prezidentas į s a k ė lakūnui leistis sudėtigomis oro sąlygomis-lėktuvas sudužo ir žuvo visi keleiviai-- tad, visais atvejais už lėktuvo ar automobilio vairavimą a t s a k o pilotai,vairtuotojai , o ne įvairaus rango politikai , ar medikai , kurie, neretas atvejas , bando į t a k o t i - nurodinėti, kaip jiems vairuoti.
Jei vairuotojas NEGIRDI kaukiančios greituškės, tai vairuoti jis nebegali- ar dėl to, kad kurčias ar dėl to, kad be reakcijos nesvarbu. Vairuotojo pažymėjimą ant stalo ir tuo byla baigta. O visos tos pasakos, kad greituškė turi kiekvienoje sankryžoje dairytis ar visi vėplos praleidžia, tai pasakysiu taip: galėsit tai pasakyti greitosios vairuotojui, kai jis veš į ligoninę jūsų mylimą žmogų. Jei greituškė praleidinės ant sankryžų, ji niekada jų nepervažiuos, nes lietuviai yra chamai, jie nepraleidžia greitųjų. Įsiūčiau kiekvienam nepraleidusiam greitosios po 1000 eur baudos ir tada tokių "nematančių ir negirdinčių" ženkliai sumažėtų.
Kaip ypatingai tupam aiškinu, dairytis sankryžose PRIVALOMA visam spec. transportui dėl vienos paprastos priežasties-tuo metu į sankryžą gali lėkti dar vienas spec. ekipažas. Greitoji ir gaisrinė, kas liks iš greitosios....?
pazekit kaip usa policija su riksmu ir sviesom besivydami ginkluota zmogzudi vaziuoja per sankryzas per draudziama sviesoforo signala----neliks abejoniu!Musiskius pamokyt galetu kokie instruktoriai....
O pagyvenęs neturėjo praleisti greitąją, kuri važiavo su žiburėliais ir signalu? Nebent 79 metų senukas jau kurčias ir aklas. Šiaip jau ir greitoji turėjo įsitikinti, kad saugu. Taigi abu kalti, bet lengvoji maškė kalta daugiau, nei greitoji. Ir tokia jau sistema pasidarė Lietuvoje, kad greitosios nepraleidžiamos. Tai žmonių žiaurumo ir abejingumo rezultatas. O greituškių vairuotojai nuolat patiria spaudimą iš medikų, kai veža merdėjantį pacientą: greičiau, greičiau, ko velkiesi kaip vėžlys...
Daltonikas PRIVALO žinoti šviesoforo lempų išdėstymą. Daltonikas mato spqalvas ne bet kaip. Yra tam tikros medicininės formulės. Nekintamos. Yra tam tikri apribojimai. Bet vairuoti, iš esmės, tai gali.
kitaip užgiedotum jei tave ar tavo artimąjį vežtu greitoji vos paslinkdama ir kiekvieną dėduką praleisdama kai tavo gyvybė kabotų ant plauko. O aplamai tai sulaukus 80 koks dar vairavimas, jau ir reakcija nebe ta ir kt problemos. Sakyčiau nuo 70 jokių vairavimo teisių nepratesinėt, ir jas išdavinėk ne anksčiau kaip sulaukus 20 metų
kitaip užgiedotum jei tave ar tavo artimąjį vežtu greitoji vos paslinkdama ir kiekvieną dėduką praleisdama kai tavo gyvybė kabotų ant plauko. O aplamai tai sulaukus 80 koks dar vairavimas, jau ir reakcija nebe ta ir kt problemos. Sakyčiau nuo 70 jokių vairavimo teisių nepratesinėt, ir jas išdavinėk ne anksčiau kaip sulaukus 20 metų
galiu pasakyt vieną, čia jaunimas nieko neraš0, tik senjorai, kurie neturi ką veikt, todėl ir matosi ką rašo, įdoma paskaityt, pasijuokt... rašytojai, daug klaidų, labai daug ....
mes ne prieš senjorus, ar juniorus, tik kelyje reikia visiems atsargiau, juk žinome kiek mašinų, koks judėjimas, o ten skaičiau kažkas kažko ieško iš psichuškės, tai turiu nudžiugint, palata visiškai laisva, intensyviai ieško paciento.... tai tiek
senjor - tai stambus žemvaldys andai. Dabar - tik ISPANAKALBĖSE -senjorita, senjora. senjor - nuo gimimo iki mirties. prie ko Lietuva ir jos garbaus amžiaus žmonės?
