Kada dėl maršrutinių autobusiukų pradės lūžti ietys?

Grįžti į straipsnį

Gedrimas

Gedrimas portretas
44 nr.maršrutinis taksi važiuoja tik iki 18 val.Kaip grįžti namo po18 val?Ir iš viso jie važiuoja kaip tik šauna į galvą- kartais tenka gatvėje prastovėti ir visą valandą.Aišku daug geriau yra 17 maršruto autobusas,kuris dabar važinėja : ir atvažiuoja laiku ,ir važiuoja iki vakaro.

nera kam

nera kam  portretas
nera kam dirbt tam 35

ne naujiena

ne naujiena  portretas
jie dirba uz stavke , o vakare nevaziuoja nes nera keleiviui o uz kura reik sumoket visvien

blet

blet portretas
zinoma valdzia uzsimojo dar vieno kasnio,jiems nusisikt ant miestelenu tegu ne..sa proto,te negalvoja ka jie tokie protingi.

Smulkūs pažeidimai?

Smulkūs pažeidimai? portretas
Tai čia smūlkūs pažeidimai, jei mikriukai nesilaiko jokių grafikų? Tai kam jie iš viso reikalingi? Patikrinkit, kaip jie važinėja vakarais. O jei jiems nepatinka važinėti vakare, tai gali ir dieną nevažinėti. Koks čia keleivinis transportas, jei važiuoja kada nori.

Manau

Manau portretas
Manau, kad privežimo mažais autobusais iš nutolusių rajonų idėja yra gera.

Pirmiausia

Pirmiausia  portretas
reikia uždrausti miesto valdžiai naudotis visomis transporto rūšimis išskyrus troleibusus ir autobusus. Ir jų šeimos nariams. Turbūt kaip mat mat paaiškėtų viešojo transporto sistemos netobulumas? Labai gerai samprotauti apie biudžeto lėšas, kai asmeniškai mikriukais nesinaudoji (kaip ir troleibusais, beje).

to - yo

to - yo portretas
Nevadink čia idiotais, o kad mikriai blogai važinėja, tai tiesa, apie jokius grafikus net kalbos nėra, kaip parvažiuoti 19 val į Romainius, gali laukti kiek nori Raudondvario plente, gal pasiseks - sulauksi, o gal ir ne. Toks transportas žmonėms tikrai nereikalingas. Taip, dabar centre daug keleivinio transporto ir mikriai ten grūdasi, o nutolusiuose rajonuose padėtis tragiška, kad ir tuose Romainiuose. Manau, kad mikriai nereikalingi, o autobusų maršrutus reikia koreguoti, geriau aptarnaujant nutolusius rajonus, autobusai, aišku, galėtų būti ir maži, bet kad važinėtų dažniau ir tiksliai pagal grafikus. Ir nejuokinkit žmonių su tokiais ekskursiniais, kaip 3, o dar gražiau 13 iš Kleboniškio per Aleksoto tiltą į Geležinkelio stotį, tai gal galima tiesiai, o ne ratais?

yo

yo portretas
palikit tuos mikrus ramybėj, idiotai. Mikru marsrutai puikiai prisitaikę prie rinkos paklausos, ko nepasakysi apie autobusu marsrutus. Beje, mikrais darbą pasiekti zymiai patogiau ir zymiai greiciau. O pvz, ką darys Romainiai, kai panaikins 44-ą? Taigi ten pagrindinis mikras. Išvis bus mišios, teks tėvams taksistais dirbt nuolat...

raikinui

raikinui portretas
3 autobuso marsruta reiketu taip ir pavadinti - "Ekskursinis 3 marsrutas". Pagalvokite patys. Startuoja tarkim nuo Onkologines ligonines, pro Jiesia, po to Vytauto pr., uzkiles i Parodos kalna vietoj to, kad suktu link Kliniku, pasuka i Vyduno aleja kol neatsiduria Dainavos rajone prie parko, po to pro Kalnieciu poliklinika atsiranda Siaures prospekte. Po to is Eiguliu rajono, beveik nuo autostrados galu gale pasiekia Klinikas. Tada suka link Vilijampoles pro Varniu tilta i Neries krantine, Baltu pr., kol neatsiduria Kursiu gatveje vel ties autostrada ir galu gale, kampais Ziemgaliu gatve pasiekia buvusia 2-a ligonine. Jeigu tai ne ekskursija po Kauna, meskit i mane akmeni. Apie kazkoki patogu marsruta Onkologine ligonine-Klinikos, arba Onkologine ligonine-Kauno klinikine ligonine net negali buti kalbos. Matomai kazkas sugalvojo is zmoniu pasisaipyti.

