Spūstyse mentai patikrins ar blaivas, ar draustas ar praėjęs technikinę, ar nėra automobilyje atidaryto alkoholio narkotikų, besilapstančių žmonių. Neprikiši, racionalus sprendimas, nebetrukdys eismui.
buti tokiam .... Kam suda daryt, jei paskui perdaryt ... Pinigams plauti? Butu ne idiotai po kelis kartus neperdarinetu, gerai darytu tai manau dauguma ir tyletu ... Dabar uzurpave valdzia daro ka nori ...BET NORAI !!! ir kad dar juos myletu ...
Ne už savus gi remontuojama - šalis pati nieko neturi, o tą ką dar turi, išmėto ne ten, kur reikia. Urmu puolama remontuot, kai pašalpas ir kitas išmaldas perveda iš kokių fondų, nes tada reikia skubėt "įsisavint", kitaip "nuplauks" ir tos pašalpos. Čia kaip pijokas - smagiai geria, kol turi, o kai nebeturi, eina ubagaut.
Kelius siaurina ir dar siaurins,kad pradėtumėte vaikščoti, nes pėsčiomis bus greičiau nei važiuotam ir mažiau bus avarijų, merui pagarba ,nes jis skraidys ,o ne važiuos ,kodėl visi tylite kai avinai ,gal laikas išeit į gatves.
Prie kusinsko Kaunas buvo duobetas,nusmurges ir mazai kuo skyresi nuo sovietmecio.To priezastys nedurnam aiskios-menkas miesto biudzetas,ne ekonomika,o politika pirmoj vietoj kele ne itin protingi koncervai,svogerizmas ir visos kt .bjaurios sovietizmo atgyvenos.Dabar Kauna trecia kadencija valdo buves komuniaga obchss-nikas ir jo saika,biudzetas desimteriopai didesnis ES deka,bet sovietmecio ydos dar labiau isbujojo,kysiai ir svogerizmas netelpa i jokius remus,gatves po pusmecio vel reikia remontuoti,ir isvada gaunasi -klesti Kauno prichvatizatorius krabas su seimynele ir is jo malones gyvenanti saujele valdininkeliu,susiburusi i matijosaika,jiedinnokowno pasivadinusi.
Tik pas mus debilai, diena dirba nakti ne, o turetu but atvirksciai, kamscius balvonai daro ! Uzkniso balvonai su savo tvarkymais aptveria ir ytovi niekas nedaroma!
Ir ką padarė vyrai , kad kamščių su mašinomis Kaune neliktų , ogi kelius pasiaurino , o šaligatvius paplatino. Įdomu kas čia toks protingas , kodėl pavardės nerašo , proto bokšto
Na vyrai jūs saunuoliai , kadangi Kaune kasdien didėja automobilių spūstys , tai pagal jus reikia greičiau siaurinti kelius , o šaligatvius platinti. Įdomu iš kur jūs tokie protingi . Mašinų daugėja , o keliai siaurėja , liuks
Na tempai darbų košmariški. Muravos sankryža tiesiog gėda - išvažiuot iš Kauno misija rimta.
Dar ir vairuotojai labai jau nemoka važiuoti sraute - pastoviai po 50-150 m tarpų pilna nors iš tikro niekas netrukdo beveik.
Dar būtų gal nieko bet vis penktadienį vakarinis pikas ir siurprizai pasitaiko - susiaurintam kelyje pvz viena juostą uždaro nes darbas atsirado "netikėtai".
PVZ Maximos statyba prie Ringaudų vyksta geru tempu - ten dar nemačiau kad sekmabienį ar šeštadienį nevyktų darbai. Parduotuvė aišku svarbiau - bet iki jos privažiuoti gal ir nereikia?
Tegu lenku kelininkus pasamdo parodis klase.kaip reikia kaustai dirbti..paziurekit kiek ramuciu nauja zieda daro.juokas ima.ten darbu minimum mėnesiui buvo
ir TRUMPAREGIUS keliu planuotojus su prekybos ir parduotuviu planuotojiais kai Kauno mieste prie kiekvieno prekybos centro stovi po sviesafora kad tik pas juos uzsuktu galvojant kad jau Kaune daugiau niekur nieks neras uz dvieju km.prekybos centro .TAI IR TURIM S U S I K T U S kamscius mieste.
ir TRUMPAREGIUS keliu planuotojus su prekybos ir parduotuviu planuotojiais kai Kauno mieste prie kiekvieno prekybos centro stovi po sviesafora kad tik pas juos uzsuktu galvojant kad jau Kaune daugiau niekur nieks neras uz dvieju km.prekybos centro .TAI IR TURIM S U S I K T U S kamscius mieste.
Kiek jums galima kartoti, naudokitės viešuoju transportu, jeigu iki darbo nuvažiuoti reikia tik tris stoteles, bet žmonės vistiek važiuoja su savo mašinom, tai kaip nebus tų kamščių?
Kaip nebus kamščių, jei užsimojama vienu metu dvylika darbų apžiot, o vykdo laimėjusi konkursus viena įmonė. Objektą paima ir imituoja darbą, nes nėr kam dirbt tiek apziojus. Viadukas nuo Miegos link Depo jau 2,3 metus muilinamas, o važiuojant darbininko ně vieno.
Tai gi autokausta, Matjošaučio draugeliai vieną veikėją už kišio ėmima pasodino, bet davėjai toliau visus konkursus Kaune laimi. Matyt iškart krabam namus ir žemes dovanoja.
Kaip nesikamščiuos jai keliai visur siaurėja, žalios lentelės panaikintos, auto kasdien šimtais daugėja. Žiedai išvis tik paspirtukams skirti, pėščiūjų salelės tokios kad tarp jų su traleibusu netelpi, stabdai šimtus auto už savęs. Kur tas garsinamas pralaidumas ir ekologiškumas, kad viskas priešingai tvarkoma. Kelias duobė duobėja ir dar greičio guzų pridėta. Kam tie guzai prieš žiedą arba T formos sąnkryžą.
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)