Tai kad autobusai ir troleibusai kaip aladinai su priusais, jokios taisykles negalioja, bando kamsti apvaziuot ir uzkist, taip padarydami ar didesnius kamscius, jie nera auksciau uz kitus, juos galima praleist tik is stoteles isvaziuojant, o toliau visi lygus, vienodai skubam i darbus ir panasiai, bet tiem pastoviai negana
46 maršrutas... Labai dažnai važiuoja kaip bepročiai... Ten vyresnio amžiaus žmonėms stovint važiuoti - tai lygu traumoms. Nežiūri nei posūkių, nei galimų kliūčių. Tai tokiam, bet koks kitos mašinos nanevras - bus ,,užkišo", teko staigiai stabdyti... Bet atsakomybė daugiausiai - jo pačio neatsargus vairavimas. Laikytis reikia pačiam leistino greičio, atstumo..
Prašom visus trolius nusiskundimus parašyt Komentaruose,Paminėkite koks valst.mašinos nr ,maršrutas butina paminėt laiką,dieną.aplinkybės labai svarbu.Ačiū
Teko ir man matyti ,kaip autobuso vairuotojas autobuse nualpusį žmogų vežė toliau ,nes jis atsigavo ,o kitoje stotelėje išleido kol kažkas is artimuju atvažiuos pasiimti.kai jums toks vairuotojo abejingumas?
Apie optimizuojančius darmajiedus. ***
Kitame mieste salėje vyko susitikimas su keleiviais. Paklausiau, kiek autobusų parko atstovų į susitikimą su keleiviais atvyko savo miesto autobusu ? - NĖ VIENO...
Balandžio mėn., iki + 27 C užkaitus autobusų salonams, vienas vairuotojas siuntė mane, judant autobusui, blaškytis po langus užsėdusių keleivių pilną autobusą atsidaryti langelius. Užuot pats tai padaręs galinėje stotelėje...
Bedarinėdamas ir aš galėjau paskraidyti...
Teko ir man važiuoti su Kauno autobusais, važiavau pro Europos pr. Sankryžą. Vairuotojas sugebėjo sumaišyti šviesoforus ir išvažiavo į sankryžą degant raudonai. Žmonės taip pat ,,Skrido'' per autobusą. Vairuotojas nepasakė, net atsiprašau
Reali situacija nutikusi prieš kelias savaites važiuojant 69 autobusu. Keleivis paspaudė mygtuką STOP. Jau pakilus iš savo sėdimos vietos, nes tuoj reiks išlipti. Prie jos prisijungė kita keleivė. Abi laukia kol vairuotojas įsuks į stotelę ir sustabdys autobusą. Bet vairuotojas taip kirto per stabdžius įsukus į stotelę, kad moterys neišstovėjo ant abiejų kojų nors ir laikėsi. Viena moteris tiesiog nuskrido į priekį ir su nugara atsirenkė į sėdynes ir metalus. Sėdintiems reikėjo staigios reakcijos, kad įsikabinti į priekyje esančia sėdynę. Pagalvojus gal kažkas atsidūrė prieš autobusą..? Dėja ne. Priekį autobuso nieko nebuvo, kas galėjo užkišti ar dar kitaip paveikti tą kirtimą per stabdžius. Kartais atrodo, kad patys vairuotojai nejaučia transporto priemonės
Vairuotojas "nemoka normaliai vairuoti"?! Tai gal moka normaliai vairuoti tie, kurie iš antros juostos suka į dešinę, prieš pat autobusą važiuojantį pirma eismo juosta arba aplenkia, ar šiaip persirikiuoja prieš pat autobusą ir vietoj to, kad toliau važiuotų, jie tuoj pat sugalvoja staigiai stabdyti? Man keistai skamba, kai redakcija mato prasmę atspausdinti tokio parašiusio "eismo eksperto" nuomonę, kuris tikriausiai nesivargino pasidomėti kodėl tas vairuotojas ekstremaliai stabdė.
Nežinau, kas šios situacijoj kaltas. Bet buvo ne vienas atvejis, kai vairuotojai lėkė, o paskui staigiai stabdė. O trūkčioja labai dažnai. Tai labai erzina, atrodo, kad taip važiuoja tyčia.
Biurokratiniai darmajiedai autobusais nevažinėja ir nežino, kad staigiai stabdyti autobuso vairuotojas privalo tada, kai lekia greičiau už tas užkišančias lengvąsias. O lekia dėl to, kad optimizuojantys darmajiedai, neva taip taupydami savo algoms, sudaro beprotiškus maršruto greičius, kuriuos be incidentų neįmanoma pasiekti.
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)