Kažkaip prancuzijoje,Ispanijoje, anglijoje visi mato matociklistus nors ten srautas daug didesnis tik musu bambukai pasuka galva tik tam kad pasuktu toliau 3 metru neziuri, skubet gi reikia nes isvazevau be 5 pavelaves.
Jei jis lektu tarp gyvu jau nebutu, o antra kaip britvininkas sakau kad rytais su motociklais nieks nelaksto.Dar visos spalvos matosi ir kvapai norosi ramiai prasivaziuot tuo labiau kelio danga salta ir nera gero sukybimo, o va kas rytais skyba visokios bobos pramiegojusios i darba.
Tai ne ne motociklininkus persekioja nelaimes, tai adekvacius eismo dalyvius, prasidejus donoru sezonui, persekioja nelaimes. Normalus baikeriai nesidrasko gatvese, o tie su britvom, kurie zusta ir ne veltui vadinami donorais, ka isgyvena vairuotojai kada toki uroda ne savo valia uzmusa, kaip jie gyvena, nes lakstymas mieste 180 km/val normalu, pareigunam dzin.
Iš toli pasigirsta motociklo plerpimas. Ir jau visai pasiekęs pirmuosius kvartalo namus užkaukina savo kledarą iki maksimumo. Pabunda ne tik vaikai, dirbantys ir seniai, bet ir numirėliai už kelių kilometrų kapuose. Motociklininko tripersito klyne išsiveržia sperma.
Šį rytą, nedidukas kamštis priešais žiedą. Motociklas šaligatviu apvažiuoja kamštį ir nusuka į dešinią gatvę net neužvažiavęs į žiedą. Valstybinis numeris uždengtas. Komentarai?
problema gilesnė, bent puse iš tų vairuojančių mocus yra tie patys policininkai. Va čia bėdų bėdelė, todėl jie vasaromis naktimis ir važinėja dar ir keldami triukšmą gyventojams iki paryčių.
Motociklininkas užsigeidė pagarbos? Pirma reikia pačiam gerbti kitus ir antra, pagarbą reikia užsitarnauti. Nei vieno, nei kito ir jūsų „bratvos“ nemačiau nei karto.
Jei sėdies ant moto, reikia nepamiršti "pasiimti" galvos. Aš asmeniškai moto vairuoju nuo 1987m. Turėjau 2 įvykius ne dėl savo kaltės. Abiem atvejais kaltas žioplumas. Manau, kad auto vairuotojai nepakankamai tilerantiški moto, bet ir moto turi važiuoti protingai: mieste maksimaliai saugiai, na o trasoje jau gali spustelti-jei tai saugu, nes ir ten pasitaiko visokių žioplių. Gaila jaunimo, kuris užsikala dėl nepatirties ar hormonų antplūdžio.
kaip užkniso akli , žlibi priekvaišos senu karučių vadeliotojai, važiuoti nemoka, KET taisyklių nesilaiko, važiuoja kaip su arkliu, žiūri tik į priekį ir nieko aplink nemato ir visada šitie atislupeliai kaltina motociklininkus.
Ar pavydas bambą griaužia ar tiesiog nepilnavertiškumo kompleksas. O bobos už vairo aplamai tragedija. Ble.. važiuokite visuomeninių transportų o ne su savo kledarais.
Na ne kartą yra buvę, kad suku į kairę, nieko nėra, ir staiga šmaukšt prieš akis lyg raketa pravaro motas. Niekas sukantis nespėja tų motų pamatyti ir dažniausiai viskas priklauso nuo paties motociklininko reakcijos ir smegenų. Jei jis spėja suktelėti į šoną, tai lieka ar nesužeistas ar gyvas. O jei ne- tai ne. Manau tokiu atveju, kai motas išdygsta ne iš kur, negalima bausti nė vieno maškių vairuotojo. Nes tik motai kalti. Juk jei jie važiuotų normaliu greičiu, tai sukdami juos matytume kaip matome ir kitą transportąi nejau tyčia rėžtumėm į juos. Mano kaimynas varinėja su motu kaip pamišęs. Sakiau jam: "nusidauši, varinėk normaliai". O jis man atsakė: "tai kam varyt su motu, jei negali lėkt kaip norisi?" Vot tep. Vyrui 35 metai, du vaikai, o jis durnius.
Kažkkokia košė, o ne pranešimas. Kas kada su kuo susidūrė, kas žuvo, kas nusilaužė galūnes, kas kur suko- niekas neašku. Kodėl trijų metų įvykius reikia suplati į vieną košę? Labai neraštingai pateikta.
Man tai viskas aišku, skaitau nuosekliai viską iš eilės ir tuo metu kai skaitau galvoju apie tai ką skaitau, o ne apie kebabą ar striptizo šokėją. Mokyklą baigiau, universitetus irgi, IQ testus išsprendžiu. Tai man jokių problemų paprastą tekstuką įveikti.
O kam man nuosekliai skaityti pranešimą apie avariją? Tai ne istorinė knyga. Tokie pranešmai tik peržvelgiami, nes žmonės neturi laiko tai skaityti nuosekliai. O tamsta esi durnelis, o ne universitetus baigęs. Nes tie, kurie nuosekliai skaito viską iš eilės ir dar tokias sumaltas košes, tas jokio įšsilavinimo neturi. Be to, baigę universitetus, nerašo avinų stiliumi.
Sustojus prie šviesoforo tarp mašinų grakščiai išlenda į priekį, gal dėl saugumo gal šiaip dėl panetkiu ir spaudžia dugnas iki kito šviesoforo... Kažkokia parodija ypač tie kur net ket nereik žinot o tik šalmą užsidėti ir su žoliapjovė per savanorius asfaltą pjauna
Sustojus prie šviesoforo tarp mašinų grakščiai išlenda į priekį, gal dėl saugumo gal šiaip dėl panetkiu ir spaudžia dugnas iki kito šviesoforo... Kažkokia parodija ypač tie kur net ket nereik žinot o tik šalmą užsidėti ir su žoliapjovė per savanorius asfaltą pjauna
Siūlyčiau paskaityti viesiems labai gerą knygą *Baikerio knyga*, tai suprasit kodėl su mocais lenda tarp mašinu prie šviesoforų, gal tada dašus visiems čia neapykantą laikantiems ant mocų gerbėjų, gal tapsit su mašinom labiau kutūros turintis. O dabar kai Asilai nervuojatės, kad pravažiuoja pro šoną ir iš to pykčio sprogstat visi. Kiekviena rytą stoviu kamsčiuose ir žiūriu kaip jaunimas su pirdom lekia į mokykla,važiuoja tarp mašinų o kai kurie idiotai spaudžia į šoną, kad tik nepravažiuotų. Net su mašinom nėra kultūros jei sėdi kokia boba duos gazo iki dugno kad kamštyje neįsirikiuotum į jos juostą, kol į šikną kitam įvažiuoja.
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)