Ar kd neturi specialisto, kad pašalintų iš savo "puslapio" di "šedevrą" su pasiūlymu susirasti moterį [ nors mačiau ir vyriškus vardus...] nakčiai. Labai jau primityviai sugalvota...
Kiek kainuoja šios idėjos aptarnavimo paslaugos??? Paskaičiuokite, programavimas, priežiūra, personalas, kontrolė.......Ar ne pigiau nemokamas transportas?
Juk keleiviai reikalavo galimybės atsiskaityti bankinėmis kortelėmis ir išmaniaisiais telefonais? Atsižvelgiant į šį reikalavimą, priimtas sprendimas ir įgyvendintas sprendinys.
Dėl "kiek kainavo ir kainuos" - turbūt galima bus pamatyti įmonės periodinėje ataskaitoje. Ar brangiai ar pigiai - galima spręsti lyginant ir su kitais miestais (Vilniumi ir Klaipėda).
O dėl nemokamo - nieko nėra brangiau už nemokamą. Žmonės negeba vertinti nemokamos paslaugos. Ženkliai didesnė sąskaita miestui, taip pat ilgainiui reiškia dar mažiau paslaugų, investicijų ir prastėjančią paslaugą.
Galima retoriškai paklausti: ar sutiktumėte su nemokamu transportu, jei paslaugų būtų per pusę mažiau?
Mes, asmeniškai, susiduriame su šių paslaugų trūkumu jau seniai...
Jei būtų nemokamas viešasis transportas iš kokių lėšų būtų mokami atlyginimai, perkamos transporto priemonės, kuras elektrą ir kita? Jei dabar šiaip ne taip miesto valdžią vos ne vos dotuoja 3mln € per metus. Norint nemokamo transporto iš pradžių turi būti surenkama žymiai daugiau mokesčių iš gyventojų, uz parkavimą, įvesti įvažiavimo mokesčius, įvažiavimo į miestą mokestį, plėsti troleibusų tinkla kurių km kainą žymiai mažesnė nei autobusų, tada gal būtų realu pradžiai mažinti bilietų kainas o gal ir padaryt nemokamą
o tai programuotojas nesugebejo suprogramuot kad per 1 prislietima pinigus nuskaitytu tik nuo 1 galimo saltinio? Cia gal tie patys programuotojai kur esveikata kure, kad vienodo durnumo idejos?
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)