Nesuprantu kodel nėra projekto bent iki muravos po +2 juostas į kiekvieną pusę, nes tuomet koks tų naujų tiltų tikslas jei viskas vėl is 5 juostu i 2 sueina??
SUTVARKYS VISĄ KELIO A1 RUOŽĄ
Kaune neseniai viešėję Ministras Pirmininkas Saulius Skvernelis ir susisiekimo ministras Rokas Masiulis aptarė Kauno Kleboniškio tilto reikalus. Teigiama, kad daugiau nei prieš 50 metų statytas Kauno Kauno tiltas nėra pritaikytas tokiems dideliems automobilių srautams. Šiaurinių Kauno priemiesčių plėtra lėmė, kad Kauno Islandijos plentas, turėjęs tarnauti tik kaip tranzitinis kelias į Vilnių ar Klaipėdą, tapo bemaž judriausia Kauno miesto gatve. Dabar įvykus net menkiausiai avarijai, čia susiformuoja milžiniškos spūstys.
Įvertinus visas ekspertų pateiktas Islandijos plento problemų sprendimo alternatyvas, atsižvelgiant į kainą, tranzitinio ir vietinio transporto patogumą, nuspręsta inicijuoti viso A1 kelio ruožo nuo Petrašiūnų iki Giraitės sankryžos sutvarkymą.
Ruožą nuo Biruliškių sankryžos iki prekybos ir laisvalaikio centro „Mega“ sankryžos numatoma rekonstruoti į 8 eismo juostų kelią: atitvarais atskirtos 4 vidurinės juostos būtų skirtos tranzitiniam
Spūstys visur ,teisingai rašo ,kad matomai užsienyje nevažiavo ir negyveno.Kas tenai gyveno tai kantrus žmonės ir mandagūs vieni kitiem.Greiciau nebus jeigu sėdėsi ant subinės priešais važiuojančiam.
Auto karstos.darbuotojai. vaziuojamoje dalyje.braize ar piese.10 h 30 min.siaubingas kamštis.Jei sulaiko imones vadovą duodanti
Kyši.ir po to vel gau a valstybinius užsakymus.Taip gali būti.tik Lietuvoje.
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)