pirmas variantas labiau įtikinamas, nes moteris nei kvaila piemenė, nei susmegusi senutė ir blaivi.
Reikia pestiesiems dairytis, o tai pasaulio bambomis jauciasi- visi juos turi matyti, tipo… pavairuokite toki vilkika pirmiausia, tada lokite. Pesciajam daug lengviau kilnoti tapkes ir dairytis. Bet kai nezinai juoduju zinu aplink fura, tai tragedijos ir nutinka…
Jei nemoka vairuoti furos su priekaba, tai tegul nevairuoja. Kam man bandyti jį vairuoti, kokias čia mesąmones pezate. Aš turiu savo darbą, kuris irgi pavojingas, atsakingas. Bet dirbu jį atsargiai, atidžiai ir atsakingai. Ir už savo klaidas, jei taip atsitiks, aš pats būsiu atsakingas ir nebandysiu suverst jų kitiems ir rėkauti, kad atseit pabandykite dirbt mano darbą tada žinosite kaip tai sunku. JEI SUNKU IR NESUGEBI - nedirbk to darbo. Vyrams darbų Lietuvoje nors vežimu vežk, tik dirbkit. Bet ne, reikia eit dirbti su fura SU PRIEKABA, nors nesugeba. Ilgo euro ieško. Na tai skaityk surado. Atėmė kitam žmogui gyvybę per savo žioplumą. Ir pačiam likęs gyvenimas bus tik š -as, nesvarbu vienaip ar kitaip.
Tam ir yra pėsčiųjų perėja, kad pėsčiuosius praleisti. Vairuotojas pažeidė KET ir rezultatas matomas. Ir didžiausia bėda ne tai, kad jis nepraleido, o tai, kad važiavo su priekaba, kuri sukosi dideliu spinduliu ir užkabino PRIE PERĖJOS stovintį žmogų. Pėsčioji nieko nepažeidė - ji tik laukė kada galės pereiti. Ji manau net nepretendavo, kad fura ją praleistų, ji ramiai laukė kol toji nuvažiuos. Ir šiuo atveju dairykis ar nesidairyk, kai į tave atšvilpia priekaba, tai jau ir amen... O dar kai glušas vairuotoja net nestebi kaip pasisuko jo priekaba, tai dvigubas amen. Valdžiai laikas galu gale uždrausti furų siautėjimą miesto ribose. Ir dar su priekabomis. Oro teršimas, transporto kamščiai ir galu gale žmonių žudymas. Gal jau atsibuskit Seimūnai ir tvarkykit įstatymus. Dabar miestas tiesiog dūsta nuo furų. Greit jau ne tik su priekabomis jie važinės po centrą, o su visu karavanų priekabų. Gal dar leiskim išimties tvarka jiems po Laisvės alėją važiuoti?
siaurinimas ir ziedu mazinimas duoda savo 'nauda' ,nes neimanoma ilham auto transportui suktis ,tad ir lipa ant bardiuru ir saligatviu auto ratai ,kas kaltas del tokiu keliu tik 141 no kale viskame jau 35 metus is eiles ,kodel ?
Šioje vietoje nebuvo nei siaurinimo, nei žiedo mažinimo. Buvo neatidus, žioplas vairuotojas, nemokantis vairuot furos, nežinojo kaip sukasi jo priekaba ir kad ji užšoks ant šaligatvio ten kur stovi moteris prie pėsčiųjų perėjos. Šiuo atveju kaltas vairuotojas ir kalta jo vadovybė, kuri priima dirbti furų SU PRIEKABA vairuotojais (ir dar tokiu atveju kai jos važinės po miestą) tokius, kurie neturi patirties važinėti fura su priekaba. Ne naujiena, kad kai kurios priekabos šoka ant bortelių, ant šaligatvių posūkio metu, ypač kai furą vairuoja žioplys. Tai buvo tik laiko klausimas kada ką užmuš. Dabar furas gali vairuoti kas tik nori, jokios atrankos, jokių reikalavimų. Avarija tikra žmogžudystė. Žinoma, netyčinė, bet žmogžudystė. Vairuotojui reikia atimti galimybę dirbti prof.vairuoju, t.y. palikti tik B kategoriją, o kitas nubraukti su draudimu perlaikyti. Na o visa kita kaip teismas nuspręs.
