Paviešintas įrašas pakurstė aistras: kas geriau – „kalti“ šitam, ar ant žemės gulintys keleiviai? | KaunoDiena.lt

Paviešintas įrašas pakurstė aistras: kas geriau – „kalti“ šitam, ar ant žemės gulintys keleiviai?

16 2025-11-09 14:40 kauno.diena.lt inf.

Komentarai

Grįžti atgal

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Skaitytoja

Pašaliniais veiksniais užsiimant , nėra įmanoma suspėt visur ypač kelyje , persikvalifikavę apsaugininkai , furistiniai taksai kokie , nors Susiduriant realybėje tai anti darbuotojai , kasdienybėje provokuojantys keleivių kantrybę , net užsiimantys smurtu kai kurie darbo vietoje ir užsiima įv., manipuliavimu
0
-2
Keleivis

Tas autobuso vairuotojas piemuo, lėkė visą kelią,garsiai muziką klausė ir visai nestabdė,lyg tyčia nustūmė tą mašiną,išlipo tai linksmas toks,su kedais ,treningais ir nutysusiu megztiniu,gal jį iš gatvės paėmė.
1
-5
.

pagal komentus matosi, kad gatvej tokiu vatijotu kaip tas su lengva, ne tas vienas. normalus tas seimas butu, tai priimtu istatyma tokiem asilam sukelusiem avarijas, teises perlaikyt. autobuso net nemato, tai ka toks isvis mato
14
-1
durnaslengvikės

tokių durnių, kaip lengvosios už vairo pilnos gatvės
17
-1
lengvojidurnius

lengvoji durnius už vairo
7
-1
Pakėnas

Atlėkė ant 80km/h ,tai ir nespėjo sustoti,baisu.
4
-12
Nereikia lia li

Autobuso vairuotojas visiškas lochas. Pagal taisykles, kai susidaro kliūtis, gretima juosta važiuojantis privalo įleisti po vieną auto iš juostos, kurioje kliūtis. Antra - pažiūrėkit koks to debilo buvo greitis ir kada jis pradėjo stabdyti. Gal telefone sėdėjo?
7
-19
Sky

Paskaityk tą KET punktą balvone iki galo, tada tik komentuok
0
-1

In reply to by Svečias (nepatvirtina)

siaip

nekurk savų KET. ir kas čia ką privalėjo praleisti pasiskaityt patvirtintas KET arba dėl vairavimo teises ant stalo nevykėli.
9
-2

In reply to by Svečias (nepatvirtina)

Autobusistas

Atimt teises porai mėnesių iš lengvikės vairuotojo, tegul išmoksta dairytis į veidrodėlius. Realiai turi per kelias ar mili sekundes priimt sprendimą guldyt keleivius ar nestot kaip šiuo atveju.
17
-5
VILNIUS

Bolt wolt alkaida užsieniečiai, yra terpė per kuria vykdoma hibridinė ataka prieš Lietuvą. Gyvenu Vilniuje visą gyvenimą, ir matau kad Vilniaus gatvės virsta savartynu. Nemandagus bendravimas, kur rusofašistų kalba ten apgavystės, rėkimai, asocialus gyvenimas. Teisių jie turbut gyvenime neturėjo. Viename ruože pažeidžia ket tris kart, nors atrodo jau nėr kur daugiau pažeisti. Automobiliai numesti ant sankryžų, kol neša pica, Vilnius stringa kamščiuose. Migracija turi būti numeris vienas tema politikoje. Nuo to apkraunama sveikatos systema, pavojus nacionaliniam saugumui ir tapatybei.
7
0
Proxy

Važiuoji , turi galvot už save, už keleivius, bet dar ir už kažkokį debilą, kuris, galbūt sugalvos tau užkišt.
14
-5
Ne visai

Šiaip lengvoji ilgai rodė posūkį ir gana lėtai įvažiavo į kitą juostą. Autobusas akivaizdžiai važiavo daug greičiau už prieš jį važiavusią kitą lengvąją, taigi galimai viršijo greitį. Tie, kurie kalba, kad lengvosios vairuotojas nesižvalgė į veidrodėlius, pasakykit, kaip autobuso vairuotojas per priekinį stiklą nematė kelyje esančios kliūties ir ją apvažiuojančios lengvosios? Dauguma tokioj situacijoj pristabdo, bet jis, panašu, dar padidino greitį. Arba specialiai, arba akys tikrai ne į kelią žiūrėjo.
1
-1

In reply to by Svečias (nepatvirtina)

Nuomonė

Manau, kad autobusas neturėjo jokios galimybės sustabdyti net ir suguldydamas keleivius. Įvažiuojant į kitą juostą reikia naudotis veidrodėliais.
9
-3
fūristas

Visiems besipiktinantiems autobuso vairuotoju linkiu gero kelio su tokiais pat kaip jie vairuotojais, kurie verčiau žmones ant grindų suguldys, bet užkišinėtoją praleis neaplamdytą!
14
-3
Zakristijonas †

Kalt tokius gaidžius visus iš eilės.Patys lenda su savo geldom ir paskui bliauna.Neturi jokios vairavimo kultūros,paskui vaidina aukas.
20
-2