Mažiau tel reikia žiūrėti ir būti atidesniam kelyje su mašina važiuoja net nežiūri veidrodžių ,pagalvokit kiek patys į juos žiūrint neretai būna, kad persirikiuojant pirma daro manevrą tik poto rodo posūkį issizioja tie vairuotojai poto kaltina visus, bet tik ne save atsimerkit kartą ir visiems laikams.pats vairuotojų ir automobilį ir motociklą ir matau kaip buna kokiu žioplių yra o jų iš 10 bent 3 gal net 4 tokie
Kad ir ką kas sakytų, bet 80 proc. avarijų kaltė telefonai. Nebūtinai kalbėjimas už vairo. Telefonai laikiklyje ar ant kelių ir taip naršoma po telefonus ar rašinėjamos žinutės. Labai daug tokių pastebiu, kai važiuoja, o galva palinkus ir žiūriu sau į kojas. Tai logiškai, kad kelio nemato.
Visus nervuoja tie balvonai su savo pirdaklietkom! Draust ir baust nes nardo tarp mašinų , trukdo ilsėtis, čia grynai chuliganai. Tegu varo į kokį atoku poligona ten sau raižo o mieste tarp normalių žmonių jiems tikrai ne vieta!
Tau ne vieta gyventi mieste čia miestas visada bus triukšmo nori ramybės? turi 2 galimybės virvė po kaklu, arba išsikraustyti į vienkiemį vidurį miškų ir būsi rami
Visu pirma reik išmokti vairuoti čia tipo normalu is šalutinio pist kiaurai tris juostas o nardo dėl to kad pist kuo toliau nuo mašinų nes bbz kokia blondinė supista inflienverė nuleidus galva i rageli dar nupis nuo vaizdo noriu ilsėtis tai pisk i vienkemi gyvent gyveni mieste ner ko norėt kur dingo supratingi žmonės kur buvo tarkim prieš 15 metu kur visiem viskas zjbs o dabar tik biški ir visi mentam siunčia savo registratoriu vaizdo įrašus i Facebook kelia ir t.t ot zjbs gyvenimas
Motociklų važiuodamas niekada nespoksai I telefoną,kiekvieną milisekunde brangi, tu dirbi prie vairo ir gelbeji tas s...tas blondinės ir šiaip visas kaimo k...vas nuo to ką jos daro!!! Patikekit manim , jei tos visos vištos taip vairuotu Paryžiuje, jos negrįžtų iki namų.Lietuvoje nesaugu važinėti 2 ratais, nes kaimai važiuoja, kaip nori, taip pat kaip ir indusai !!!
Pridursiu tom babom ir kaimo k
...ok, išlipo iš mašinos ir pastovėjo kamštyje, pažiūrėsime, kiek laiko tu išstovėsi neuzdususi kaimiečių ir šiaip visų kitų Tuning dyzelių samburyje, mes ne dėl kaifo apvaziuojam tarp eilių šituos kamščius!!!!!🔥
ten galima patikek issukus i salutine mini i 3 juosta kad paskui apsissukt patikek daro daznas teik kad jiems darant tai greiciausiai mocai ant 130 neatskrenda ...
Gal parašyk kuris KET punktas draudžia kirst tris eismo juostas neatskirtas ištisinėmis. Tada ir bus aišku nusipirkai teises ar išlaikei. O šiaip Kaune pilna tokių vietų, kur prireikus, reikia kirst tri juostas labai trumpoje atkarpoje. Ir nei vienas vairuotojas nesitiki, kad atskrenda debilas ant 130
Piko metu kas dar šiais laikais važiuoja nebent troleibusai ir tokie kaip tu visada gali rinktis maršrutą ir kita vertus jei lb esi protingas vegsi piko metu nepatogių sankryzu
Bėda ta, kad automobilio vairuotojų niekas nemoko atidumo, nepaaiškina, kad keliais važiuoja ne tik automobiliai, bet ir kitos transporto priemonės. Kita bėda kad dauguma automobiliais važiuojančių vairuotojų turi prie lango arba panelių prisitvirtinę telefonus ir pastoviai žvilgčioja į juos, kas yra dėmesio bkaškymas, o važiuojant 50km/h greičiu tu per 1s nuvažiuoji 13m, ta viena sekundė, tie 13m gali būti lemtingi. Yra ir vairuotojų kategorija, kuriems vairavimas yra didžiulis stresas ir jie važiuoja įsitempę, kas labai sumažina jų gebėjimą tinkamai ir adekvačiai reaguoti į situacijas. Tokie vairuotojai dažniausia mato tik keletą metrų į priekį o kas dedasi aplink mašiną nepastebi. Va tokia ta karti tiesa. Eismas yra sudėtingas dalykas kelyje susitinka žmonės su skirtingais gebėjimais, patirtimi, temperamentais. O visų jų rankose tas pats vairas. Reikia gerbti vieni kitus kelyje ir suprasti kad visi esame skirtingi.
Kad mocai skraido dvigubais greiciais ko daznas nera priprates ivertint ,nes tam net nera pritaikyta situacija apskaiciuot vizualiai ir ivertint artejimo greiti ,manevrus Tad pasekoje kazkas isitasko o daznas net nenesa realios atsakomybes ,Ir tik nereik man knist prota apie mocu vazinejimus ten ant 5okm ir panasiai ...juolab tas butu mynes ant 50 butu tikrai neissitaskes ....amen
Gerai būtų, jei tik iki vidurnakčio! Nustoja stūgaut tik apie trečią ryto. Nu, čia autolakūnai daugiau, matyt, pasikeisdami ūžauja: vieni iki vidurnakčio, kiti nuo, bet nei tų, nei tų netramdo nieks.
Suprask idiotai už vairo už tai ir miršta su mašina keldamas visada laikai taisyklių? Pats žinai geriau nei kiti su mocu irgi būna prasileki bet visada vertini kiek gali o mieste nebūna nežmoniškų greičiu ar kažko perdaug visi ir važiuoja iš miesto plaukus pasikeisti ratuką prasmukti ir pan pradėk nuo veidrodžio ir kita vertus pagalvok kiek pats jei vairuoti esi uzkises arba sukėlęs avarinė situacija ir kuri baigėsi laimingai dėl to kad tel ziurejai ar pan veidrodžio nestebejai ir t.t. Ismokit kelyje atidumo ir bus mažiau avarijų
Laksto laksto laksto kaip durni!
Nuo zu akademijos link miesto varsuvos autostrada lekia dudesnisis greiciais negu 150 km / h, nardydami tarp furu!
Pastatykit menta ir kt menta ant razanauskio tylto .vienas fiksuoja ,o kitas stabdo. Atimti moca ,atimti teises 10 metu - gal tuomet ateis i prota
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)