kodel neaprasote tos vieninteles moteries koks vairavimo stazas,kiek ji metuku turi ir kiek baudu sumokejus keliu policijiai.Nereikia vien pagyvenusi zmogu zeminti su pastaba kad jis senjoras ir koks jo amzius.
tik vietinis gyventojas. Milijonas km tik su B kategorijos - iki 3,5 tonos ir tik nuosavu. fimos - darbo -dar gal pusė to.Vairuoju nuo 15 metų - LTSR tai buvo slaptas karinis parengimas. C ir B kategorijos privalomos. Nuo 15 kos - tai devinta klasė. tai KET greitukės vairuotoja BULDOZERIs - jis didelis, jam negalioja - ĮSITIKINTI eilinis civiliokas praleidžia? Nemoku jau kaip tadais - mintinai kiekvieną punktą, kiekvieną ženklą. ženklinimą. Bet inetas sako kad 186 punkto niekas neatmainė. boba už vairo - tai boba laive. Stichinė nelaimė. Moterys vairuoja. Dažnai daug geriau nei vyrai.
pasidare ,kada ir kas nustato kad pacientui reikalingas toks skubus pristatymas i ligonine kad jau butinai reikejo lekti uzmerktomis akimis per visas sankryzas.Va cia geram advokatui butu ka veikti.
Tu kvailas ar ką? Nustato medikas greitojoje ir liepia vairuotojui lėkti su žiburėliais ir garsiniu signalu. O kartais net pasako: jei nenuvažiosim per penkias minutes jis mirs... Beje, geri advokatai nesąmonėmis neužsiima.
kai pažiūrėjau atsiliepimus, tai visi seniai nori vairuot... juk jie visi turi sodus, tai šiaip ne taip paeina iki mašinos, o toliau bus matyt... kaip dabar buvo... neleistų jiems vairuot, net ženklų neskiria, dar kažko nepatenkinti, deda ženklą minus, o aš pasakysiu, ne dar pagalvosiu...
vairuotojiai kaip prakeiksmas gatvese,nors keliu taisykles aiskiai yra parasyta kaip jiems vaziuoti deje ju galveles dar tustesnes negu to nsenjoro ar paspirtukininko.
spec.automobiliu garso signalus,bet kol ta spec automobili pamatai is kur jis isvaziuoja degant jam raudonam sviesaforo signalui buna per velu nes gauni is tu greitukiu smugi is pasalu.
mediku automobiloiai su visais sviesos ir garso signalais ILEKIA i SANKRYAZAS,matomai ju sioperiams taisykles negalioja kad TIK ISITIKINUS KAD JUOS VISI MATO IR PRALEIDZIA GALI TESTI JUDEJIMA.Labai noretusi suzinoti kaip baigesi ju paskutinis lakstymas Pramones pr.ir Draugystes galviu sankryzoje kur ivyko susidurimas su kita masina.
noriu paklausti kada bus uždrausta nukvakusiems senjorams vairuoti... kiek galoma, kai jau nepaeina, tada pradeda vairuot... akli, kurti, kiek galima... būtų metų cenzas, geriausiu atveju iki 70 metų... kiek galima žiūrėt į tuos apgailėtinus vairuotojus, lai važiuoja į kokias prerijas ir lai važinėja, o ne mieste, kur toks judėjimas,,, kiek galima toleruot ir pakęst tuos Šumacherius, vienu žodžiu yra visuomeninis transportas, jeigu jie to dar nežinojo...
Mažą kas ko nori. Kiek žinau senutės mielai norėtų būti balerinomis, o senukai Džeimsais Bondais. Bet, deja, jų laikas jau praėjo. Jie savo laiku mylėjo, studijavo, galėjo būti balerinomis ir bondais. Jie dirbo, keliavo, vaikus augino, o dabar turi susitaikyti su tuo, kad jie puskurčiai, pusakliai, pusė smegenų tik veikia ir orientacijos likę tik 10 proc. TOKIE BŪSIM IR MES, nesiginčiju. Bet jie yra DABAR. Ir privalo tą gerai suprasti. Ir kelyje būti trigubai labiau atsargūs nei tie, kam 30-40 metų. Lygiai kaip turi būti trigubai atsargūs tie, kam 18-23, nes jie dar nesubendę.
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)