šiaip tai nebloga idėja. Gerai būtų žinot Šakalienės emergency number just in case. Kartą nepasididžiavo parskraidint apgirtusio propagandisto, gal kitą kartą jos paslaugomis pasinaudos ir santechnikas/gydytojas/statybininkas ar pedagogas
O kam imti sėdynę, jei skrendi viena? Turėjau lygiai tokią pačią situaciją su WizzAir birželio mėnesį. Skridau į konferenciją, rinkausi šią kompaniją, nes nemėgstu persėdimų. Atvykus į oro uostą taip pat išgirdau, kad neskrisiu. Vieta skrydžiui atsirado tik parodžius apmokėtą viešbutį (RadissonBlu, 1600 už 4 naktis) ir konferencijos programą. Greičiausiai rado "pigesnį" žmogų, kuriam galima planus griauti.
Eina sau, kokie žaidimai... ir dar kiek nervų žmonėms pridaro.. man tai wizzair yra prišaldę pinigų už daugiau nei 1000€. Atšaukti buvo 6 skrydžiai. Viienas buvo 6 žmonėm pirkta kelionė švęsti gimtadienio, slidinėti... 6 žmonės laiką susiplanavę.. tiesiog atšaukinėjo daug skrydžių vienu metu. Kitas skrydis buvo pirktas birželio mėn naujųjų sutiimui. Atšauktas prieš mėnesį.. įtariu, kad parduoda pigius bilietus, o pazkui nuimdavo skrydį. Painiai padarytas pinivų gražinimas į asmeninę sąskaitą, o grįžta į wizzair sąskaitą. Taio ir kabo ten pinigai. O wizzair turi apyvartinių lėšų tokiu būdu..
jei skrendi už įmonės babkes paiimi vietą kur nori, nes yra buve kai atsitiktinai gauni paskutinėj eilėj prie tuliko, o jei skrydis trunka 4val užknis ten tave prie tuliko stovinti eilė, būna ir kvapo
jei dažnai skraidai - puikiai įvaldai nemokėjimo už sėdynes opciją. Check-in daraisi tada, kai vietos prie wc užimtos. Jas pirmiausia duoda lagaminukų į saloną tempėjams, kad svoris lėktuvo gale būtų subalansuotas. Kadangi tokių lagaminukų nesitampau - nesu gyvenime sėdėjusi prie tualeto (skrydžių per mėnesį nuo 4 iki 14)
Nepaisant to, kad įmonė turi pelno, neskraidau pati ir neskatinu darbuotojų rinktis netiesioginius skrydžius, kai yra opcija skristi tiesiogiai. Tai yra darbo kelionės, skirtos kuo greičiau nuvykti iš taško A į tašką B, atlikti užduotis ir grįžti, o ne leisti laiką oro uostuose tik dėl minkštesnių sėdynių ar apdžiūvusio sumuštinio.
Beje, jei jau gauni vietą prie WC ir tai nėra paskutinė vieta lėktuve - visada yra galimybė ją pasikeisti sumokant papildomai. Nematau prasmės mokėti iš anksto.
man tai labai keista jei turėdama priority ji checkin-ą daro tik 8-ą ryte, skrydžio dieną, su prioričiu ten prieš 30-60dienų gali pasidaryt(priklausomai nuo avialinijų). jei be prioričio tai prieš 24h. būtų užsichekininusi prieš mėnesį ir galvos nesuktų, o jei priority pirko tai jau ir sėdynę reikėjo pasiimt. toks vaizdas kad ta lerva laikė save per daug protinga, ir liko pagaidinta šioje situacijoje
O kas čia gėdingo su Wizz? Beje su ta tavo LH turėjau dar bjauresnį įvykį - pikau bilietą "susietam" skrydžiui, kurio viena dalis apskritai neegzistavo
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)