reikia apsidairyti...kaip laksto fūros, jiems ženklai negalioja...teko matyti, kaip girtą furistą parišo...jie pervargę kaip robotai nieko negalvojantys..eurai ant blakstienų kabo. Lenkijoj taip nėra, net keliai nurodyti kur fūrom galima važiuoti..į parduotuves ten mažos mašinos išvežioja prekes. Nereik varyt ant moteriškės, kad pėstysis kaltas Kovo 11-sios g. prie žiedo, kur sukalti kryžiai nereguliuojama sankryža (t.y. be šviesaforo..du sustoja vairuotojai praleisti..trečias špyga parodo ir lekia...tai kam kaltinti pesčiuosius..čia irgi taisyklės vienodos..jei visi stovi, tai ereliai įpatingai su BMV mosikuojasi...o kad pas furistus dideli greičiai tai jau tikrai..jie visad skuba neaišku, gal jiems nurodytas laikas lėkti be atokvėpio..Užuojauta moteriškės šeimai...
Gaila vairuotojo. Pestieji debilai, jie tai visalaika pamatis masina, sunkvezimi. Negi sunku palaukti prie perejos kol didele masina pravaziuos? Pestieji patys lenda po ratais. Furoms buna aklosios zonos. Liudna nes vienas zmogus zuves kitas galimai per ta durne i kalejima ses. Nors viso to buvo galima isvengti jei pestysis butu palaukes 30sec kol fura pravaziuos.
Tu tikrai kvailas buratinas, net straipsnio neskaitei. Moteris ir praleido furą. Ne po furą ji metėsi, o stovėjo ant šaligatvio prie pėsčiųjų perėjos ir laukė kol fura nuvažiuos. Nieks iš furistų ir nereikalauja, kad jie sustotų ir praleistų ir tikrai nieks nebando prieš jas peršokti gatvę. Šiuo atveju furisto priekaba užšoko ant šaligatvio, moterį užkabino ir nuvilko. O asilas vairuotojas matyt į aiponą žiūrėjo ar muzikos klausėsi, nes net nežiūrėjo kaip jo priekaba sukasi ir kaip užšoka ant šaligatvio. Todėl, kad nežiūrėjo jis ir nematė, kad priekaba užkabino moterį. Todėl ilgai ją vilko. Tik kai žmonės pradėjo rėkti, bėgti ir muojuoti furistui- jis sustojo. Bet moteris per ilgai buvo velkama ir mirė. Ji žuvo, nes vairuotojas neatsakingas žioplys. Ar jam reikia kalėjimo ar ne tegul sprendžia teismas. Man asmeniškai reikia tik to, kad tokiems pseudo vairuotojams neleistų dirbti profesionalais, neleistų jiems vairuoti furų, specialiųjų mašinų, viešojo transporto.
Pėstieji patys kalti, kad žūstą perėjose. Būtinai reikia brautis per perėjas. Negali palaukti, kol pravažiuos. Tiesiog šoką į perėją po automobilio ratais. Jei žūvo, tai pati to norėjo. Man jos visai negaila.
O kaip gali orientuotis, kai furos priekaba iššoka ant posūkio ant šaligatvio ir ploja tau per šonkaulius ??? Jus durneliai bent situacijoj susigaudykite. Debilas vairuotojas nesuvaldė ant posūkio furos. Tai ne pirmas kartas, jau porą kartų mačiau kaip furų priekabos ant bortelių šoka, ar dar toliau, priklauso nuo vairuotojų žioplumo ir greičio. Na pasėdės kalėjime, nebeturės teisių ir bus ramu, vienu durniumi gatvėse mažiau. O kaip pėstiesiems suprasti debilų vairavimo situaciją: stovėt per 30 metrų nuo perėjos ??? Tai iki vakaro ten reikia stovėti, nes dabar mieste furos važiuoja šniūrais. Matyt krabas gauna gerus otkatus, kad furos galėtų judėti po visą miestą ir dar su priekabomis. Ir dar nemokantys tų priekabų valdyti. Furistais priimami dirbti visi asilai, kas tik užsimano. Todėl toks įvykis ne stebuklas, o tiesiog furų gausėjimo mieste rezultatas ir rezultatas to, kad FURAS SU PRIEKABOMIS vairuoja nemokantys valdyti priekabų.
