Na, tikrai, kaip tik koks nors eismo įvykis, tai būtinai, vienaip ar kitaip sudalyvavo koks nors trantelis "bmw", o jo vairuotojas, koks dar neapsiplunksnavęs, pradedantysis snapliukas... Pats laikas jau atkreipti į tai rimtą dėmesį ir kuo greičiau padaryti išvadas tiek draudimo kompanijoms, tiek ir LR Susisiekimo ministerijai, Eismo saugumo departamentui, visapusiškai griežtinti tokiems atsakomybę! Geriausiai būtų, išskirtinai BMW automobiliams, ypač, su galingais varikliais, kuo greičiau įvesti gerokai didesnį, gal net dvigubą, mokestį už civ. atsakomybės draudimą, o tokiems vairuotojams, panašių eismo įvykių sukėlėjams, atvejais, kai nustatoma, jog tai įvyko dėl neatsargaus, neatsakingo ar, net, chuliganiško vairavimo, bent jau, privalomą ilgalaikį, nuo 3-jų iki 5-erių, ar net 10 m., vairuotojo pažymėjimo atėmimą! Labai panaši tokių "vairuotojų" drausminimo praktika, gana seniai, yra taikoma tie JK, tiek ir kai kuriose Skandinavijos šalyse.
kiek asiliu komentuoja, kiekvienas ju atskirai 10 kartu didesnis asilas, nei tas nepatyres vairuotojas. Nu nepasiseke zmogui, kiekvienam taip gali atsitikti. O kiek neapykantos komentaruose. Zmones, gal jums pas psichologa maziausiai reiketu apsilankyti??? O gal ir pas psichiatra.
PERSKAIČIUS ANTRAŠTĘ IR STRAIPSNĮ MAN TAPO AIŠKU , KAD STULPAS STOVĖJO ŠV.GERTRŪDOS GATVĖJE , O NE KAŽKUR PAKELĖJE , AR PĖSČIŪJŲ PERĖJOJE , OI RAŠEIVOS RAŠEIVOS .
Tam nevykėliui daunui reikėtu medalį užkabinti,kad tokioje atkarpoje,kurioje greitis minimaliai minimalus,sugebėjo į stulpą įvažiuoti.Na tikras ,tikriausias daunas.
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)