pritariu KODEL

pritariu KODEL portretas
Susisiekimas su Panemune tragiskas. 35 marsruta reiketu is vis naikinti, nes nesilaiko jokiu grafiku, per valanda atvaziuoja vienas vietoje keturiu ir baigia darba 18val. Issigelbejimas 43 marsrutas. Manau reiketu naikinti tas atgyvenas mieste ir normaliai sutvarkyti autobusu ir troleibusu eisma kad tvirtai laikytusi grafiko ir vazinetu bent iki 23val. Mikroautobusai galetu dirbti tik privaziuojanciais marsrutais nuo galiniu autobusu, troleibusu stoteliu. P.S Jeigu keliu policija nemato marsrutiniu mikroautobusu lenktyniu miesto gatvese, tai tegul islenda is pakrumiu ir daugiau demesio skiria miesto centrui.

raikinas

raikinas portretas
ekskursija po kauna nr 3 , kauno klinikine - onkologinis 1,5 kelione jzb

meras

meras portretas
kokios partijos nusipirke kauno viesaji transporta? sunaikins mikriukus, nes negauna milijonu pelno viesasis transportas.o zmones reikalingi mokesciams sunesti.prie ko cia ju nuomone?o kada valdzia galvoja susprogdinta panemunes tilta atstatyt arba laikina nors pestiesiems pastatyt?uzsienyje susisiekimo ministras atsistatydintu uz tilto susprogdinima ir nesudaryma normalaus gyventoju judejimo.tegul savivaldybes atkatu meistrai padaro nemokama pravaziavima viesuoju transportu ,kol bus statomas tiltas.

diazepamas

diazepamas portretas
autobusai ir troleibusai turetu uztikrint tokia kokybe, kad zmones patys mestu mikriukus ir mustusi stotelese, kas pirmas ilips i troleibusa. kam atimt is zmogaus gera daikta, kad jis vargtu, bet butu priverstas naudotis blogu. tai gal ir medicinoj uzdrauskim visas priemones naujesnesnei 20 metu, gi tegu naudojasi senom ir patikrintom simtmeciu, jei naujiena mikriukai jiems per blogai

ss

ss portretas
Uzteks jums nuvaziuoti i talina paziuret kaip atrodo viesasis transportas ir uztilsit su savo nesamonem.... naikint situs visus marsrutkes ir kuo greiciau ir ivedinet kaip zuokas vilniui kad tik isvyt masinas is centro nuo to visiems geriau bus

KODEL

KODEL portretas
zmonems nepalieka teises rinkti. Kada autobusu grafikai bus palankus zmogui, o ne valdziai tai gal ir galima butu galvoti apie mikriku naikinima. Pvz. pabandykite operatyviai nuvaziuoti nuo Onkologijos ligonines iki Kliniku, o dar geriau iki antros ligonines. Primu variantu darysite ekskursija po Kauna ir sutruksite 1,5 val., antru - gali ir dvieju prireikti. Tai kur tas autobusu patogumas. Kodel Panemune nuskriausta, negana kad tilto nera, bet dar ir 3 marsrutas pritaikytas ekskursijoms vezioti po miesta zabalioja.

Reikalinga apklausa

Reikalinga apklausa portretas
keleivių, kodėl jie naudojasi mikriukų paslaugomis, nors mieste yra autobusų ir troleibusų. Ir ką reiktų daryti, kad mikriukų fanai persėstų į juos (kokie maršrutai reikalingi, grafikas ir t.t.). O ne tyčiotis iš žmonių atimant iš jų galimybę rinktis.

