Kaune policija nevykdo savo pareigų, Kauno komisaras nevaldo situacijos visai, Kaune visi motociklininkai 100 procentų pažeidžia KET , neperdedu 100 procentu yra pažeidžiama leistino greičio mieste taisyklė. Visi motociklai greitį viršija dvigubai, o net trigubai. Policija nevaldo situacijos, negina viešo intereso, o tai yra grubus nusižengimas. Jeigu rimtas advokatas užsiimtu komisarui grėstų baudžiamoji...., nes negina viešo intereso, nevaldo įstatymų laikymosi. Faktus surinktų galėtų kiekvienas žurnalistas... pavažinėjąs po miesta. Užtenka pavažinėti po miesta, visi faktai akivaizdus.
Išvažiuodamas iš šalutinės gatvės,turi sustoti,išlipti ir paklausyti-tylu,gal spėsi įšokti į mašiną ir įlėkti į gatvę-pamatyti realiai šancų nėra,įpatingai,kur vingiuotos pagrindinės.
vakarais pareigūnai miega?Beprotybė vyksta Jiesios plente, Juozapavičiaus pr.Kaip suprantu ir kitose miesto gatvėse.Bet kai kaimyno tujos prie šaligatvio Vičiūnuose žymiai svarbiau, nei miestiečių ramybė, nėr ko laukt ...
Šiandien Taikos pr.vienam iš namų pirmoj eilėj nuo prospekto ėjau laiptais zemyn ir išgirdau nesuprantamą blerbiantį garsą iš lauko nesupratau kas tai galvoju gal atvaziavo koks įtaisas zolę pjauti...išeinu prie namo nieko tik prospektas pilnas mašinų o tarp jų su tuo baisiu plerpimu sukiojasi motociklistas!!!baisu ir taip girdisi -manau nenormalu!,tai kai tokie naktį pravaziuoja,tai gyventojai pašoka lovose...ir kas juos sutvarkys?
Kas dalyvauja eisme,mato kaip įžūliai važinėja motociklininkai.Apie perdirbtų duslintuvu keliama triuksma-tyla.Tai niekam nerupi o policija tik imituoja darbą reisais o gatvese matai tik pravažiuojant o jų vadus grazbiliaujant per TV.
Dar kartą klausiu policijos-kiek motociklistų šeštadienį nubausta už greičio viršijimą ir pavojinga manevravimą Kaune? Aš tik 2 kartus per važiavau Juozapavičiaus pr-tokių sutikau dešimtis.
Kada bus uždraustas bepročių lakstymas naktimis Studentų, Slėnio, Rytų, Pašilės ir kitose šio kvartalo gatvėse ? Tai yra gyvenamųjų namų kvartalai. tačiau naktimis prasideda pusgalvių siaubas. Keista, kad greičio matuokliai kabo vos ne ant kiekvieno stulpo plačiausiuose keliuose ir greitis ribojamas iki 50 km/val o nėra jokių ribojimų ir kontrolės siaurose gyvenamųjų kvartalų gatvelėse.
Kaip supratau, bus dar daugiau pasislėpusių mergaičių, filmuojančių perėjas tokiu kampu, kad nieko neįrodytum, - įžengė pėstysis į perėją, kai beveik jau pravažiavai ar ne.. Teisingai, svarbu baudų planas, o mocams, naktimis draskantiems, tai negalioja...
Beda ta, kad ta moca sustabdyti nera kaip... Numerius uzsilankste arba uzsideje kokius olandiskus... O kai pradedi vaikytis, tada tauta rekia, kad negalima sito daryti... Tai KA DARYTI???
Aš niekada neviršiju... Nematau reikalo... Bet tada atsiranda vairuotojų, kurie pypina ir lenkia net atsisukę žiūrėdami maždaug - ko čia velkiesi su mocu...
Didinti 3 kartus motociklams baudas, pažeidinėja KET VISI beprotiškai tiek greitį viršijo dvigubai ir daugiau ,tiek eismo juostų, nardo tarp mašinų, kaip savo tvarte be taisyklių
praeitą savaitę mačiau Savanorių pr. praskrendant motociklistą, beje priekinis ratas buvo pakeltas į orą. Motociklas lėkė tokiu dideliu greičiu kad norėdamas nieko nepadarytum jei šautu po ratais automobiliui. Nespėji išgirst, jau nė nepamatyt kai prazvimbia pro šalį. Gal laikas sugalvot kažkokius greičio riboklius, istatomus į motociklą. Bus saugiau ir pėstiesiems/ motociklistai ties perėjom pralekia per draudžiamą signalą net nepristabdydami/ ir automobilininkams ir patiems bepročiams ant šių transporto priemonių. Beje, įvykus avarijai baust tuos neadekvatūs, nes kelyje jie nepastebimi ir nevaldomi
Tie lakstantys piemenys dar keikia pensininkus , kad tie trukdo jiems greičiau patekti į kapus , VAŽINĖKIT 50km/val TADA NIEKAS JUMS NETRUKDYS IR GYVENSIT ILGAI , IR LAIMINGAI .
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)