Mane komentatoriai "nušvilpė",ką jūs akli,nematot kaip fūrų vairuotojai "mūčyjasi" parduotuvių kiemuose,o tenai irgi pilna žmonių kalbačių telefonais užsimaukšlyję ausines,o vairuotojui reikia matyti pasirodo ir po mašina.
Ne po mašina durniau, o tai kaip sukasi tavo mašinos priekaba ir ką ji užkabina. Šiuo atveju priekaba užšoko ant šaligatvio ant posūkio ir vilko moterį, o vairuotojas net nematė. Šiaip jau pėstieji neatsiranda "po mašina" išlindę nematomai iš žemės. Jie ateina keliais ar stovi ant šaligatvių. Ir jei nematai kaip žmogus priartėjo prie tavo mašinos ir po ja atsidūrė, jei nematai kaip tavo mašinos priekaba tą žmogų užkabino ir nuvilko, TAI NEGALI BŪTI VAIRUOTOJU. Jei galvoji kad vairuoti, tai tik laikyti vairą, labai apsirinki. Tu visą laiką turi matyti visą savo mašiną ir priekabą ir kas prie jų vyksta. Jei prie tavo mašinos atėjo žmogus ir dar po ta mašina palindo , o tu nemtai, skubiai keisk darba. Ar sėskis į kalėjimą, kaip šiuo atveju. Moteris žuvo todėl kad ją užkabino priekaba ir todėl ta priekaba ilgai ją vilko. Fura ant posukio važiavo pernelyg greit, vairuotojas net nematė kaip ant posūkio priekaba užšoko ant šaligatvio ir kad ji ant moters užlėkė ir tempė ilgai ją žeme.
atlieku surinkimo punktai miestuose,prie parduotuviu jokiu saugiu privaziavimu sunkesvorem masinos ,ko noret juk tai Lietuva SVARBIAUSIA PELNAS O SAUGUMAS MATOMAI ''KVAILIU ISMISLAS''.Tegul tie prekybos tinklai pakomentuoja viesai situacija kodel tos betvarkes daug.
O kuo čia dėti prekybos tinklai, jei krabas leidžia furoms po miestą važinėti ir dar su priekabomis ??? Įsivaizduoju kokiam nors Paryžiuje furos zuja po miestą ir dar su priekabomis. xa xa xa O juk ten parduotuvės kaip atskiri miestai ir ten visko privežti tikrai reikėtų furų kas kelias minutes- turistai viską grobia. Bet verslininkai sugeba viską atsivežt ir be furų. Vot iš jų ir mokykitės. Bet krabui rūpi tik babkės.
su fūra prekes veža iš Vilniaus ar Klaipėdos, ar Lenkijos į kokius nors maxima sandėlius šalia miesto, o į parduotuves turėtų pristatyt mažais sunkvežimiais ar krovininais mikrais. jei būtų mano valia - vyčiau nafik iš miesto tas fūras
Vairuotoją galima užjausti,nes darant staigų posūkį "zanosas" ir prikabos galas lieka akla zona,tai ir pėstieji turi būti atsargūs.____Būčiau teisėjas vairuotoją išteisinčiau,o žvusios artimiesiems gili užuojauta.
Pėstieji negali žinoti priekabų spindulio ir kad priekabos šoks ant šaligatvio. Jus irgi nežinote daugelio specialybių darbo specifikos. O šiuo atveju nevairuojančiai moteriai siūloma žinoti priekabos sukimosi spindulį. Labai juokinga. Įdomu kodėl to spindulio nežinojo vairuotojas ??? Jis matė moterį, stovinčią prie pėsčiųjų perėjos. Jis žinojo kaip sukasi jo priekaba. Taigi turėjo žinoti, kad priekaba šoks tiesiai ant moters. Jei nežinojo, vadinasi jis ne furistas. Išsiaiškint ar teises jis nusipirkęs. Jei taip- būtinai sodint į cypę už žmogžudystę. Išsiaiškint kas priėmė į darbą furistą be patyrimo ir dar leido vairuot su priekaba. Jei žinijo kad jis ne furistas- sodint už bendrininkavimą žmogžudystėje.