Lina2

Lina2 portretas
Ir vėl Kauno valdžia naikina.... Ne nuo draskymo ir naikinimo reikia pradėti, nuo kūrimo. Sutavrkykit infrastruktūrą. Kai kaune neliks rajonų be trulikų, galima bus kalbėti apie mikriukų mažinimą. Aš nevažinėju mikriukais(brangu), bet neįsivaizduoju ką darys aleksotas , garliava. Čia išsigelbėjimas 50-as maršrutas ir mikriukai. Aiškiai matot-žmonės kraustosi į užmiestį, o darbai kaune. Plėsti tinklą reikia į kauno rajoną, valyti kelius žiemą, lopyti duobes kad keliai taptų pravažiuojami(ir iš to kišenes prisipildysit), o paskui imtis NEREIKALINGŲ naikinimo.

Aura

Aura portretas
Nesilyginkim gal su Vakarų Europa, juokinga... Jei viešasis transportas būtų sutvarkytas taip, kaip ten - mikriukai savaime išnyktų, pagal bendruosius rinkos dėsnius. O dabar tai patogiausia susisiekimo priemonė, ir to nežino tik ponuliai, kurie nuolat važinėja nuosavais auto. Ir dar klausimas - ar mažinti automobilių kiekį gatvėse jau nebėra prioritetas? Kiek pažvelgsi spūstyje - dažniausiai sėdi juose vienas vairuotojas (!), nervuojasi. Efektyviau būtų uždrausti autobusų maršrutais važinėti nuosavais automobiliais :)

kaunietis

kaunietis portretas
Naikint tuos amarus,skiedzia girkontas apie smulkius pazeidimus,30 bielieto niekad negausi,mokesciu vagimas cia smulkus pazeidimas.

Gin

Gin portretas
Kryptis teisinga, tie kas keliaujate po vakaru Europa, pasizvalgysite - niekur tokio transporto sistemos kurinio kaip marsrutiniai taksi nepamatysite. Mikriukai yra vargo ekonomikos kurinys, kai autobusu parkai merdejo su savo dumijanciais letai judanciais kledarais, o zmonems gi reikejo vazineti. Bet pvz Kauno autobusu parke vazineja tokiu dumijanciu lavonu, kad aplinkosaugininkai turetu juos stop juosta apvynioti, o KP siusti pakartotinei technikinei apziurai.

dana

dana portretas
Baigtusi biznis mikriuku ,jeigu sumazetu pravaziavimo kainos troleibusu ,autobusu.Konkurencija ir kainos nusprendzia viska....

R

R portretas
Palikite 120 ramybėje. Kaip nuvažiuoti į darbą? Apie tai niekas nepagalvoja. Ne visi turi nuosavus automobilius.

nuomonė

nuomonė portretas
manau, prieš mikriukus tie- kas važinėja nuosavais auto ir kas suinteresuoti miesto autobusų ir troleibusų didesniais pelnais. Ar kas nors darė tyrimą kiek autoįvykių įvyksta dėl mikriukų kaltės? Jei yra pažeidinėjamos KET savo darbą turėtų atlikti policija. Mikriukais važinėju retai, bet kartais jų paslaugos praverčia. Kodėl neleidžiate veikti laisvai rinkai, kitais atvejais nuolat pabrėžiate, kad rinka laisva?

manjana

manjana portretas
Net jeigu pripazintume , kad mikrai kazkiek pagelbsti zmonems , is esmes tai yra transporto shudai .Ju veikloje--du variantai: arba lekia , kaip nuo pampalo nusirove , arba velkasi taip , kad sraige pralenktu .Ideja , kad palikt jiems "privezimo " marsrutus yra gera , o is miesto gatviu sitas uteles reikia isnaikint .Ziuriu , poskyrio virsininkelis keras atsibudo is letargo miego ..Ar ne tu , vyruti ,pries kelis metus , kartu su alfonseliu tarasevicium , tasketes seilemis , kad tvarka miesto gatvese bus , ir mikru bardakas bus pazabotas ?Ir kuo tai baigesi ? Rezultatas--absoliutus nulis , bet dviems biurokratams--visiskai dzin .

Galerijos

Daugiau straipsnių