Tai čia nieko naujo Kaune. Matijošius jau deimtmečius rausia visą Kauną, daro iš to gerą verslą savo kišenėms. Žmonės Kaune išnaikinti, ten gyvena tik pensininkai. Protinigi ir darbiningi išvažiavo, ten tik pravažiuojamas furų miestas.
Todėl, kad olandų darbininkai turi rankas, o vadovai turi galvas. Lietuvoje nėra nei vienų, nei kitų. Tik girtuokliai, nevykėliai ir debilai. Juk nusigėrę nevykėliai nieko nepastato per porą savaičių, ne tik viaduko.
Išvažiuokit į gatves ir pradėkite patruliuoti. Viskas prasideda nuo smulkmenų posūkio nerodymas, antra eilę ir t.t. Absoliutus chamizmas vairuojant nes niekas nebaudžia, policija šeštadieniais ryte pachmielnų pagaudo ir jau pliusą užsidėjo visai savaitei, galima miegot. Ką ten kalbėti jeigu prie Kauno r. policijos komisariato priešais nosį daromi kelių eismo taisyklių pažeidimai, o eidami komisarai į pradinės mokyklos valgyklą nemato turbūt saulė šviečia labai.
O vel.niams jus nusigėre debilai reikalingi, kad armija policininkų turėtų jus gaudyti? O mokesčių mokėtojai turėtų mokėti už tą armija policininkų, kuri jus gaudys. Kvailių mąstymas. Policininkų skaičių reikia mažinti - jų trigubai perdaug visuose padaliniuose. Norit stovėti kamščiuose, tai ir stovėkit, norit vairuoti girti, pochmielni- tai ir vairuokit ir nusidaužkit, kam jus reikalingi? Visi važiuojat blogai ir visi pažeidinėjat. Todėl, kad matot negaudo ir nebaudžia. Asilų tauta.
Na jei visa tauta tapo debilais ir juos visus reikia su beisbolke keliuose daužyti, tai gal iš vis uždrausti asmeninį transportą ir bus ramu. Jei 95 iš 100 keliuose daro nuolatinius pažeidimus, vadinasi tai ne žmonės, o žmogbeždžionės. Bausk nebaudęs - jie nepasikeis. Lietuviai gyvena kaip gyvuliai, važinėja kaip gyvuliai, na tai jeigu jiems patiems taip patinka gyventi, tegul ir gyvena taip. Dabar tokia debilų karta važinėja maškėmis, kad jiems toli iki žmogaus vardo. Ir kaip jie gali važinėti tvarkingai, jei jų smegnys užpilti alkoholiu ar užnar.kašinti kiekvieną dieną? Tai jau nebe žmonių smegenys.
kiek važiuoju rytais į darbą, visados mirštu iš juoko, kaip atsiranda 10 proc debilų, besidraskančių iš vienos juostos į kitą ir po poros km besiilsinčių grioviuose
Logiškai niekas nepasikeitė - iš 4 eismo juostų i`dvi - bet kai tik su posukiu ties statyba tai ir ... ar visi ten pasidairyt bando ar ką...
Waze gelbėjo vietoj apvažiavimo teko per miesto centrą išvažiuoti - bet is Kauno įšvažiavimas iš Savanorių (muravos sankryža) - tai tiesiog Kauno GĖDA. Va čia viaduko reikia seniai seniai arba bent jau žiedas geras būtų variantas. Dabar šviesoforų šou.
Taigi ne taip seniai buvo žiedas, bet "ekspertai" sugalvojo, kad bus geriau su šviesoforais. Gal pinigai taip geriau plovėsi, kas žino... Gal per mažo diametro buvo, bet dabar jau užstatytos galimo plėtimo zonos.
Kelione +40min iš niekur net ir priskaičiavus kad gali tekt pastovėt. Viską perplanuot.. navigacija negali net apytiksliai suskaičiuot. Jei kada pasibaigs kas ten daroma praneškit. Iki tol piko valandomis kitokie planai aplenkiant Kauną.
>Brolau,nelygink tą su anuo,Anglijoje,kurioje gyvenau 11 metų,1 kv/km 10 kartų daugiau gyventojų nei LT ir a/m turi žymiai daugiau tuti ir tokių "kamščių" nemačiau,kaip Lietuvoje,na nebent apie Londoną._____Pagrinde eismo reguliavimas,o didžiausia problema tai tarp vairuotojų XĄM'IZMAS.
Mes jau aplenkėme Britaniją pagal automobilių kiekį tūkstančiui gyventojų. Tačiau pagal kelių infrastruktūros tankį esame smarkiai atsilikę, todėl ir netelpa. Infrastruktūra tiesiog netalpina tokio kiekio automobilių. Ir tai niekaip neišsispręs artimiausius 20 m.
Nejuokinkit, “pralenkėjai”. Yra piliečių, kurie “turi” 3-4 automobilius, bet kiek iš jų TIKRAI dalyvauja eisme, o ne riogso nevažiuojantys ar yra išdraskyti detalėmis?
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)