Furistas matė kur stovi moteris ir galėjo suprasti kad priekaba ją užkliudys. Šioje situacijoje reikėjo tik sumažinti greitį iki minimumo ir prašliaužti kaip vėžliui. Ir viskas. Priekaba nebūtų šokusi ant šaligatvio.
Nei vairuotojas, nei pėsčioji nematė priekabos. Vienas kad blogai dirbo savo darbą ir nežiūrėjo, kita, kad negalvojo jog į fūrą dar bus įsikibęs apendicitas. Matyt priekaba buvo lanksti ir išniro netikėtai. Fura pravažiavo, moteris žengė, o čia priekaba....... O vairuotas to NET NEPAMATĖ, jis dar vilko moterį žeme...
FURA nėra aptarnaujantis transportas. Ji yra prekių pervežimo transportas- iš gamintojo į sandėlius. Furos gali kirsti miesto gatves važiuojant tik iš bendro prekių sandėlio link gamintojo. Po parduotuves furos negali važinėti ir dar su priekabomis, jetau. Vairuotojui teises atimt porai metų. Abejoju, kad tokio amžiaus moteris buvo neatsargi ar į telefoną žiūrėjo. Po 60 metų telefonai taip nebedomina kaip jaunus ir su drauge plepa ramiai vakarais, o ne vidury gatvės. Moteris tvarkinga, net asmens dokumentus nešiojosi. O kas dėl telefono, tai tyrėjai lengvai nustatys ar tuo metu ji kam skambino ar jai kas skambino. Manau, čia įvyko taip: vairuotojas pasuko ir nebežiūrėjo į savo priekabą, o moteris pamanė, kad fura jau pravažiavo ir žengė, o ten dar buvo priekaba, kuri ją įsuko ir fūra ją dar vilko..... Vairuotojas pažeidė tris taisykles: su fura ir dar su priekaba važiavo mieste, nepraleido pėsčiosios perėjoje, nestebėjo kaip sukasi jo priekaba- ar niekam nesukelia pavojaus.
Ka tamsta vartojate neaisku. Is teisiu ko gero tik dviracio kategorija o fura tik is toli matete. Tokius vejus kalbeti reikia talento! Mieste su fura vaziuoti galima, jeigu butu nepraleides butu su kabina uzkabines ir nuvilkes. Jeigu stebetu priekaba kas i prieki ziures? Priekaba sukasi vienodai.
ar matei kada kad duoną vežtų į pardą su fųra? visada pakanka mikroautobuso ar mažo sunkvežimio. tegu maxima vežasi mažesniu transportu kaeliais reisais, o dabar kad jie sutaupo - tu nuo to pigiau nemoki
Tai tu beprotis. Furoms tik neseniai leido po miestą šliaužioti, taip kaip anksčiau atsiveždavo prekes? Ir pažiūrėkite kaip dirba didieji europos miestai - furų niekur nėra. Paryžius, Ženeva, Amsterdamas ir t.t. - jokių furų centrinėse miesto dalyse. Priemiesčiai, sandėliai ir viskas. Furos yra tik tarpmiestinis transportas. Bet Kaune krabas viai nuprotėjo dėl pinigų, matyt į kapus nešis.
Nubaus taip, kaip ir priklauso pagal įstatymą. Nužudė per aplaidumą - nepraleido per perėją, nemokėjo valdyt priekabos, net nestebėjo priekabos, nematė kaip toji užšoko ant moters ir ją ilgai vilko. Moteris buvo tiesiog nužudyta. Manau kad vairuotojas gaus 5 metus cypės. Geras advokatas įkalbės teismą, kad čia per neatsargumą, netyčinė ir t.t. Jei dėl aplaidumo, tai gautų ir 7 metus.
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)