Kaune nukrito lėktuvas: pilotas liko gyvas

Prie Kauno S. Dariaus ir S.Girėno oro uosto ketvirtadienį apie 13 val. nukrito lėktuvas. Nelaimė įvyko prie Marvelės upelio senosios kaskados. Pilotas liko gyvas, jis perduotas medikams.

Prie Kauno S. Dariaus ir S.Girėno oro uosto ketvirtadienį apie 13 val. nukrito lėktuvas. Nelaimė įvyko prie Marvelės upelio senosios kaskados. Pilotas liko gyvas, jis perduotas medikams.

Lėktuvą pilotavo 52 metų Artūras Matulis. Jis skrido ultralengvuoju dviviečiu lėktuvu "Tecnam P 92". 

Aerodrome buvę ir pirmieji į įvykio vietą atskubėję piloto kolegos pasakojo, kad A.Matulis pats išlipo iš šlaite pakibusio lėktuvo. Buvo sąmoningas. Vyras skundėsi skausmais nugaros ir sėdmenų srityse. Ugniagesiai-gelbėtojai paguldė pilotą ant kietų neštuvų, siekdami jį imobilizuoti.

A.Matulis kolegoms spėjo pasakyti, kad sustojo orlaivio variklis. Pirminę nelaimės versiją patvirtino ir  Civilinės aviacijos administracijos direktoriaus pavaduotojas Alvydas Šumskas. 

„Atliekant savarankišką mokomąjį skrydį prieš pat tūpimo taką sustojo variklis“, – teigė A.Šumskas.

Kiti pilotai liūdnai juokavo, kad to, kas įvyko, net negalima vadinti nukritimu, o tiesiog nesėkmingu nusileidimu. Iki nusileidimo tako buvo likę maždaug 200 metrų. Šios vietos nepasiekęs pilotas pakibo ant šlaito oro uosto teritorijos pačiame gale. 

Kauno aeroklubo direktorius Algimantas Žentelis teigė, jog orlaivis į aerodromą nusileisti nespėjo, nes skrido per žemai.

„Kadangi tūpimo trajektorija buvo per daug žema, jis nespėjo nusileisti į aerodromą“, – žurnalistams sakė A. Žentelis.

Jo teigimu, A.Matulis vykdė treniruočių skrydį ratais aplink Kauno aerodromą. Jis anksčiau pilotavo sklandytuvą.

A.Matulis nėra naujokas, tačiau didele pilotavimo patirtimi taip pat negalėtų pasigirti. Nelaimę patyręs lėktuvas – ne jo. Orlaivį pilotas nuomojo iš Kauno aeroklubo. 

Įvertinę nesėkmingo nusileidimo padarytą žalą, kiti pilotai abejojo, ar lėktuvą dar bus galima remontuoti. 

Ugniagesių komanda ilgokai laukė komandos, kuti turėjo iškelti orlaivį, tačiau iškėlimo darbai buvo atšaukti.

"Mums pranešė, kad atvyksta komisija iš Susisiekimo ministerijos, Civilinės aviacijos  inspekcijos, todėl darbus atidėjome. Manau, kad lėktuvą nebus sunku iškelti. Jis sveria apie 350 kg. Ko gero, specialia technika užtrauksime jį ant šlaito viršaus", – pasakojo Kauno apskrities priešgaisrinės gelbėjimo valdybos Pirmosios komandos viršininkas Juozas Karkazas. 

Bus aiškinamasi, ar nelaimė įvyko dėl technikos ar dėl piloto kaltės.



NAUJAUSI KOMENTARAI

idomu kodel neuzdaro tos sharagos?

idomu kodel neuzdaro tos sharagos? portretas
Gal civilinės aviacijos inspekcija laukia kada bus auku..????????

bendrai

bendrai portretas
Yra aerodromas, yra gyvenamieji namai ir gatvė. Sutinku, kad sunku vieniems prie kitų prisiderinti, bet yra saugumo taisyklės-kas galima daryti ir ko negalima virš gyvenamųjų namų ir jų reikia paisyti, o gal turtingi žmonės, nusipirkę lėktuvėlius, įsivaizduoja, kad jų užgaidos yra svarbiau už saugumą? Apskritai įdomu, kas turi prižiūrėti tokias įstaigas, juk kelyje sutinkame policininkus, o ore?

Blinda

Blinda portretas
As tai pasistaciau namuka netoli gelezinkelio.Tai ramybes nera nei diena nei nakti,vis vaziuoja ir vaziuoja.O kas bus jeigu koks traukinys nuo begiu nuvaziuos?? Tai tiesioginis pavojus mums ir musu vaikams!!! Labai tikiuosi,kad naujoji miesto valdzia atsizvelgs i sia problema ir iskels gelezinkeli uz miesto ribu.
VISI KOMENTARAI 20

Galerijos

Daugiau straipsnių